مونولوگ

‌‌

نصف‌شبانه

 

خوابم نمی‌بره؛ درحالی‌که کمرم داره از وسط نصف میشه. فردا قطعا از فرط خستگی و خواب‌آلودگی خواهم مرد.

جیم‌جیم هم خوابه و کسی نیست باهاش حرف بزنم.

وقتی امروز من داشتم زیر فشار کار له می‌شدم (ننه‌من‌غریبم‌بازی 😁) خانواده رفته‌ن رو تپه‌های برفی تیوب‌سواری! من تا حالا نرفته‌م.

برای ماشینمم ضدیخ خریدم امشب و بعد از کلی تحقیق و تفحص، فهمیدم چجوری آب رادیاتو چک کنم و کجا بریزم.

دیروز ساعت یک رسیدیم تالار عروسی و زمین خشک خشک بود. ساعت چهار که اومدیم بیرون رو ماشینامون یک وجب (بدون اغراق) برف بود. چند هفته پیش تو یه روز بارونی، جیم‌جیم بهم اصرار کرد یه دونه از این تی دستیا (اسمشو نمی‌دونم 😁) بخرم شیشه‌ها رو تمیز کنم. از اون اصرار از من انکار که لازم ندارم و نخریدم. سرمو اونوری کردم دیدم رفته خریده! گفت این خیییلی کاربردیه و حتما لازمت میشه و بعدا دعام می‌کنی. و گذاشتش تو صندوق. دیروز برفای رو ماشینو با اون پارو کردم و کللللللی ذوق کردم واسه این حرکت جیم‌جیم :)

عروس‌کشون رفتیم تو بررررف :)

لیو این ده مومنت دختر! خوابت نمی‌بره خب، استرس فردا رو بگیری خوابت می‌بره زودتر؟ پس این بیداریو کوفتت نکن. انقدم اون فکاتو بهم فشار نده، دندونات ترکید.

 

  • نظرات [ ۲ ]
لادن --
۱۵ بهمن ۰۲ , ۰۹:۲۲

عروس‌کشون توی برف چه‌جوری می‌تونه باشه؟! متفاوت و جالب به نظر می‌رسه.

پاسخ :

اینطوری که با سرعت پایین عروس رو می‌کشونین و باقی مردم هم از پیاده و سواره کلی خنده و ابراز خوشحالی می‌کنن و گوله گوله برف می‌زنن به ماشین عروس :)
و ماشینتون رو از اول تا آخر به ماشین عروس می‌چسبونین و داداشتون که صندلی شاگرد نشسته، می‌شینه رو در و از روی سقف ماشین برف گوله می‌کنه می‌زنه به ماشین عروس :)
لادن --
۱۶ بهمن ۰۲ , ۱۹:۲۷

واااای! خدای من! تصورشم نمی‌کردم این‌قدر هیجان‌انگیز و دور از معمول باشه.

 

الهی خوشبخت بشن! 

پاسخ :

:))

ممنونم، ان‌شاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan