مونولوگ

‌‌

یک عدد انسان چهارپا هستم

 

حقیقتا من پدر ترمزو درآورده‌م. سرعت بالا، ترمزای شدیدتر و ناگهانی‌تر و بیشتری می‌خواد دیگه کلا. حالا شاید واسه حرفه‌ای‌ها نه، ولی واسه من که چرا. الان برای کم کردن استرس تاخیریم حاشیه بزرگراه نگه داشته‌م. چند دقیقه پیش، تو بولوار فلسطین، همین‌جور با سرعت و لایی‌کشان میومدم که دیدم دو تا ماشین تو فاصله‌ی دور، جلوم دارن دور می‌زنن. جلوتره یه شاسی بود و یه‌کم لفتش داد، عقبیه ال‌نود بود و پشت اون گیر کرد و واستاد. محاسباتم برای رفتنشون اشتباه دراومد و تو چند ثانیه رسیدم بهشون. دیگه صدِ بر هزار مطمئن شدم زدم بغل ال‌نود. دستی رم کشیدم، ناامیدانه. هووووف... فک کنم با فاصله‌ی ده‌بیست سانت ازش متوقف شدم. راننده‌ی سرخوش ال‌نود حتی نفهمید! روش سمت شاسیه بود که کی میره که این بره. فقط یه بچه‌ی شاید یک ساله بود که از تو شیشه زل زده بود به من و من خدا رو شکر می‌کردم که نزدم بهش. هوووف... این وقتا متنبه میشم، ولی نمدونم یه‌کم بعدش چرا باز دیوونه میشم :/

 

  • نظرات [ ۴ ]
مهتاب ‌‌
۱۷ بهمن ۰۲ , ۰۳:۴۹

ببین خودتم می‌دونی ولی جهت یادآوری: جای تخلیهٔ هیجان تو خیابونای معمولی و با این ماشینای معمولی نیست. برو کارتینگ، بانجی جامپینگ، اسکیت سرعت و... . نهایت بازی‌های کامپیوتری (با یا بدون عینک واقعیت مجازی). چون اینا حق‌الناسه و یه اتفاق ساده ممکنه خدای‌نکرده باعث یه عمر پشیمونی بشه. یه رنج کاملا بیهوده.

پاسخ :

درسته، ممنون از یادآوری مهتاب عزیز 🙏🌹
ن. ..
۱۸ بهمن ۰۲ , ۱۲:۵۶

ماشین نچرخید با دستی کشیدن؟ 

پاسخ :

نچ
محمود بنائی
۱۸ بهمن ۰۲ , ۱۳:۵۹

😄 قاعده رانندگی ما اینه که نهایت تا چند روز بعد از همچین اتفاقاتی با سرعت مطمئنه رانندگی میکنیم و بعد دوباره وارد همون ماجرای تعقیب و گریز پلیسی میشیم. بیاید یکبار یک لیوان پلاستیکی آب بگذاریم روی داشبورد و سعی کنیم جوری رانندگی کنیم تا مقصد آب نریزه! 

 

پاسخ :

لیوان پلاستیکی که خیلی سخته دیگه :)))
ولی باید سعی کنیم درست رانندگی کنیم واقعا.
ن. ..
۲۸ بهمن ۰۲ , ۰۷:۰۹

حرف ٱقای بنایی و خانم مهتاب یادت نره

پاسخ :

یعی می‌کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan