مونولوگ

‌‌

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

دیروز عصر با مامان و آقای و هدهد و جیگر رفتیم سمت طرق که توت بخوریم :) البته توت زیادی نصیبمون نشد، چون از صبح مردم همه رو خورده بودن :)) من توت دوست ندارم، شاتوت دوست دارم. شاتوتاش که اصلا رسیده نبودن. ولی خب آب‌وهوایی عوض کردیم. چایی خوردیم و برگشتیم. شب هم مامان آقای بله‌برون دعوت بودن. بعد از اینکه رفتن، منم سریع شامو حاضر کردم و فرخوان همگانی دادم و شام خوردیم و سریع خاموشی زدم و مسواک، بوس، لالا :) دوست داشتم بشینم درخت گردو رو ببینم، ولی چون میرم سر کار، مدت‌هاست از شب‌نشینی محرومم و باید تا حد امکان زود بخوابم. میگن اونایی که صبح زودو دوست دارن چکاوکن، اونایی که دوست دارن تا دیروقت بیدار بمونن جغدن. من هم دوست دارم شب دیر بخوابم و از سکوت و آرامش و خلوت شب استفاده کنم، هم دوست دارم صبح زود و سرحال بیدار بشم و اگه دیر بیدار شم احساس می‌کنم روزم رفته و ممکنه کسل هم بشم. به اینا اضافه کنید این رو که اصلا تحمل کم‌خوابی رو ندارم و خوابم کم بشه آشفته میشم. حالا من چی حساب میشم؟ فک کنم شترگاوپلنگی چیزی باید باشم :)

 

  • نظرات [ ۲ ]
/ ضمیر
۲۵ ارديبهشت ۰۱ , ۰۴:۴۳

دقیقا منم همین شترگاوپلنگی هستم که گفتی. ((:

واقعا چه باید کرد؟

پاسخ :

باید خود را تکثیر نموده و درعین‌حال که بیداریم، خواب هم باشیم :))
هلما ...
۲۸ ارديبهشت ۰۱ , ۰۹:۳۶

منم دقیقا عین توام شبا دیر خوابیدن رو دوست دارم و اغلب بخوامم نمیتونم زود بخوابم و صبح زود بیدار شدن رو دوست دارم و اغلب 6:45 بیدارم. تنها تفاوتمون این وسط اینه که من کیفیت خوابم اوکی باشه کمیتش زیاد مهم نیست یعنی کلا زیاد اهل خواب نیستم و ذاتا همیشهکم میخوابم. :)

پاسخ :

چه تایم بیداریت دقیقه :) من کارم اجازه نمیده زیاد بخوابم. دست خودم باشه و بیکار باشم، ترجیحم اینه بین هفت‌ونیم تا هشت بیدار بشم.
من کلا خوابم باکیفیته، کم پیش میاد بی‌کیفیت بخوابم :)

ولی اگه واقعا کم‌خوابی خوش‌به‌حالت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan