مونولوگ

‌‌

سرویس

 

رفتم فقط باد لاستیکا رو تنظیم کنم. یادم اومد شیشه‌شورشم تموم شده. گفتم اونم بریزه. بعد یادم اومد از سرویس قبلی شیش هزار تا رد شده و چند هفته پیش باید روغن موتورشم عوض می‌کردم. گفتم اونم عوض کنه. گفت همزمان با روغن موتور باید فیلتر هوا و فیلتر روغنشم عوض کنی. گفتم عوض کنه. گفتم ماشین کلا دیگه چه سرویسی لازم داره؟ گفت واسکازین هم سالی یه بار، صافی بنزین هم فک کنم گفت بعد از هر سه بار تعویض روغن موتور. گفت کی خریدی و بعد گفت قبلی قطعا واسکازین عوض نکرده. گفتم این دو تا رم پس عوض کن. بعدا گفت واسکازینت مثل لجن شده بود و خیلی خوب شد عوض کردی. ایشالا که راست گفته. و گفت ماشینتون صافی بنزین نداره! گفتم یعنی چی؟ خندید گفت حتما آپشن بوده کارخونه حذفش کرده :))

یه ده تومن تنظیم باد می‌خواستم بدم، آخرش شد چند؟ روغن موتور آترود حدود هفتصد، واسکازین کاسپین ششصد و خرده‌ای، شیشه‌شور پونزده، فیلتر هوا فک کنم هفتاد، فیلتر روغن نمدونم، تنظیم باد هم که گفت هیچی، همه‌ش شد یک‌وپونصد به تاریخ بیست‌وسوم دی ماه یک‌هزاروچهارصدودوی هجری شمسی. علی برکت‌الله.

 

  • نظرات [ ۵ ]
محمود بنائی
۲۴ دی ۰۲ , ۰۸:۰۷

هفته گذشتهم مکانیکی بودم خودش به خنده میگفت ما مکانیک ها خدا نکنه تیشه مون یک جا گیر کنه!

البته این سرویس ها ضروریه فقط روغن آترود اگه ۲۰-۵۰ ریخته یک کم گرونه! روغن های ایرانی مثل بهران سوپر پیشتاز هم کیفیت خوبی دارن هم قیمت مناسب تری دارن! راستی بجای شیشه پاک کن هم آب خالی بریزید کافیه، لوله های آب پاش خراب نمیشن!

پاسخ :

آترود ۷۵-۸۰ ریخته. اینو کسی بهم پیشنهاد کرده بود، به مکانیکه هم گفتم گفت آترود مال همین ماشیناست. شاید منظورش همین ماشینای سطح پایین بوده، نمدونم. چون تا یک‌وخورده‌ای هم داشت.
عه پس میشه آب هم ریخت. پونزده تومن ضرر کردم :)) مرسی گفتین
محمدعلی ‌‌
۲۴ دی ۰۲ , ۲۲:۳۴

ماشین داشتن هم سخته ها:))))

آقا این واسکازین رو ما هم اصلا عوض نکردیم تا حالا:)))))) من هر بار میگم گوش نمیدن. 

ماشینت چیه ۷۵-۸۰ ریخته؟ برا چه ماشینیه یعنی؟ خیلی سنگین نیست؟:))

پاسخ :

آره واقعا، تا اینجا که من هر چی کار کرده‌م زده‌م به ماشین، تازه ماشین تقریبا صفر! دیگه امید دارم تا یک سال آینده خرجی نداشته باشه ایشالا :)

ماشین که سایناست، ولی آره ۷۵-۸۰ نیست و اشتباه کردم :))
محمود بنائی
۲۷ دی ۰۲ , ۰۱:۰۰

فکر میکنم ۷۵-۸۰ روغن گیربکس هست! روغن موتور باید چیز دیگه ای ریخته باشه :) البته امیدوارم. 

قابلی نداشت :)

پاسخ :

😁 ۷۵-۸۰ همون واسکازینش بوده! الان نگاه کردم رو کارتش.
ن. ..
۲۹ دی ۰۲ , ۰۶:۰۶

مگه شیشه شور را توی ماشین میریزی؟

پاسخ :

🤔 مگه تو کجا می‌ریزی؟
ن. ..
۰۹ بهمن ۰۲ , ۱۹:۲۵

هیچ جا

تو ماشین آب میریزم 

شیشه شور تو داشبورده، سالی یبار شاااااید بزنیم به شیشه ها

بریزی تو شیشه شور، شیشه های کنار رو چجوری پاک می کنی؟ 

پاسخ :

آره خب میشه آب هم ریخت میگن.
من شیشه‌شور جدا ندارم. شیشه‌های کنارم هر وقت ماشینو بشورم با شیشه‌پاک‌کن خونه تمیز می‌کنم. بقیه وقتام مثلا بارونی چیزی بیاد، با دستمال خالی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan