مونولوگ

‌‌

نصف شبانه

 

عصر جیم‌جیم پرسید قهوه می‌نوشم یا نه؟ همیشه فعل نوشیدن واسه مایعات استفاده می‌کنه! حواسم نبود تو کلینیک قهوه یعنی اسپرسو و گفتم بله و برام یه زهرمار درست کرد و منم نوشیدم، البته بعد از شییریین کردنش :) من تو خونه فقط ترک می‌خورم، معمولا با شیر و همیشه با شکر، اغلب غلیظ و با شکلات تلخ و پودر کاکائو؛ ولی هیچ‌وقت به اسپرسو نمی‌رسه دیگه. متاسفانه مدتیه فهمیدم قهوه‌ی ناشتا یا ناشتا هم نه، فقط گرسنه، بخصوص اسپرسو باشه معده‌مو اذیت می‌کنه. امشبم یه‌کم معده‌م درد گرفت که با خوردن شام خوب شد. ولی کاملا احساس برافروختگی داشتم و حدس می‌زنم که عصبانیت زیادم از حرف مدیر، بی‌ارتباط به قهوه‌هه نباشه. در مورد مسائل مالی معمولا ریلکس‌تر از اینام. حالا اینم هیچی، ولی دیگه بی‌خوابی امشبم که مربوط هست دیگه. ده‌ونیم یازده ساعت خوابمه و خودبخود این ساعت خوابم میاد. امشب هم اومد، ولی همین‌طور که مشاهده می‌فرمایید تا الان بیدارم و دارم با بیداری دست‌وپنجه نرم می‌کنم، مگر ولم کنه و بذاره برم به دنیای اموات موقت. فردا که چه عرض کنم، ساعاتی دیگر، یعنی چهار صبح باید پاشم و نماز و صبحونه و برم بیمارستان. اون‌وقت اگه همین الان هم بیهوش بشم که فرض محاله، با سه‌ونیم ساعت خواب من چطور سرحال باشم فردا؟ پس نتیجه می‌گیریم که مرگ بر قهوه‌ی بی‌موقع!

 

  • نظرات [ ۴ ]
آلباتروس ...
۱۵ آبان ۰۱ , ۰۳:۱۴

یه بار تو زندگیم به اشتباه اسپرسو خوردم دفعه اولو آخرم‌ شد

من نیم ساعتی میشه بیدار شدم دیگه خوابم نمیبره

البته من صبح سرکار نمیرم 

ایشالا که صبحم یه قهوه میخوری و سرحال میشی تا شب

پاسخ :

من قبلا که می‌خوردم می‌دونستم دارم اسپرسو می‌خورم، ولی این بار اصلا حواسم نبود و قلپ اولو که خوردم با یه هیییی لیوانو دور کردم که همکارم ترسید گفت چی شد؟ :)) واقعا زهرماره.
بدخوابی نصف شبم خیلی بده. اگه آدم نتونه صبح جبرانش کنه، فرداش کسله همه‌ش.
مرسی :) الان دارم از بیمارستان برمی‌گردم. یه‌کم می‌خوابم که باز باید برم کلینیک.
** دلژین **
۱۵ آبان ۰۱ , ۰۶:۳۱

اخ :)) 

من ی زمانی معتاد قهوه بودم 

الان اسپرسو میخورم اتفاقا ولی بین صبح تا ظهر 

وگرنه شب خواب بی خواب ‌

پاسخ :

من هیچ‌وقت معتاد قهوه نبودم، ولی بعضی وقتا جوابه. تازه همیشه هم نه ها. مثلا من ترک که البته ضعیف‌تره می‌خورم بعدش تخت می‌خوابم :) ولی اسپرسو نه.
شارمین امیریان
۱۵ آبان ۰۱ , ۰۸:۵۷

سلام.

من اولین بار و البته تنها باری که اسپرسو نوشیدم از شدت تلخیش می‌خواستم گریه کنم! بعدش کلی شکر ریختم ولی ترکیب شیرینی با اون تلخی هم به نظرم قابل تحمل نبود. کلا ننوشیدم! ولی خیلی غر زدم :)

پاسخ :

سلام
من چند دفعه‌ای خورده‌م. آره شیرینش یه شیرین تلخه :) ولی من برای قهوه بودنش خورده‌م، می‌خواسته‌م خوابم بپره. وگرنه دوستش ندارم. عجیبه برام چجوری این زهرمارو می‌خورن مردم.
دُردانه ‌‌
۱۵ آبان ۰۱ , ۱۲:۵۳

دلم خواست منم یه پست با موضوع قهوه بنویسم :|

پاسخ :

پس حتما بنویس، فک کن مشْقِته :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan