مونولوگ

‌‌

۱ تیر ۱۴۰۱

 

پیپل عزیز، بیاین جاج نکنیم. اگه کسی داره تو خیابون راه میره و گوشی دستشه و وقتی نزدیک میری می‌بینی با شدت داره کندی کرش بازی می‌کنه، معنیش این نیست که خیلی بیکار و علافه یا معنی و ارزش زمان رو نمی‌فهمه (که خب البته تو پرانتز بگم اینو تقریبا هیشکی نمی‌فهمه) یا اینکه معتاد گوشی و بازیه، گاهی معنیش فقط اینه که بیشتر تایم روزش رو سر کاره و بازی رو هم واسه بچه‌های مردم ریخته رو گوشیش و یه بار محض امتحان خودشم رفته ببینه چطوریه و بعد ول‌کنش اتصالی کرده و یه ضرب تا مرحله‌ی ۸۸ پیش رفته :| تازه حتی اگه دیدین داره به پو غذا میده و پی‌پی‌شو تمیز می‌کنه، فک نکنین چه آدم نابالغ و بچه‌مغزی. ممکنه ایشون واقعا از پو خوشش نیاد، ولی مجبوره قبل رفتن به سر کار، غذای این بچه رو بده و بخوابوندش تا وقتی می‌رسه اونجا سرحال باشه که بچه‌های مردم بتونن باهاش بازی کنن. تازه ممکنه گاهی مجبور بشه خودشم باهاش بازی کنه تو راه که پو پول کافی داشته باشه که بچه‌های مردم واسه‌ش لباس و غذا و زیورآلات بخرن :| :))) پس عزیزان چی شد؟ اونلی گاد کن جاج ^_^

 

دیشب فهمیدم چه نعمت بزرگیه که برای داشتن آب سرد، فقط لازمه شیر آبو باز کنی، پارچو پر کنی و بذاری تو یخچال. این مدت که بی‌بی اینا اینجا بودن باید آبو می‌جوشوندیم، میذاشتیم از دما بیفته، بعد پارچو پر می‌کردیم و تو یخچال میذاشتیم. گلوهاشون تیتیشه، گلودرد میشن آب شیر بخورن :| :))

 

دیروز تو مترو یه دختره صدام زد و گفت فلانی؟ بعدم اومد کنارم نشست و خودشو معرفی کرد و گفت منو می‌شناسه. خواهر کوچیک هم‌کلاسی دوران مدرسه‌م بود. فکر کنم هم‌کلاسی راهنمایی. بعدم خیلی سریع رفت رو موضوع چی خوندی و کجا کار می‌کنی و چقدر حقوق داری؟!!! دختره‌ی فسقل، بذا از راه برسی، عرقت خشک شه بعد! تازه تو اولین جملات اشاره هم کرد که با خواهرش چند بار اومده خونه‌ی ما (برای اجازه برای خواستگاری از خواهرم و بعد من). میگم مردم چقدر رو دارن ها. البته نمی‌دونم اینکه حقوق می‌خوند هم تاثیری تو این رو داره یا نه :| به سوالش که جواب ندادم خیلی سریع از موضع صمیمیت اومد پایین و گفت از دیدنم خوشحال شده و خداحافظ و رفت نشست جایی که اول نشسته بود :))

 

نمی‌دونم چقدر دیگه باید صبر کنم که این ماسکا از رو صورتمون جمع بشن. خسته شدم دیگه. بقیه‌ی مردم رها کردن ها، فقط انگار ماها نمی‌تونیم برشون داریم. حتی مثلا تو اتاقم اگه من باشم و بیمارم و هر دو ماسکامونو داده باشیم پایین، یه دفعه می‌بینی تلفن اتاق زنگ می‌خوره. کیه؟ بعله، مدیره که تو دوربین دیده و زنگ زده بگه چرا ماسکت پایینه؟ چرا بیمارت ماسک نداره؟ در این حد باید رعایت کنیم ما هنوز.

 

آخرسخن اینکه هوا چقدر گرمهههههه، گرممممممم!

 

  • نظرات [ ۱ ]
Reyhane R
۰۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۰۷

سلام.پاراگراف اول، خیلی زشته بپرسم جاج کردن یعنی چی؟ 🙈😅

وای این پو خیلی رو مخه.من یه مدت کوتاهی رو گوشیم نصب بود، وقت و بی وقت پیغام میفرستاد، بدو بیا پو گشنه است! بدو بیا پو خوابش میاد! بدو بیا پو دلش تنگ شده! 😑😑🤣🤣

پاراگراف دوم، یعنی آب شهرتون مشکل داره یا مهموناتون همیشه این کار رو میکنن؟🤔

پاراگراف آخر ما که خیلی وقته گذاشتیمش کنار و دیگه نمیزنیم 🙈😁 ولی گویا تو همه مراکز درمانی هنوز سفت و سخت باید بزنن. من برای عمل، کلینیک چشم پزشکی که رفتم مجبورم کردن همه مراحل رو با ماسک بگذرونم 🥴✌

پاسخ :

سلام
نه بابا. من خودمم بار اول که از دهن کسی شنیدم گفتم جاج؟ جاج چیه؟ بعد فهمیدم منظورشون اینه: judge. خب این لغتو حتی اگه بلد باشیم هم ما که زبانمون انگلیسی نیست. کلمه‌ی پرکاربردی هم نیست که ذهنمون بره سمتش. واسه همین متوجه نمیشه آدم اولش.

واسه من پیام نمی‌فرسته :) فکر کنم قبلا تنظیمات گوشیمو جوری گذاشتم که فقط برنامه‌های خاصی اجازه دارن نوتیف بدن. بعد من مثلا چند روز که تعطیل باشم یا شیفتام بیمارستان باشه، بعدش که میرم کلینیک و پو یادم میاد و بازش می‌کنم می‌بینم از گشنگی و تشنگی و بی‌خوابی هلاک شده طفلک 🤣😂🤣😂🤣

خودمون که نمی‌فهمیم زیاد، ولی اونا میگن که آب مشهد خوب نیست. البته همونجام که هستن نمی‌دونم فک کنم می‌جوشونن آبشونو.

الان خیلی کمن کسایی که می‌زنن. ما هم میگم چون بیمارستان و کلینیکیم دیگه مجبوریم بزنیم. چه کنیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan