مونولوگ

‌‌

ولی کارگریم دیگه

 

عصر به مامان میگم "ماااماااان چرا هیچ‌کس به من تبریک نمیگه؟" مامان بعد از چندی تفکر خیلی جدی میگن "عههه، روز کارگره؟" :||| :)))))))

 

#ما از خاکیم و به خاک برمی‌گردیم :)

 

میگم روز کاررررگرررر؟؟؟ من کارگرم؟ میگن خب چه روزیه؟ همه جا زدن روز کارگر مبارک دیگه!

 

  • نظرات [ ۱۷ ]
محمدعلی ‌‌
۱۵ ارديبهشت ۰۱ , ۲۲:۲۳

روز چیه؟ :)))) من غروب فهمیدم روز شیرازه.

پاسخ :

روز ماماست :)
محمدعلی ‌‌
۱۵ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۲۹

عه :)) مبارکه. یا من با دقت نخوندم یا مستقیم اشاره نکرده بودین، چون یادم نبود مامایین :')

پاسخ :

زیاد گفتم، ولی یادم نمیاد آخرین بار کی اشاره‌ی مستقیم کردم. احتمالا خیلی قدیم‌ها :)
دُردانه ‌‌
۱۵ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۴۵

درسته که تبریکم نوشدارو بعد از مرگ سهرابه ولی روزت مبارک خانم دکتر. یه فامیل داریم که مامایی خونده و صبح استوری کرده بود مناسبت امروزو. تا دیدم یاد تو افتادم. تو زندگیم فقط شما دوتا رو می‌شناسم که ماما باشید.

پاسخ :

ممنونم :)
خانم دکتر که شمایی، به ما میگن ماما :))
ولی من فقط یک نفرو می‌شناسم که دکترای زبان‌شناسی باشه :)
شارمین امیریان
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۰۰:۱۹

سلام. من تازه فهمیدم ماما هستی :) همیشه برام سوال بود شغلت دقیقا چیه که فقط تو بیمارستانایی😁

 

روزت مبارک😘

پاسخ :

سلام
جدی؟ فکر نمی‌کردم این دور و بر کسی باشه که ندونه. ولی گویا اشتباه می‌کردم.
راستی من ماما هستم، ولی شغل حال حاضرم مامایی نیست، یه بخش دیگه از پیراپزشکیه فعلا :)

خیلی ممنونم خانم دکتر :)
درخت بلوط
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۰۱:۰۵

یعنی اینقدرررررر امروز فکر کردم که یکی بود من قرار بود بهش تبریک بگم، یادم نیومد! تا الان که پستت رو خوندم!

روزت مبارک باشه عزیزم🥰❤️ همراه با آرزوی موفقیت و سلامتی❤️🌻

پاسخ :

یعنی من و این همه خوشبختی محاله :)
من واقعا نفس تبریک گفتن برام خیلی مهم نیست، یعنی تبریگ بگیرم نگیرم احساس خاصی ندارم. ولی اینکه خانم دکتر بیاد بگه انقدرررر فکر کردم که به یکی می‌خوام تبریک بگم و اون یکی من باشم خیلی حس خوبی به آدم میده :) ممنونم :)

+ جالبه که سه تا خانم دکتر (در رشته‌های مختلف) پشت سر هم کامنت گذاشتن. چقده من خفنم همه دکترای مملکت بهم تبریک میگن 😎😎😎🤣🤣🤣
دُردانه ‌‌
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۱۱:۴۴

ببین خفنی از خودته و چشات خفن می‌بینه ولی حالا برای اینکه خفنیتت تکمیل بشه اون کامنت اولی هم کامنت یه شریفیه :دی

(الکی مثلاً شریفیا خیلی خاص و خفنن :دی)

پروفسور سمیعی هم اگه یه کامنت تبریک بذاره دیگه تکمیل تکمیل میشه این خفنیت کامنتدونی و به درجهٔ فول‌خفن ارتقا پیدا می‌کنیم.

پاسخ :

آره می‌دونم، از وقتی با دوچرخه‌شون می‌رفتن دبیرستان می‌شناسمشون :)

پروفسور البته خیلی اهل فضای مجازی نیستن، حضوری تبریک گفتن 😌😎😁🤣
میرزا مهدی
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۲۱

سلام با تاخیر روزتون مبارک. شما سومین بلاگری که مامایید و من میشناسم

پاسخ :

سلام
خیلی ممنونم
چه جالب، اگه هنوزم فعال هستن میشه لینک وبلاگ‌هاشونو بدین؟
ن. ..
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۳۱

به خودت افتخار کن که من دوستتم :) 

 

اصلا من نبودم خودتم یادت میومد روز ماماست؟ (یک عدد آدم خودتحویل گیر)

پاسخ :

درسته اولین نفر تبریک گفتی، ولی چندین نفر با فاصله‌ی چند ساعت از شما هم بهم تبریک گفتن :)
ولی آره، افتخار می‌کنم با فرهیختگانی چون شما و سایر دوستان تو این جمع هستم :)
ن. ..
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۳۴

چه جالب خانم دکتر بهت بگه خیلی فکر کردم و درستم یادش نباشه که به کی قرار بوده بگه، خیلی حس خوب بهت میده، پس من چی؟ 

ت

پاسخ :

راستش اون حس بهتری میده :))) آخه با این دکتر تیستو خیلی به اندازه‌ی شما رفت‌وآمد نداریم. اینکه یه زمانی یه قرار ذهنی راجع به من با خودش گذاشته برام خوشاینده :)
ن. ..
۱۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۴۰

حالا بی ارزش کن تبریک منو 

مهم اینه که وقتی من گفتم هیچکسی خبر نداشت حتی خودت

 

 

باشه سری بعد تبریک نمیگم از همونا که حس بهتر ایچاد می کنن تبریک بگیر

البته اگه یادت بود روزت هست و پست گذاشتی و اعلام کردی تا بقیه یادشون بیاد و بفهمن

 

پاسخ :

آقا چرا ناراحت میشی؟ تو نوشته لحن مشخص نیست، شوخی کردم بابا.

من که گفتم خیلی خوشحالم کردی :) حالا دفعه‌ی بعد یادت نره باز تبریک بگی. وگرنه منم یادم میره پست بذارم، بعد خانوم دکتر هم یادش میره بهم تبریک بگه، بعد اون‌وقت سال بعد روز ماما من چطوری خوشحال بشم؟ :((
تار و پود √
۱۷ ارديبهشت ۰۱ , ۰۹:۳۸

مگه اونم روز داره؟ تبریک میگم.

ولی قدر مادرو بدونید :)

پاسخ :

بله می‌دونم قدرشونو.
ن. ..
۱۷ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۱۴

نمی دونم 

پاسخ :

ای بابا! منم نمی‌دونم
پیـــچـ ـک
۱۷ ارديبهشت ۰۱ , ۱۵:۱۴

عزیزمممم...

ناراحت نباش حالا، مهم اینه که تو براشون ارزشمندی. برای مادر بچه هرجایی باشه و هر شغلی داشته باشه مهمه.

 

روزت هم با تاخیر مبارک!

پاسخ :

نه بابا ناراحت کجا بود؟ تبریک نگفتن این چیزا منو اصلا ناراحت نمی‌کنه :)) تازه اگه بقیه تبریک نمی‌گفتن من خودم اصلا یادم نبود اون روزو :)

خیلی ممنونم :)
میرزا مهدی
۱۷ ارديبهشت ۰۱ , ۱۶:۱۳

نه نیستن متاسفانه. یکیشون که همشهریمون دراومد و بعد از ازدواجشون دیگه ادامه ندادن. اون یکی هم اهوازی هستن و از همون دوران بلاگفا که ازدواج کردن دیگه بوسیدن و گذاشتن کنار/. و آشنایی با خودتون که از قبل و شغلتون هم از الان باعث خرسندی بنده ست

پاسخ :

فک کنم اکثرا بعد از ازدواجشون دیگه وبلاگو رها می‌کنن!
خیلی ممنونم، لطف دارید، همچنین.
حامد سپهر
۱۸ ارديبهشت ۰۱ , ۰۸:۲۱

راستش منم نمیدونستم ماما هستین، روزتون البته با تاخیر مبارک 

عیب نداره به ما هم کسی روز کارگر رو تبریک نگفت:) البته سه‌تا مناسبت قاطی شده معلوم نیست کی به کیه:) روز گارگر و معلم و ماما

 

پاسخ :

خیلی ممنونم
شما مگه مهندس نبودین؟ البته در مجموع همه‌ی شغل‌ها کارگر محسوب میشن :)
آره منم یادم رفت روز معلم رو به خواهرام تبریک بگم =)
هلما ...
۱۹ ارديبهشت ۰۱ , ۰۸:۳۶

من میدونستم مامایی خوندی ولی خب راستش اهل تبریک بخاطر مناسبتها نیستم زیاد. روزت با تاخیر مبارک.

زنداداش منم ماماست و کلا عنوان شغلیش هم تو استخدامش ماما پزشک خانواده است، براش نوشته بودم: چه خوب که هم ماما خوبی هستی و هم مامان خوب. و حس میکردم خیلی بانمکم. :))

پاسخ :

منم تقریبا اهلش نیستم.
خیلی ممنونم :)

چه خواهرشوهر خوبی :)
نه جمله‌ی قشنگی گفتی، جالب بوده.

خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگت، یه مدت زیادی فک کنم نمی‌نوشتی.
هلما ...
۱۹ ارديبهشت ۰۱ , ۰۸:۵۲

خیلی ممنون *___*

 

هی خواهر روزگار با آدم چه ها که نمیکنه.

آره یه مدت بود نمینوشتم و کم به وبلاگ سرمیزدم، من آدم به شدت اجتماعی هستم یه چند ماه بیکاری کلا بهمم ریخته بود و بعدش ازدواج و مشغله های جدید، با اینکه کار هم جور شد و شرایط در ظاهر خوب بود ولی اون چند ماهه منو گوشه گیر کرده بود. درحال تلاشم خود واقعیمو پیدا کنم و دیگه از خودم دور نشم. :)

پاسخ :

ان‌شاءالله خیلی زود اون چیزی که می‌خوای رو پیدا کنی :) سرحال سرحال هم بشی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan