مونولوگ

‌‌

Day 21

 

Day 21:Write about LOVE

 

اون‌طور که میگن عشق یک شادی توأم با رنجه. یک حظ توأم با حسرت. من خودم به شخصه فکر می‌کنم این حسرت هیچ‌وقت مرتفع نمیشه از عاشق، حتی بعد از وصال. عاشق همه‌ی تقلاش اینه که معشوق رو به دست بیاره، ولی نمی‌دونه چیزی که واقعا دنبالشه خود معشوق نیست. اون چیز نمی‌دونم چیه، آیا یک چیزی در معشوقه یا یک چیزی که از رهگذر معشوق باید بهش برسه؟ ولی بدون اینکه تابحال عشق رو تجربه کرده باشم، واقعا احساسش می‌کنم، احساس می‌کنم که یک چیزی جز خود معشوق و جز وصاله. یک چیزی مثل هواست. آدمی که می‌خواد هوا رو به دست بیاره، مشتش رو باز و بسته می‌کنه که هوا رو تو مشتش بگیره، ولی باز که می‌کنه هیچی تو دستش نیست. احساس من به عشق این‌طوریه.

 

  • نظرات [ ۱ ]
سین دال
۲۷ فروردين ۰۰ , ۱۷:۱۷

چقدررررر قشنگ توصیفش کردی...

پاسخ :

البته مجربین ما رو ببخشن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan