مونولوگ

‌‌

۳ آبان ۱۴۰۱

 

از بیمارستان رفتم بالاخره اون صندلی (صندل+ی) که از اول تابستون دلم رفته بود براش رو خریدم. میذارمش تو کلینیک که از این به بعد کفشمو عوض کنم. آخه هشت ساعت کفش داشتن سخته برام. اخیرا که کفشمو درمی‌آوردم و میذاشتم پام هوا بخوره. یه بار همکارم دید کلی خندید. واسه همون گفتم یه چیزی بپوشم که مثل کفش کیپ نگه نداره پامو و از طرفی دمپایی پوشیدن تو محیط کارم دوست ندارم. فلذا اینا همه بهانه شد که برم اون صندلی که نشون کرده بودم رو بخرم ^_^

بعدم رفتم پلیس ۱۰+ برای پیگیری تمدید گواهینامه‌م. اعتبار گواهینامه‌م ۲۳ شهریور تموم شده و از اون موقع دارم کاراشو می‌کنم و هنوز به مرحله‌ی درخواست تعویض دادن نرسیدم!! بعد از چندین بار اذن ورود خواستن و بار ندادن و بعدم فرستادن برای انگشت‌نگاری و صبر برای اومدن جوابش، بالاخره تو مهر نوبت دادن برم دفتر کفالت که یه چند تا فرم پر کردم و کارت کشید و گفت یک ماه دیگه برو پلیس ۱۰+. هنوز یک ماه نشده ولی دیگه من امروز رفتم. بازم چند تا فرم پر کردم و کارت کشید و گفت ۲۵ روز دیگه بیا برای دادن درخواست تعویض. بعدم سه ماه طول می‌کشه که صادر بشه ولی بهت برگه میدیم که باهاش می‌تونی رانندگی کنی. اگه همون ۲۵ روز دیگه کارم انجام بشه و باز به تعویق نیفته، میشه بیشتر از دو ماه. حرص بخورم یا نخورم؟ نه نخورم :)

بعدم داشتم تو خیابون می‌رفتم. یه خانومی جلوی یه خانوم دیگه رو گرفت گفت میشه پنج دقیقه وقتتونو بگیرم؟ گفت نه و رفت. من که رسیدم به منم گفت. گفتم بعله :) گفت چند تا سوال راجع به اتفاقات روز جامعه دارم. اطلاعاتتون جایی ثبت نمیشه. جواب میدین؟ گفتم بله ولی بگم من ایرانی نیستم. گفت ایرانی نیستین؟ گفتم خیر. گفت خیلی ممنون، خدانگهدار :) هی من به خودم میگم توروسننه ها، واز نمیشه.

 

  • نظرات [ ۴ ]
** دلژین **
۰۳ آبان ۰۱ , ۱۱:۲۰

مبااارکه 

چه شکلیه ؟ جلو بسته اس ؟ 

+به چنین مملکت و بوم و برش باید ...

پاسخ :

سلامت باشی
نه جلوبازه. کناره‌هاشم بازه، پشتشم بازه. اصلا برای اینکه باز باشه جایگزین کفش کردمش.
تو نت سرچ کردم یه مدل نزدیکشو آورد. تقریبا اینه، فقط پاشنه‌دار نیست، یه لژ خفیفی داره بجاش و کفیش هم نرم و بالشتیه.

وا چرا به مملکت و بوم‌وبرت؟
ن. ..
۰۳ آبان ۰۱ , ۲۰:۳۲

خوشگله مبارکت باشه 

پاسخ :

مرسی سلامت باشی :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۴ آبان ۰۱ , ۰۱:۳۴

:* عزیزم 

چه صندل خوشگلی. مباااارکههه

عه بالاخره گواهینامه گرفتی. من فکر کردم همین طوری مینشستی

قبلا که خونده بودمتون یادمه انگار گفته بودین شما نمیتونین گواهینامه بگیرین.

ای خواهر. شما که هموطنی دیگه

پاسخ :

ممنون، سلامت باشی :)
آره پارسال گرفتم. جزء اولین دوره‌ای که قانون عوض شد و دادن :)
ولی خب یک سال یک سال تمدید می‌کنن اونم به این شکلی که گفتم، دو سه ماهی باز وسطش بی‌گواهینامه‌ایم :) البته فکر کنم بریم جلوتر بازم اوضاع بهتر بشه و اینم درستش کنن. یعنی ایشالا :)

پلڪــــ شیشـہ اے
۰۴ آبان ۰۱ , ۱۲:۰۳

خیلی خوشحالم از این بابت

🤗😎

ان شاءالله روز به روز بهتر میشه

پاسخ :

ان‌شاءالله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan