مونولوگ

‌‌

دل‌خوش‌کنک

 

این همون قهوه‌ایه که به جیم‌جیم گفتم آب‌زیپو بش گفته زکی! و اونم کلی خندید و گفت چه باحال گفتی. کلا این بشر به همه‌ی حرفای من می‌خنده و میگه بامزه میگی، درحالی‌که من جدی حرف می‌زنم :|

 

 

روپوشمو، روپوش آبی نانازمو :) انداختم تو ماشین و حالا کی اتوش کنه؟ کاش یه ماشین اتو هم اختراع می‌شد، راحت می‌شدیم. البته یه ماشین اتو که اتوووووو کنه، نه اتو. این روپوشو همین چند روز پیش آورده بودم شستم و موقع بردن عجله داشتم دادم خواهرم اتو کنه. ولی خب تو کلینیک دیدم نه، اونجور که باید و شاید اتو نشده. دوباره دیروز آوردم که این دفعه اتوووووی حسابی بزنم. یه بار قدیما، یکی از همکارام بهم گفت با خط اتوی شلوارت میشه هندونه قاچ کرد. من اوجور اتو دوست دارم :) ولی نمی‌دونم چرا بعد از یه مدت که دیگه لباس نو نیست، اتوش اونجوری درنمیاد.

امشب رفتم با کارت آقای :) یعنی کارت خونه، چند تا چیز گوگولی به اسم خونه و در اصل واسه خودم خریدم. یه تخته‌پاک‌کن. یه دراور پلاستیکی کوچولو واسه کش مو و گیره روسری و گل‌سر و یه طبقه‌ی دیگه‌شم که خالیه، هنوز نمی‌دونم چی توش بریزم :) یه چیز دیگه‌م خریده‌م که نمی‌دونم بهش چی میگن. یه ظرف؟ باکس؟ یا نمی‌دونم چیِ چوبیه که با حصیر و پارچه کاور شده. اصلا بذار عکسشو بذارم راحت‌تره. کرم مرم و اینجور چیزا می‌خوام بذارم توش. الان تو عکس نبینین خالیه تقریبا. نمی‌دونم خونه‌ی بقیه هم همین‌طوریه یا فقط ماییم که اولش انقدر منظمه وسایل، بعدا تو این جعبه احتمالا ناخن‌گیر و چسب‌زخم و ماسک و اینجور چیزا هم خواهید یافت :) نمی‌دونم اون کشوئه چرا کج افتاده تو عکس. طفلک مثل من بدعکسه فک کنم :)

 

 

الان که دقت می‌کنم می‌بینم سه تا از چهار تا کرم تو عکس، ضدآفتابه :)) چون اخیرا خیلی میرن رو مخم که ضدآفتاب بزن و منم هی ضدآفتاب عوض می‌کنم که ببینم کدوم از همه سبک‌تر و آبکی‌تره. دفعه‌ی قبل سینره SPF50 گرفته بودم خوب بود، این دفعه نداشت SPF30 گرفتم که اصلا دوست نداشتم. حواسم نبوده مینرال یا فیزیکیشو گرفته‌م و رد سفیدی میندازه. بعد از تحقیقات فراوان، فلوئیدضدآفتاب مای (اون کله نارنجیه) رو سفارش دادم که دو سه روزه اومده و سبکه و نه رد میندازه نه برق. تصمیم دارم تا این محصولم خراب یا از دسترس خارج نشده هف هش ده تا سفارش بدم نگه دارم :| راستی عجیب بود که دیجی‌کالا موجود داشتش، ولی ارسال به مشهد نداشت واسه این محصول. من از بیوتی‌کد سفارش دادم که تخفیف هم خورده بود و برخلاف بقیه‌ی سایتا که ارسال بالای پونصد رایگانه، این ارسال بالای دویستش رایگان بود. حالا همه نرین سفارش بدین که تموم شه. صبر کنین من حقوق بگیرم هف هش ده تای خودمو بخرم، بعد سفارش بدین. پونزدهم به اونور :) آها راستی قبل از این مای، یه ضدآفتاب دیگه هم استفاده کردم به نام تراست که اونم خیلی خوب بود، سبک و فلوئیدی. منتها اون حجمش چهله و این مای پنجاه میله. اون صدوده‌بیست بود گمونم، این مای هم همون حدوده، ولی الان تو تخفیف خریدم هشتادونمی‌دونم‌چند و در کل به‌صرفه‌تره. ولی تراست هم دوست داشتم. تو این مدل ضدآفتابا ایزدین و لاروش‌پوزای هم هستن که اونا فک کنم خارجکی‌ان و خیلی گرون‌تر و منی که بیشتر ضدآفتابام نصفه می‌مونن، مثل اون دو تا سینره که فک کنم هف هش ماهی هست دارمشون، بهتره همین مای و اینا رو بخرم :) یه بسته پد لایه‌بردار لافارر و دو تا سرم نمی‌دونم چی‌چیک (چرا می‌دونم، یکی آبرسان، یکی ویتامین سی) بالانس هم از زیشاپ سفارش داده‌م که هنوز نرسیدن و جاشون تو عکس خالیه. می‌دونین، راستیتش اون دوستم که گفتم یه بار رفتم پیشش فِیشیال، اون گفت خودت تو خونه فلان و فلان رو بزن، لازم نیست بیای فِیشیال به من پول بدی. منم جوگیر شدم اونایی که گفتو سفارش دادم، البته بعد از آبکش کردن گوگل و اینستا :) حالا مثل چی توش موندم. یعنی هنوز نموندم، چون نرسیدن که هنوز. ولی احتمالا بمونم، چون خودمو می‌شناسم و چون شب‌ها معمولا جنازه‌م می‌رسه خونه و کی بره این همه راهو؟ شوینده و لایه‌بردار و سرم و کوفت و زهرمار :)) من اگه اکسیر جوانی رو در قالب خوراکی بسازن مشتری میشم، ولی این شکلی بعید می‌دونم. تازه اگه شیرینی یا کیکشو بسازن که من فک کنم در اثر زیاده‌روی کلا به دوران طفولیت برگردم :)) حالا اگر، اگـــــــر تونستم یه روتین پوستی (چه قرتی‌بازیا 😁) واسه خودم برقرار کنم، مرحله‌ی بعد میشه کرم یا سرم دور چشم. جدیدا ماهی یه دونه جوش مجلسی خوشگل هم وسط پیشونیم، مثل این خال هندیا، می‌زنم که اگه بخوام به اونم فک کنم باید یه ضدجوش هم واسه اون بگیرم. ولی خب آدمی مثل من که واسه هر چیز الکی‌ای راحت خرج می‌کنه، واسه ماهی یه دونه جوش، زورش میاد دویست سیصد بده. فعلا باید ببینم نتیجه‌ی جوگیری قبلی چی میشه، بعد واسه بعدی تصمیم بگیرم.

الان خواستم برگردم اول پست بنویسم یه‌کم خانومانه شده پست و بهتره آقایون رد بشن، دیدم اونی هم که می‌خواد رد بشه با این جمله قطعا میاد می‌خونه :)) فلذا منصرف شدم و ننوشتم.

 

 

  • نظرات [ ۱۳ ]
مریم بانو
۰۵ مهر ۰۱ , ۲۲:۰۸

منم میخوام ازاین سبدای نظم دهنده بخرم شونه و گل سر وکلیپسم جاندارن

سومین باره مای فلوییدیش تمدید میکنم خوبه سبکه رد نمیندازه

یه مدت ناپدید شده بود پیدا نمیشد !

ایزدین میزدم قبلا مدام گرون شد دیگه زورم بهش نرسید:)

بابا تسنیم چقدر سختش میکنی :) من یه سال و نیمه روتین پوستیم رعایت میکنم 

صبح و شب شوینده ،روزا مرطوب کننده دورچشم ضدافتاب 

شبا هم ابرسان مرطوب کننده دو چشم هفته ای یکبارهم لایه بردار

عادت میکنی واقعا حال پوست خیلی بهتر میشه با رعایت کردنش

الان تو کف رتینولم منتهی گرونه خیلی!

منم اتو همینجوری میپسندم حتی جورابامم اتو میکنم:|

پاسخ :

آرهههه، یادم رفت بگم کم‌کم کلیپسا و اینام راهشونو به این جعبه باز می‌کنن :))) اونا بیان یه‌کم شلوغ پلوغ میشه :)
پس من خیلی دیر باهاش آشنا شده‌م. آره میگن یه مدت گم بوده، واسه همون می‌خوام چند تا بگیرم احتکار کنم =)
باور کن سخته. آخه شماها یه کاری واسه خودتون آسونه، چرا فک می‌کنین واسه بقیه هم آسونه؟ :(( من روتین پوستی خیلی سخته برام. اگه تونستم از پسش بربیام، باید بهم یه جایزه‌ی خیلی بزرگ بدن، چون معلومه خیلی سخت مقاومت و ممارست کرده‌م :))
منم همین روتینی که گفتی رو قصد دارم راه بندازم اگه بشه. رتینول هم تحقیقاتشو کردم، ولی هنوز واسه من تازه‌کار زوده.
ولی اینکه اومدی از روتینت گفتی خوشحالم کرد. یه‌جورایی انگار تشویق شدم حتما رعایتش کنم. ممنونم ازت :)
راستی میشه بگی اینایی که گفتی رو چه برندایی استفاده می‌کنی؟ شوینده، آبرسان، مرطوب‌کننده، دورچشم، لایه‌بردار؟ واسه این میگم که مثلا من برای یافتن همین فلوئید مای چند ساله هی ضدآفتاب عوض کردم. ولی تو استفاده می‌کردی و من به عبارتی دنبال آبی تو دنیا می‌گشتم که تو کوزه‌ی همسایه‌مون بوده :))

نه دیگه، من وضعم در حد تو خراب نیست. جوراب اتو نمی‌کنم 😂
** دلژین **
۰۵ مهر ۰۱ , ۲۲:۳۲

مباااارکه 

ببین رو میز من سه تا از این باکسا گنده توش پر ، همه اش دارم ی چیز میمالم به خودم 😂😂😂😂😂😂

اینقدر رو پوستم حساسم 

بانو همیشه میخندید 

ب زور براش دور چشم گرفتم و ضد افتاب راضی شد بزنه 

من تازه جدیدا سالی ی بار دو بارم میرم بوتاکس :))) 

پاسخ :

من اگه اونقد چیز داشته باشم که یادم میره کلا چی‌چیا دارم، گرگیجه می‌گیرم اصن :))
یادمه اون وقتام می‌گفتی خیلی حس خوبی داری وقتی به پوستت می‌رسی.
ولی قبول کن ما همین‌جوریش خوبیم، اینا فقط بهمون حس خوب میدن 😎😎😎 :)))

اوووو، من از آمپول معمولی می‌ترسم، سال‌هاست آمپول نزدم. بوتاکسو که دیگه حرفشم نزن :)) ولی بازم یادمه تو حتی خودت به خودت نوروبیون می‌زدی که سرحال بشی :)
** دلژین **
۰۵ مهر ۰۱ , ۲۲:۵۴

اووو من الان ورزشم که میکنم 

منیزیم زینک اینا ک باید بخورم هیچی 

کلاژن صبح ب صبح باید بریزم با ی چیز تو مخلوط کن 

هنوزم ۶ ماه ی بار نوروبیونه رو شاخشه 

من اونقدر ریزه کاری دارم وااااقعا وقت کم میارم 

من همههه رو استفاده میکنم تقریبا سالی ی بار مجبورم همه رو از نو بخرم 

بعضی چیزا که ۴ ماه ی بار حتی 

بعد من کرمام تموم میشه ول نمیکنم که ، سرش رو با قیچی میزنم از توش استفاده میکنم باز :)) عین قابلمه تهشون رو انگشت میکشم :)))

پاسخ :

تو همتت خیلی بالاس. پوستت و کلا بدنت اولویت بالایی داره برات. من در همین حد که به بدبخت یه نونی برسونم هم منت میذارم سرش. حتی آب هم کم میاره طفلک بینوا :)) روزی گاهی یک لیوان آب می‌خورم فقط. فک کنم من اگه همت تو رو داشتم، می‌رفتم واسه مسابقات ملکه زیبایی اسم می‌نوشتم 😆
ولی این اخلاقت که تو غذا و لوازم مصرفی و در کل تو زندگیت اسراف نمی‌کنی رو دوست دارم :)
ن. ..
۰۵ مهر ۰۱ , ۲۳:۰۶

وی یک موز برمی دارد و رد می شود... 

پاسخ :

تو هم روتین نداری پس :) معلومهههه :)))
** دلژین **
۰۵ مهر ۰۱ , ۲۳:۵۲

چاکریم 

ببین همتم اونقدر بالاست که تایم کم میارم همیشع :))) 

اره من خیلی فیزیکم برام مهمه 

نه از حیث زیبایی ها 

سلامت 

یه دفتر دارم کار روزمره مینویسم حتی تعداد لیوان ابی ک میخورم رو توش مشخص میکنم :دی 

اا ببین کی کامنت گذاشتع 

ن‌ ، وب نداری ؟ 

ن وب نداره ؟ 

پاسخ :

ایشالا همیشه سلامت و زیبا باشی :)

چرا داره. بهش میگم بیاد واسه‌ت بذاره آدرسشو :)
مریم بانو
۰۵ مهر ۰۱ , ۲۳:۵۸

چیزایی که الان چندماهه استفاده میکنم مینویسم چون ازاول چندبار عوض کردم همه چیمو ،کیفیت نداشتن 

الان فیس واش نئودرم پوست خشک میزنم من کلا جنس پوست و موهام خشک و دهیدراته س 

اول باید بدونی پوستتو تا نسبت به نیاز پوستت خرید کنی

بعدش دورچشم کافئین اوردینری من دورچشمام تیرگی داره احتمالا سال بعد فیلر بزنم کمی وضعم بهتر بشه 

بعد اون امپول ابرسان کلاژن فارم استی میزنم به پوستم خییلی راضی ام ازاین پوستم قشنگ انگار جون میگیره بعدش مرطوب کننده لافارر 

تو روز ضد افتابم آخرین مرحله س 

کضدافتاب از همه چی واجب تره بخصوص که لایه برداری هم کنی

لایه بردارمم لاکتیک اسید اوردینری بود یکسال داشتم تموم شد دوباره باید بگیرم 

ملایم لایه برداری میکرد خیلی اثرشم مشهود بود 

دیگه همین:) 

تازگیا حس میکنم ما اینکارو میکنیم که حس جوون بودن داشته باشیم درحالی که بزاریم پوستمون با خودمون رشد کنه روندش طی کنه واقعا بار روانی کمتری داره

وقتی میوفتی تو چرخه این چیزا به خودت میای و میبینی تبدیل به یک مصرف گرا شدی و اسیر این چیزا:)

پاسخ :

مرسی :)
مال من نرماله پوستم. شاید بعضی قسمتا مثل پیشونی یه‌کم هم چرب باشه که میشه مختلط. ولی بیشتر قسمتاش معمولیه. البته الان دهیدراته هم هست. اینو هم خودم فهمیدم، هم متخصص فن گفته.
تعریف اوردینری رو شنیده‌م. رتینولم اگه بگیرم، از همین برند می‌گیرم احتمالا. لاکتیک‌اسیدشم بجای پد لافارر می‌خواستم بگیرم، دیدم من تنبلم، اولش اینطوری پد باشه راحت‌تر استفاده‌ش می‌کنم 😁 یعنی یک ساااال میره لاکتیک اسید؟ آها راستی هفته‌ایه.
من مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، کلا همه چیم، باید کاملا سبک باشه. هنوز یک هفته هم نشده این ضدآفتاب مای رو که می‌زنم، الان احساس می‌کنم رو پوستم حسش می‌کنم :| فک کنم دوباره برم همون تراستو بخرم. اونو یک ماه داشتم، راضی بودم تا آخرش.

این نظر آخرت نظر منم بود. چی الکی آدم خودشو هی درگیر کنه که پوستم آخ نشه، اوخ نشه. یه عالمه زحمت داره. ولی خب نمیشه هم انکار کرد که اونایی که این کارا رو می‌کنن ظاهری واقعا جوون‌تر می‌مونن. اگه مثل مسواک زدن یه عادت بشه و آدم بدون اینکه هی فکر کنه وای پوستم فلان نشه بهمان نشه، فقط محض عادت انجامش بده، دیگه شاید بار روانی هم نداشته باشه. می‌مونه بحث هزینه‌هاش و مصرف‌گرایی و البته اسارت که نمی‌دونم چی بگم :)
خانوم معلم
۰۶ مهر ۰۱ , ۰۶:۳۱

سلام :)

اگر ضد آفتاب مای رو احیانا پیدا نکردید، می‌تونید از الارو که اون هم ضدآفتاب‌های فلوئیدی خوبی داره استفاده کنید. من موقعی که می‌خواستم مای بگیرم خوردم به قحطی‌ش :)) و جاش الارو گرفتم و راضی‌ام ازش :)

پاسخ :

سلام :)
ممنون از معرفیت. نمی‌دونم فک کنم خیلی زود راجع به مای صحبت کردم، الان حس می‌کنم تراست بهتر بود بافتش. شاید بعدا مجبور شدم الارو رو هم تست کنم :)
ولی جالبه اینجا همه فلوئیدی می‌زنن :)
خانوم معلم
۰۶ مهر ۰۱ , ۰۸:۴۲

راستی یه چیز دیگه هم بعدا یادم اومد گفتم بیام بگم :)))

برای جوش مجلسی‌هاتون می‌تونید یه گوش پاک‌کن رو به یکی دو قطره روغن درخت چای آغشته کنید بعد به موضع جوش اعمال کنید. یکی دو روزه چنان از بین می‌ره اون جوش که انگار از آغاز نبودهههه :)))))

پاسخ :

چه باحال :)
امروز خواستم بگیرم، عطاری بسته بود. اگه شب موقع برگشتم باز باشه، می‌گیرم. ایشالا که جواب بده :)
خیلی هم ممنون
مامانی ...
۰۶ مهر ۰۱ , ۱۰:۴۵

سلام

خواننده ی خاموشم و از طرز نگارشت لذت میبرم و کیفور میشم

این پست عالی بود😊🤌👌

پاسخ :

سلام
دو سه روز پیش، یه نفر دیگه هم گفت که روان و شیوا و فلان و اینا می‌نویسم و توصیه کرد برم کلاس و نویسنده‌ی کودک بشم :)) ولی خب آخه تو وبلاگ همه همینجوری عامیانه و خودمونی و روون می‌نویسن.
به‌هرحال لطف دارین به من، ممنونم :)
مریم بانو
۰۶ مهر ۰۱ , ۱۷:۰۸

منکر تاثیرات مثبتش نمیشم واقعا تاثیر خوبی داره روی سلامت و بافت پوست 

من حتی پوستم روشنتر شده شفاف شده هرجا میرم میگن خییلی بهتر شده چیکارکردی 

ولی حرف من اینه گاهی ازدستمون درمیره انقدررر درگیرش میشیم و روتین هامون مرحله هاش اضافه میشه که نه تنها حس خوبه میره تو حاشیه بلکه یه استرسی هم جایگزینش میشه 

دائم میری فلان محصول درموردش میخونی میخری بعد نوبت بعدی و بعدیه

بالاخره هرکاری هم کنی اثرش مثل درمان های تهاجمی پوست مثل بوتاکس نمیشه 

و چیزی که مهم تره جواب دادن به نیاز پوسته و پذیرش خودمون همین جوری که هستیم:) 

من اصلا عشق میکنم وقتی میبینم دختری با ویتیلیگو چقدر با اعتماد به نفس تو.جامعه س 

یا دختری با کلی جوش نیشش تا بناگوش بازه و شاده 

دوستم تازه زایمان کرده بود بهش گفتم میتونی ترک های شکمت رفع کنی ها 

گفت وای نگو اینا یادگاری رشد بچمه :)

نگاه خودمون به خودمون از همه چی مهمتره درکل حرفم این بود زیاد سخت نگیریم تمام این ها ورزش و رسیدگی به پوست باید برای بهتر شدن حال خودمون و سلامت روانمون باشه 

احتمالا هیچکس ندونه و نگفته باشم اینجا ولی من چشم راستم تقریبا نابیناس 

درک نور داره ولی چندوقت پیش اندک دیدش  از بین رفت 

من سالها خودم قایم میکردم از همه هیج جایی هیچ مناسبتی عکسی نمینداختم 

تو ظاهر کم معلومه ولی معلومه 

انقدر که این مسئله روانم ازار میداد جسمم نه ! 

تازه دارم با خودم آشتی میکنم:) 

پاسخ :

آفرین و احسنت. نباید یادمون بره ما، مای نوعی، همه‌مون، از اولشم خوب و قابل‌قبول بودیم. این کارا اضافه بر سازمانه. واسه‌مون نشه اصل که اگه یه شب نشد یا جابجا شد یا هرچی، فک کنیم قرآن خدا غلط شده :))
من چند روزه با این جوش غول‌آسا که هر کی می‌بینه میگه این چیه، اینور اونور میرم و ماسک هم نمی‌زنم (اگه بزنم مخفی میشه)، حس می‌کنم چقد اعتمادبه‌نفسم بالاست که اهمیت نمیدم کسی ببینه :))) پس اون دختری که تو میگی چیه؟ اون باید خدای اعتمادبه‌نفس باشه دیگه :) آفرین بهش واقعا.
اون دوستتم عاشقش شدم. آخه به خاطر رشته‌م استریا و اینا زیاد دیده‌م، اکثرا دنبال اینن که ایجاد نشه و اگه ایجاد شد محوش کنن.

این چیزی هم که راجع به خودت گفتی، خیلی خوشحالم که با خودت آشتی کردی :) از همون اول هم معلوم بود دختر قوی‌ای هستی :) بهت افتخار می‌کنم :)
مهتاب ‌‌
۰۶ مهر ۰۱ , ۱۷:۰۸

از همین تریبون عرض کنم میزان جذب ویتامین‌های گروه ب انقدر کمه که اون مقدار کم روزانه با غذا تامین می‌شه و تزریق نوروبیون مثل ریختن پول تو سطل آشغاله :) تاثیری هم اگر فکر می‌کنید داره، صرفا روانیه. اون آمپول رو گذاشتن برای بیماری‌های خاصی که کمبود شدید ویتامین دارن.

پاسخ :

من از این جهت که ویتامین‌های B محلول در آبن و ذخیره نمیشن، می‌دونستم که تاثیر بلندمدتی ندارن.
محض تنویر افکار عمومی و آموزش و اینا خوب کردی گفتی. البته تبصره بزنم که خانم دکتر دلژین حتما یه دلیلی واسه‌ش داره و من روی سخنم با ایشون نیست الان :)
هوپ ...
۰۶ مهر ۰۱ , ۲۱:۴۱

منم دقیقا چیزایی که دلژین گفت فقط با نظم کمتر :-)))

ببین واقعا تاثیر داره تو پوست. 

پاسخ :

دیگه دکتری گفتن، دندونپزشکی گفتن. بالاخره یه فرقی باید باشه دیگه. نمیشه که کل ملت جوون بمونن. منم این کارا رو بکنم که پس‌فردا نسل بعد میگن تو هم که مث دکترا جوون و سالم موندی، پس دکتر شدن چه مزیتی داره الکی خودمونو بکشیم واسه‌ش؟ :)))
هوپ ...
۰۶ مهر ۰۱ , ۲۱:۵۱

اخه ببین بیمار میاد بینی عمل مژه ها مصنوعی لب ژل

خب من اینا رو انجام نمیدم چون با صورت طبیعی خودم خوشم، ولی واسه سلامت پوستم مخصوصا که دیگه سنی ازم گذشته با توجه به تولد گذشته🥲 هزینه میکنم. همشونم مارک های ایرانی خوب. خارجی نمیگیرم چون تا میام عادت کنم غیب میشه.

پاسخ :

نه من واقعا قبول دارم که سلامت و زیبایی خوبه و هزینه کردن براشم هیچ مشکلی نداره. اینکه آدم مراقب زیبایی طبیعیش باشه رو هزار بار بیشتر می‌پسندم تا اینکه بخواد آرایش کنه که زیبا بشه یا میلیون‌ها بار بیشتر از اینکه بخواد جراحی کنه که زیبا بشه. محض شوخی میگم اینا رو :) خودمم اگه حال داشتم و اولویتم بود حتما همین‌جوری می‌بودم، ولی چه کنم که حالش نیست و بنده تنبل تشریف دارم :) شما پرقدرت ادامه بده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan