مونولوگ

‌‌

سوال

 

می‌دونید بدبختی جدیدم چیه؟ اینکه من اشتباها با وای‌فای و اشتراک کلینیک چند بار اومدم بیان و از اونجایی که جیم‌جیم میگه اینجا همممممه چیز دائم چک میشه، میگم نکنه آدرس اینجا هم لو رفته باشه. امشب یک پست طولانی در مورد کار نوشتم و پاک کردم. احیانا شما چیزی در این مورد نمی‌دونین؟ به من (به همه یعنی) یوزر پس دادن و مقدار مشخصی حجم ماهانه داریم. امکانش هست که به آدرس‌هایی که ما بازدید می‌کنیم یا چیزهایی که سرچ می‌کنیم دسترسی داشته باشن؟

 

  • نظرات [ ۱۴ ]
مریم بانو
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۰:۰۶

فکرنکنم 

منم به شک انداختی! 

 

پاسخ :

ای بابا، تو بیمارستان و درمانگاه و اینا فکر نکنم اوضاع اینطوری باشه ولی :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۰:۳۸

یعنی با گوشی خودت اومدی؟

 

پاسخ :

بلی
مهتاب ‌‌
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۰:۳۸

یعنی حافظه مرورگر رو پاک کنی کافی نیست؟

پاسخ :

نه با گوشی خودم اومدم.
ببین از اینا نیست که رمز وای‌فای داشته باشیم و همه با یه رمز وارد بشیم. به وای‌فای بدون رمز وصل میشیم ولی برای اینکه بتونیم استفاده کنیم یه آدرسی رو باید تو مرورگر بریم، یوزر پس شخصی خودمونو وارد کنیم. بعد دسترسی داریم. واسه همین میگم اطلاعات هر کدوممون شخصی سیو میشه. اسم این حالتم نمی‌دونم چیه اصلا.
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۰:۳۹

نمیدونم.

مگه اینا جایی ثبت میشه؟ من یه مودم توی ذهنمه :)) بیشتر از این تصوری از ماجرا ندارم

پاسخ :

منم نمی‌دونم واقعا. واسه همین پرسیدم :)
دست ها
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۰:۵۴

من نمیدونم میشه دسترسی داشت یا نه ولی از خودت این سوال رو بپرس که توی کلینیک کسی هست که انقددددددر دانش کامپیوتری داشته باشه که بتونه دسترسی پیدا کنه به محتوای بازدید تو؟

پاسخ :

گمون می‌کنم آره هست، احتمالا دو نفر داشته باشن این دانش و از اون مهم‌تر این دسترسی رو.
دُردانه ‌‌
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۱:۱۵

فعلاً بد به دلت راه نده تا از اهل فن بپرسم. ولی فکر نکنم.

پاسخ :

خداخیرت بده. فعلا تقوای الهی و سانسور پیشه می‌کنم تا به جواب برسم :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۱:۳۳

آهان آهان

از اون مدل های دانشکده ایه

پاسخ :

تقریبا آره
س _ پور اسد
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۱:۴۱

سلام 

این چیزی که دغدغه ذهنی شما شده در حالت عادی امکان دسترسی به آدرسهای شما وجود ندارد و فقط شاید حجم مصرفی شما قابل پیگیری باشد. در شرایط خاص و امنیتی از طریق  پلیس فتا و بررسی مخابرات مرکز و سرویس دهنده اینترنت؛ امکان پذیر است.

یاحق

پاسخ :

سلام
از طریق پلیس فتا که صددرصد، ولی اگه خودشون نتونن دسترسی داشته باشن خیلی خوبه.
خیلی ممنون ازتون :)
مهتاب ‌‌
۰۳ مهر ۰۱ , ۲۳:۱۰

سیستم خوابگاه ما هم این‌طوری بود و به نظر من دسترسی ممکنه.

پاسخ :

منم ترسم از همینه.
حامد سپهر
۰۴ مهر ۰۱ , ۱۰:۰۷

مسئول انفورماتیک میتونه دسترسی داشته باشه ولی در همون حد که ببینه چی سرچ کردین

پاسخ :

در همین حد کافیه دیگه، دیگه چیو می‌خواد بدونه :))) وقتی به سرچ‌هام دسترسی داشته باشه، یعنی به آدرسمم دسترسی داره. ای بابا، گرفتاری شدیم.
ممنون ازتون
دُردانه ‌‌
۰۴ مهر ۰۱ , ۱۲:۲۰

تو دانشگاه و خوابگاه هم اینترنتا این‌جوریه. اگه قرار بود نگران چک کردن باشیم که دیگه نباید با اون اینترنت به وبلاگمون سر می‌زدیم. ولی من نه‌تنها نگران نبودم بلکه تو فرم فارغ‌التحصیلیم آدرس وبلاگمم نوشتم براشون :|

گفتن که غیرممکن نیست چک کردن ولی به این آسونی هم نیست. طرف هم باید حرفه‌ای باشه هم فضول.

برای اینکه خیالت یه کم راحت باشه یه بار با آی‌پی اونجا به وبلاگت سر بزن ببین آی‌پیش چیه. بعد دیگه سر نزن و ببین آیا بعداً اون آی‌پی تو بازدیدهات ثبت میشه یا نه.

پاسخ :

شاید دانشگاه فرق داشته باشه. مثلا تو فک نکنم الان حاضر بشی آدرس وبلاگتو به کارفرمات که می‌خوای تو وبلاگ ازش غر بزنی بدی :)
حالا اگه تا الان آدرس نداشته بوده باشن و من الان این کارو بکنم و دودستی آدرسو تقدیم کنم چی؟ :) ولی از بلاتکلیفی شاید بهتر باشه.
خیلی ممنونم ازت
دُردانه ‌‌
۰۴ مهر ۰۱ , ۱۳:۰۹

آره بابا الان نه‌تنها به کسی آدرس نمی‌دم بلکه اگه می‌تونستم از تک‌تک خواننده‌هامم آدرسمو می‌گرفتم که از اذهان عمومی پاک شم. اون موقع منظورم از نوشتن آدرس این بود که بگم نمی‌ترسم ازتون :|

 

+ یه پیشنهاد دیگه‌م هم اینه که روی هدر وبلاگت آیۀ وجعلنا بزن :)) :دی

و پیشنهاد جدی‌ترم رمزدار کردن و تغییر آدرسه.

می‌تونی هم بهش فکر نکنی و بی‌خیال شی.

پاسخ :

من که پس نمیدم. جنس خریده شده پس داده نمی‌شود :))

وجعلنا خیلی خوب بود :))
ولی فکر کنم بیخیال شم. شاید اون یکی دو بار تو بقیه‌ی سرچا و آدرسا به چشم نیاد و چیزی نشه. تازه اصلا بشه، خب چیکار کنم؟ فدای سرم که بخونن :)))
... نجفی
۰۴ مهر ۰۱ , ۱۳:۳۴

سلام تسنیم.

شاید باورتون نشه ولی امسالم موبایلم رو توی پیاده روی اربعین به باد فنا دادم :))

بعد یاد اون توصیه یکی دو سال قبل شما افتادم. خنده م گرفت.

خلاصه اون دزده باعث شد به یاد شما هم باشیم بین نجف و کربلا.

پاسخ :

سلام جناب نجفی
زیارت قبول
خیلی ممنون که یاد ما هم بودین، ولی راضی به گم شدن گوشیتون نبودم :)

حالا باز خوبه امسال من نرفته بودم، وگرنه ممکن بود منم در مظان اتهام قرار بگیرم :))
ن. ..
۰۵ مهر ۰۱ , ۱۳:۱۲

من با سیستم محیط کارم اومدم بیان!

با گوشی خودت می ترسی؟

برو بابا :)))) 

پاسخ :

نه بیمارستان واقعا فرق داره، هیشکی نمیره چک کنه، مگه فضول باشه. ولی محیط کار من نمی‌دونم چرا، کارمند قشنگ زیر ذره‌بینه.

بازم من جای تو باشم هم با سیستم بیمارستان عمرا نمیام وبلاگ. اونم ریسکه تا حدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan