مونولوگ

‌‌

مخوف

 

یه واحد کلا خالیه، دو واحد هفته‌ی پیش اسباب کشی کردن و رفتن و الان خالی‌ان، یه واحد زنش رفته کربلا و خودش احتمالا خونه‌ی مامانشه و الان خالیه، یه واحد هم نمی‌دونم کجان، تازه از شهرستان اومده‌ن، احتمالا این تعطیلاتو رفتن شهرشون و اونم الان خالیه. فقط چراغ خونه‌ی ما روشنه که همکفیم و از بیرون دیده نمیشه :| ساختمون پتانسیل یه دزدی مشتی رو قشنگ داره. تازه اگه دزده بدونه که خانواده رفتن کربلا و من تنهام پتانسیل قتل هم داره :| که با آش نذری اربعین که امروز دادیم و همیشه مامان بودن و امروز نبودن، همسایه‌ها همه فهمیده‌ن. از بیرون هم داره یه صداهایی میاد. خلاصه اگه خوبی بدی دیدین حلال کنین. شاید امشب قسمت شد یه دزد کشتم و فردا دارم زدن. نیومدم فاتحه فراموش نشه.

 

  • نظرات [ ۷ ]
مریم بانو
۲۶ شهریور ۰۱ , ۲۳:۰۹

چرا من فکر میکردم خونتون ویلاییه؟:)

اپارتمان امنیتش از ویلایی بیشتره

 

پاسخ :

چون هیچ‌وقت از همسایه‌ها ننوشتم :)
ولی آپارتمانی هم نیست، صرفا یه خونه‌ی چند واحدیه :|
محمدعلی ‌‌
۲۶ شهریور ۰۱ , ۲۳:۴۹

:))

آدرس بدید بیام خالی کنم.

قول می‌دم بذارم زنده هم بمونید :))

عواید حاصله هم پنجاه-پنجاه! 

یک بازی کاملاً برد-برد.

پای غریبه هم باز نمی‌شه. 

 

+ الکی مثلاً من دزدم!

ولی جالب می‌شد آدم دزد می‌شناخت برای چنین مواقعی :))

البته شوخی می‌کنم.

نصفه‌شبی زده به سرم=)

پاسخ :

مشهد، از سرکوچه‌مون که بیاید تو، قبل سه‌راه، سمت راست
فقط قبلش باید سر اینکه کی سهم منو می‌رسونید و آیا آب کردن جنسام با شماست یا نه یه توافقاتی هم بکنیم :)

+ :))))
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۷ شهریور ۰۱ , ۰۲:۰۴

:)) خدای من

در دایره امنیت و لطف امام زمان عج الله باشی ان شاءالله

پاسخ :

مرسی :)
ایشالا شمام همین‌طور :)
حامد سپهر
۲۷ شهریور ۰۱ , ۰۸:۴۳

حالا اگه خودت به سرت بزنه که واحدهای دیگه رو خالی کنی و صحنه سازی کنی که از همه‌چی بیخبری چی!؟؟:))

پاسخ :

از خوبیای وبلاگ یکی همین ایده‌های خفنیه که از ذهن بقیه به آدم منتقل میشه :)))
** دلژین **
۲۷ شهریور ۰۱ , ۰۸:۵۱

خوبی ؟ :)) 

 

پاسخ :

هنوز بعله =))
آلباتروس ...
۲۷ شهریور ۰۱ , ۱۶:۲۵

انشالله که خوبی 

آدم کامنتا رو میخونه خنده ش میگیره 😂

پاسخ :

ان‌شاءالله که خوبم :) مرسی
دست دوستان درد نکنه با کامنتاشون
مهتاب ‌‌
۲۸ شهریور ۰۱ , ۰۷:۱۱

زنده‌ای؟😁

پاسخ :

آدمم کشته باشم به این سرعت اعدامم نمی‌کنن :))
#من_زنده‌ام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan