مونولوگ

‌‌

که هم نادیده می‌بینی و هم ننوشته می‌خوانی...

یک عدد کیک پختم هزار لا! ولی از اونجایی که خانواده‌ی محترم، خامه دوست ندارن، خامه‌اش بسیار نامحسوس کار شده! البته خانواده‌ی محترم علاوه بر خامه، از شکلات، بخصوص تلخ هم دوری میجوین، ولی این خوشمزه واقعا جزء لاینفک زندگیه!



به نظرم میشه ازش یه کیک شیک درآورد و در آینده حتما به شکل‌های مختلف امتحانش میکنم. تزئین مزئین صففففر. فقط ریختم شکلاتو! و اونم پاشید به کل ظرفم... :) حالا اشکال نداره، یه معلم داشتیم میگفت تو دفتر خاطرات فقط فدایت شوم ننویسین برای خودتون. از خراب‌کاریاتونم بگین. ولی وقتی بره‌ی ناقلای کشته مرده‌ی شکلات، بالاسرت باشه مگه میتونی تزئین کنی؟ خواهرم انقد ازم شاکیه! چون میگه بره‌ی ناقلا کپی برابر اصل خودته. میگه تو اینجوریش کردی...
اگه در حال گریه‌ی فجیع باشه، با یه بند انگشت شکلات در کسری از ثانیه آروم میشه. وقتی یکی دوساله بود، شکلاتی رو میخورد که هفت جدش نمیتونستن (بخاطر تلخیش). جاش که اصلا روی اپن و میز و هر بالابلندی دیگه‌ایه. بتونه رو سقف هم میشینه. انقدر رو حرفاش پافشاری میکنه تا بالاخره به کرسی میشینن، از رو نمیره اصلا. انقد ریز ریز ریز سؤال میپرسه که حس میکنی دارکوب داره به مخت نوک میزنه. و مگه موضوعی هست که بهش علاقمند نباشه؟ البته این روزا همه‌ی بچه‌ها همینقدر کنجکاون. فک کنم از آب‌های تراریخته است! بقیه‌اش دیگه تخریب شخصیت خودم میشه، نمیگم :) حالا فقط یکیش. مدام در حال حرف زدنه. من خودمو یادم میاد که همیشه میگفتن بسه دیگه، چقد حرف میزنی! مثلا در این حد که دنبال مامان از هال به آشپزخونه، از آشپزخونه به اتاق، از اتاق به حیاط، از حیاط به هال میرفتم و وقایع اتفاقیه تعریف میکردم :)

+ دیگه بزرگ شدم، فقط هر از گاهی پرحرفی میکنم! ولی وبلاگ اصلا حس حرف زدن به آدم نمیده. چار خط مینویسی نطقت کور میشه!!!
+ خدایا شکرت بخاطر اون چیزی که میدونم و میدونی. همچنان نگهدارش باش...

  • نظرات [ ۷ ]
دچــ ــــار
۰۷ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۰
منم شکلات تلخ دوست ندارم ولی شیرینی خامه ای رو خیلی :)

پاسخ :

میگن شکلات تلخ برای سلامتی هم خوبه.
دچــ ــــار
۰۷ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۱
خواهر زاده به عمممه اش رفته !! :)

پاسخ :

من خاله‌شم.
تبارک منصوری
۰۸ بهمن ۹۵ , ۱۴:۵۵
تمام کسانی که عکس از مورد علاقه های من بذارن در حالی که فعلا در دسترس من نیستند،مهدور الدم هستند.تمام !
خوشمزه بود؟ :(

پاسخ :

شما یه لیست از علائقتون بدین پس بی‌زحمت، من هنوز خیلی جوونم :):)
متأسفانه خوشمزه بود ;)
دچــ ــــار
۰۹ بهمن ۹۵ , ۱۰:۳۹
:/
Al i.
۱۷ بهمن ۹۵ , ۱۳:۴۶
یعنی دوست داشتم مانیتورو بخورم:)
lllllllllllllllllll
lllOyOlll
l_____l

آخه کیک شکلاتی(شیرین)دوس دارم

اینم کیکی بود که آبجی من پختش تولدش:
http://s5.picofile.com/file/8285169276/kyk.jpg
http://bayanbox.ir/view/5430099824477343556/kek.jpg

پاسخ :

خواهر شما هنرمنده! تزئین کرده کیکش رو...
Al i.
۱۷ بهمن ۹۵ , ۲۰:۰۴
نه بابا گلهاش رو آماده گرفته از قنادی.
ولی خب خیلی زحمت کشیدش براش
شب نخوابید طفلک تا اینو لایه لایه اش
رو بعد از گرفتن توی یخچال،اضافه کنه.

پاسخ :

حالا شما باید لو بدی حتما؟؟؟
معلومه بنده خدا خیلی زحمت کشیده...
دُردانه ⠀
۰۲ مهر ۹۸ , ۱۰:۰۶

خیییییییییییییییییییییییلی حوصله می‌خواد درست کردن این همه لا!

چند ساعت طول کشید؟

پاسخ :

راستیتش دو سال و حدود هفت ماه از اون موقع می‌گذره، یادم نیست چقد طول کشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan