مونولوگ

‌‌

سرعت

 

تو صدمتری همینجور تو حال خودم میومدم و جلومم محو و تار می‌دیدم که یهو توجهم به آینه جلب شد. یه ماشین چسبونده بود پشت ماشینم و داشت با سرعت من میومد. نگاه کردم تعجباتی جلوم تا صدها متر خالیه. حواسم نه به جلو بوده نه عقب. منم رفتم پنج و صدوبیستو پر کردم. شاید یه‌کمی هم بیشتر، چون دائم نگاه نمی‌کردم به کیلومارشمار که. دوربینم حتی رد کردم. اون ماشینه هم کماکان سپربه‌سپر میومد. حتی چراغ هم نمی‌داد، فقط میومد :))) تا دیگه باید من می‌رفتم از خروجی بیرون که به خدای باری تعالی سپردمش و راهنمازنان رفتم راست.

عجیبه، چرا بعدش حالم بهتر شد؟ مدت‌ها بود دیگه تا صد تا بیشتر نمی‌رفتم تو شهر. اندازه‌ی اون صدوهشتاد وسط جاده حال داد.

 

+ بگم تا حالا دو تا پیامک جریمه‌ی سرعت گرفته‌م؟ واسه تیر و مرداد! فک کنم به بعدشم کم‌کم درمیارن حالا 🤣

+ خداروشکر بیشتر دوربین‌ها نمایشیه :))

 

  • نظرات [ ۲ ]
هـیوا .
۲۱ دی ۰۲ , ۰۹:۵۴

بعضیا بجای نور بالا زدن میچسبونن به ماشین جلویی

من بعضی وقتا که طرف هرچی چراغ میزنی نمیره میچسبونم  و زودی میکشه کنار😄

پاسخ :

آره منم این کارو می‌کنم گاهی، ولی این اگه به این نیتم چسبونده بود که به هدفش نرسید :)))
ولی خب لاین وسط خالی بود، می‌تونست بره اگه می‌خواست :))
مهتاب ‌‌
۲۱ دی ۰۲ , ۱۲:۴۱

اونم مثل تو دلش هیجان می‌خواسته :)

پاسخ :

حتما :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan