مونولوگ

‌‌

قبض روح :|

من نمی‌دونم این دوره‌های قبض و بسط چرا انقد تند تند میان میرن! شورشو در آوردن دیگه! میخونم و حوصله‌ی کامنت‌گذاریم نمیاد. واسه نوشتن هم که اصلا موضوع پیدا نمیشه. چی بگم خوب؟

مثلا بیام بگم دیروز برای اولین بار جواب آقای جان رو دادم و باعث شد تو این سن یه سیلی از مامان جان بخورم!!!؟؟؟

یا بگم سر هیچ و پوچ با هدهد بحثم شد؟ دقیقا هیچچچ و پوچچچ!

یا مثلا بگم روزمره‌ها پشت سر هم تکرار میشه؟

یا بگم موزیک‌پلیر گوشیم پوکید این روزا از بس ازش کار می‌کشم؟

یا بگم انقد کار عقب‌افتاده دارم که توشون دارم تعلل می‌کنم... خوندن سند ۲۰۳۰، دیدن ویدئوهای آموزش اکسل، مرور درسهام، مرتب کردن خونه و...

یا بگم خودمم دقیقا نمی‌دونم این روزا چ‌ه م‌رگ‌م‌ه؟؟؟!!!؟؟؟

یا مثلا باز مثل قبلنا بگم کاش هیشکی منو نمی‌خوند تا هر چرتی می‌خواستم می‌گفتم :|

هعی از ته دل :|

  • نظرات [ ۷ ]
چ‍[نا] گوارا
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۵۲
چه خوب که خوندن سند  ۲۰۳۰  جزو کارای عقب افتاده‌اته. :))) نسخه راست و حقیقتشو بخون نه اون شر و ورایی که ولاییا میپراکنن

پاسخ :

ان‌شاالله به زودی می‌خونم ببینم اینا چی میگن، اونا چی میگن :)
خانم اشک
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۵۴
چته؟؟؟؟ آقای جان کیه؟ 
خو رمز بذار ما هم خودمونو کشتیم رمزتو نگو تا هر چرت و پرتی خواستی بنویسی:))))
منو باش خواستم بگم از امروز شروع کنیم مشلول رو:) مک بس هم هست انگار 

پاسخ :

آقای جان همون آقا جان هستن، به تلفظ ما میشه آقایْ جان :) پدر جان، بابا جان...
رمزدار که نه ولی باید یاد بگیرم و خودم رو مجبوووور کنم رو کاغذ بنویسم و بعد منهدمش کنم!
عه خوب پس شروع می‌کنیم به امید خدا! شاید منم از این حال دراومدم :)
خانم اشک
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۵۵
قبض همون منسه آیا؟ 

پاسخ :

نه آیا :)
قبض و بسط من به این چیزا ربط نداره، در واقع نمی‌دونم به چی ربط داره!
دچـــــ ــــــار
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۲۱
ما نمیخونیم راحت باشید شما :)

پاسخ :

بله بله :)
شما چرا دوتا شدین؟ اول تو وب اشک دیدم، بعد وب بانو میم، بعد اومدم وب خودمو نگاه کردم، چطوری دوبار وبلاگا رو دنبال کردین؟ اسمتونم انگار یکم بیشتر از قبل کش اومده :)
دچـــــ ــــــار
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۴۲
سوال از «سرٌ مگو» آیا رواست؟

+ ما اینیم دیگه :)

پاسخ :

یعنی چی! این چه سریه؟
خوب نگین چجوری، ولی بگین چرا!!!
بانو. میم
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۱۲
به به :))) 

پاسخ :

چی به‌به؟ :)
شاهین ام
۲۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۳۷
کار نمیکنه :/

پاسخ :

چی کار نمی‌کنه؟
من تازه از خواب پا شدم و گیجم یا کامنتا نامفهوم شدن؟!؟ الله اعلم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan