مونولوگ

‌‌

ری‌را می‌خوانم زی‌را...


دارم هی پا به پای نگفتن صبوری می‌کنم
صبوری می‌کنم تا تمام کلمات عاقل شوند
صبوری می‌کنم تا طراحیشان بر تخته کامل‌تر شود
صبوری می‌کنم تا مَداد، مُدارا، ماژیک...
تا تخته، خسته از دق‌الباب ماژیک
آهسته زیر لب... چیزی، حرفی، سخنی بگوید
مثلاً ماژیک بسیار است و دوبار تمیز خواهم شد!

هِه! مرا نمی‌شناسد تخته
یا عقلش نمی‌رسد هنوز و یا از قیمت ماژیک بی‌خبر است...

حالا برو ای بچه، دخترخاله، ای بیم ساده‌ی آشنا
تا تو دوباره بازآیی
من هم دوباره تخته را پاک خواهم کرد*
.
.
.
بدون اجازه تخته‌مو برمی‌دارن، بدون اجازه برچسب‌هامو برمی‌دارن می‌چسبونن رو جدول برنامه‌ریزیم، بدون اجازه خیلی کارها می‌کنن :(



* اصلشم که می‌دونین مال کیه دیگه؟

  • نظرات [ ۰ ]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan