مونولوگ

‌‌

شیرماهی


وارد خونه شدن و حدس زدن اینکه امشب چه غذایی داریم و این دقیقا بوی چیه، یکی از خوشبختی‌هاییه که برای آقایون برمی‌شمرم.


+ الحق و الانصاف شامه‌ی خوبی دارم :) چون اخیرا دو تا از نادرترین غذاهایی که آخرین بار یادم نیست کی خوردیم رو داشتیم و من بلافاصله بعد از ورود حدس زدم. شیربرنج! که مامان هیچ‌وقت تو تابستون نمی‌پزن و تن ماهی که چی بشه بخوریم.


  • نظرات [ ۹ ]
س _ پور اسد
۲۶ شهریور ۹۷ , ۲۳:۵۵
هنیئا" مریعا" لکم 
:)

پاسخ :

متشکرم :)
مهسا ماکارونی فر
۲۷ شهریور ۹۷ , ۰۰:۰۰
یا مثلا ماهی شیر !

پاسخ :

همین تو ذهنم بود، فک کردم شیرماهی هم میگن :)
کرگدنِ بنفش
۲۷ شهریور ۹۷ , ۰۶:۵۳
خدایی بوی جفتش تابلوئه :)))

پاسخ :

خدایی منتظر بودم یکی اینو بگه تا بگم بوش خیلی محدود و ضعیف بود 😂😂
کرگدنِ بنفش
۲۷ شهریور ۹۷ , ۰۸:۰۰
خدایی محدودشم تابلوئه (لبخند شیطانی) :))

پاسخ :

اصلا من کوربو!!! خوب شد؟ 😐
کرگدنِ بنفش
۲۷ شهریور ۹۷ , ۰۸:۰۷
دیگه خدایی جلو من که خدای بینایی و بویایی و شنواییم لنگ بنداز :)))
الانم داره بوی مایع ماکارونی میاد :))) 

پاسخ :

آقا من لنگ ندارم! میشه مثلا حوله‌ای چیزی بندازم؟ :)

عجب مامان سحرخیزی!
کرگدنِ بنفش
۲۷ شهریور ۹۷ , ۰۹:۴۵
خانوادگی سحر خیزیم :دی 
حالا عنوان شیر ماهی چرا ؟ 

پاسخ :

عنوان مخلوط اون دو تا غذاییه که بوی محدود و ضعیف داشتن و من تشخیصشون دادم :)
لوسی می
۲۷ شهریور ۹۷ , ۰۹:۴۹
آآآآ.. شیربرنج بپزم خب :)

پاسخ :

پنجاه تومن وشه :)
مرتضا دِ
۲۷ شهریور ۹۷ , ۱۰:۴۶
گفتم بعیده آرتمیس پول برا شیرماهی بده :|

ولی کربو رو خوب اومدی

پاسخ :

تنها ماهی‌ای که دوست دارم تیلاپیاست.

ما میگیم کوربو.
یک مرد!
۲۷ شهریور ۹۷ , ۱۰:۵۵
خداییش جز خوشبختی های آقایونه ...

پاسخ :

بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan