مونولوگ

‌‌

درون کوزه‌ی من پر از خالیست


خواب دیدم اومدم وبلاگ، یکی از بلاگرا نوشته بود:
حرکتی که من در گذشته در نقطه‌ی A شروع کردم، مشخصا قرار بوده به امروز، نقطه‌ی B، ختم بشه؛ مگر اینکه من در بین مسیر با صرف انرژی مسیر رو منحرف کرده باشم که نکردم.

منظور اون بلاگر رو هم در خواب این‌گونه برداشت کردم که ما بعد از ازدواج همانی خواهیم بود که در تمام این سال‌ها از خودمون ساختیم و قرار نیست به صرف خواستن اینکه خوب باشیم، بهتر از خود واقعی‌مون عمل کنیم و ایراداتمون مخفی بمونن و بروز نکنن.



روحم به جای بقیه فکر می‌کنه، حرف می‌زنه و بعد برداشتش از حرف اون طرف رو هم تحلیل می‌کنه!
البته الان مطمئن نیستم واقعا خواب بوده یا نه!!! کسی هست ادعای مالکیت جمله‌ی فوق رو داشته باشه؟ :)


سر سفره‌ی صبحونه، من حلوا می‌خوردم با نون و چایی. چند لقمه که خوردم دیدم خیلی شیرینه، یه‌کم پنیر هم رو نون و حلوام مالیدم. سرمو بلند کردم که لقمه رو بخورم، اول لبخند و نگاه مامانو دیدم، بعد نگاه کجکی و لبخند آقای، بعد سرمو چرخوندم دیدم دایی هم که کنارم نشسته می‌خنده و زل زده بهم، بعد به هدهد که نگاه کردم دیگه نتونستم خودمم جلوی خنده‌مو بگیرم. از اول همه داشتن در سکوت به فرآیند تولید صبحانه‌ی ترکیبی من نگاه می‌کردن و من نمی‌دونستم! بابا خب ندیدبدیدا! چیه مگه حلوا و پنیر؟؟؟

  • نظرات [ ۱۲ ]
جناب قدح
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۹
سلام

واقعا داری چی میخوری تو ؟

:)

پاسخ :

سلام
حلوا + پنیر!
خورشید ‌‌‌‌
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۲
سلام :)

پاسخ :

سلام سلام :)
برگ سبز
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۲:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هه خونه ما باشه ایراد و گیر *** * ******** در پی داره 

پاسخ :

چه بد! فرصت انجام تجربه‌های جدید خیلی خوبه :)
ار کیده
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۲:۲۸
تو فکر بودم چرا تسنیم نیسش چند روزه... کجا بودی؟ :دی

نون و حلوا واسه صبحونه کلا عجیبه چه برسه با پنیر :)))

پاسخ :

حالم خوب نبود، ممنون به فکرم بودی :)

واقعا عجیب نیستا!!! اصلا خودتون عجیبین :دی
کرگدنِ بنفش
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۳:۴۴
عاشقتم عصن با این تحلیلیاتت 😂 
منم شور و شیرین خیلی دوست دارم 
مربا و پنیر 
حلوا و پنیر 
انگور و پنیر 
هندونه و پنیر :))
خیار شور و فسنجون :))

پاسخ :

نه ببین، از اول منظور اون بلاگره همون بود که من گفتم. دیدم ممکنه شما ذهنشو نخونین، دیگه افکار ذهنیشو واستون باز کردم :))
اولی و سومی خیلی روتینه واسم، دومی و چهارمی هم گهگداریه، از آخری هیچ‌کدومو نمی‌خورم، نه خیارشور نه فسنجون :)
تازه من نیمرو که می‌پزم شورش می‌کنم بعد با چایی شیرین می‌خورم 😊
ولی ایول که همه‌چی می‌خوری :)
مریــــ ـــــم
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۵:۵۰
من پنیر ومربا خوردم
پنیر با مربای آلبالو
ترکیب عجیبیه
بابام عاشقشه

پاسخ :

پنیر مربا (آلبالو و هویج) جزء صبحانه‌های معمول خانواده است!
بلی! من در چنین خانه‌ای تربیت شده‌ام که بدینجا رسیده‌ام :)

بابات خیلی انسان خوش‌سلیقه‌ای هستن :دی
^_^ khakestari
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۶:۵۲
تسنیم حلوا و پنیر عاخه؟!!! :|

پاسخ :

خاکستری البتتتته :))))
برگ سبز
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۹:۴۸
تز اول ایشونو که گفتم 
تز دوم را نمی دونم گفتم یا نه اون اینه که هر وقت رفتی خونه خودت هر غلطی دلت خواست بکن :/ 

پاسخ :

دیگه پنیرحلوا خوردن که غلط نیست واقعا!
من امید دارم اونجا غلط‌های خیییلی بزرگتری بکنم :)
تبارک منصوری
۲۳ شهریور ۹۷ , ۲۱:۱۸
پنیر رو خالی هم خوردی آرتمیس جان؟؟ 😁😁

پاسخ :

چطو مگه؟ مگه کسی هست که تا حالا پنیر خالی نخورده باشه؟ 🤔
تبارک منصوری
۲۳ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۶
خنگ میکنه آخه! 😂😂😂

پاسخ :

پس واسه همینه منظورتو نگرفتم 😑

اسم پسرتو چی گذاشتی بالاخره؟ :)
تبارک منصوری
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۱
امیرعلی 😍 

پاسخ :

امیر علی 😘
مینا ...
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۳:۲۶
پدر من همیشه حلوا شکری با پنیر میخورن. 
البته من نمیخورم.
نون پنیر با انگور و هندونه خوبه. ولی با مربا خیلی یه جوریه! 😝

پاسخ :

آره، برای اونایی که نمی‌خورن یه جوریه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan