مونولوگ

‌‌

مجهز به سنسور کفتریاب


پشتکار عجیب حجت تو نگهداری پرنده‌های مجروحی که پیدا می‌کنه مثال‌زدنیه! از وقتی بچه بود یادمه و یاد همه‌ی اعضای خانواده که هر چند وقت یک‌بار یه پرنده‌ی زخمی یا ضعیف با خودش میاره خونه. خوبش می‌کنه و بعد ول می‌کنه بره. واقعا نمی‌دونم چرا اینقد زیاد از اینا پیدا می‌کنه، همه‌مون متعجبیم. چرا هیچ‌وقت هیچ‌وقت ما پیدا نمی‌کنیم؟ انقد هم تو نگهداریشون مصممه که می‌تونه از خوابش، خوراکش و بقیه‌ی امکاناتش به خاطرشون بزنه. اینم آخرین مورد که دو سه روزه مهمون ماست :)



گردنش کجه و ضعیفه و نمی‌تونه پرواز کنه. چون مامان گفتن ببرش بیرون خونه رو کثیف می‌کنه، بردتش تو حیاط، براش یه جعبه‌ی گنده‌ی میوه نمی‌دونم از کجا آورده که گربه نخوردش. الان هم دیدم پا شده رفته دو تا فرش کوچولو انداخته رو جعبه‌ش که تو این سرمای اول صبح یخ نزنه. دیروز هم از سرکار زنگ زده خونه که واسش نون و آب بذارین! مطمئنم یه روزی یه مرغداری، گاوداری یا همچین چیزی دایر می‌کنه بالاخره :))

  • نظرات [ ۸ ]
مرتضا دِ
۱۴ شهریور ۹۷ , ۰۷:۳۷
کاش صبح ها هم با اتوبوس میرفتین سر کار

سلام :)

پاسخ :

آره، نوشته‌های جت شخصی خوب از آب درنمیاد :|

سلام
مرتضا دِ
۱۴ شهریور ۹۷ , ۰۹:۳۰
جت؟

پاسخ :

اینو قبلا تو گوگل سرچ کردم، می‌دونم معانیش چیه!
ار کیده
۱۴ شهریور ۹۷ , ۱۰:۰۷
چه خوشگلم هست :))

پاسخ :

خوبه، ولی خاکی و کثیفه!
برگ سبز
۱۴ شهریور ۹۷ , ۱۰:۰۸
داداش کوچیکه منم با پرنده ها همینجوری بود 

همه متنت یک طرف این که فهمیدی منظور دچار رو یک طرف 

پاسخ :

داداش کوچیکه‌ی من هنوزم هست :)

کامنت اول یا دوم؟
برگ سبز
۱۴ شهریور ۹۷ , ۱۰:۱۴
کامنت اول دیگه 

پاسخ :

ها، آره :)
مرتضا دِ
۱۴ شهریور ۹۷ , ۱۰:۲۲
:))) خوشحالم که هنوز می نویسید
و بیشتر اینکه هنوز کامنتام رو اینجا می بینم :|

پاسخ :

خب متاسفانه، باور بکنید یا نه، من واقعا فراموش کردم چی گفته بودم!
باید یه مجازات برای خودم در نظر بگیرم.
خورشید ‌‌‌‌
۱۴ شهریور ۹۷ , ۱۱:۰۱
من خواستم اعلام کنم که:

استاد! ما این جلسه رو کامل یاد گرفتیم :)
میتونید همین الآن ازش کوئیز بگیرید :))
عنوان و تصویر هم بسیار عالیست :)


+ سلام تسنیم خانم :)

پاسخ :

علیک سلام خورشید خانوم :)
نه دیگه، من کوئیزهای ناگهانی می‌گیرم. نه اینکه دانشجو بیاد بگه امروز من خوندم بگیر =))
دایی حیدر
۱۴ شهریور ۹۷ , ۲۱:۲۲
شما الان سه چهار پست هست که عکس کبوتر و موساکوتقی منتشر میکنید، نتیجه میگیریم که شما یک کفترباز قهار هستید! 

پاسخ :

من کلا از حیوون‌جات خیلی خوشم نمیاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan