مونولوگ

‌‌

قمری ما چه خوشگله! گله و گله :)


بچه‌هااااا! می‌خواد پرواز کنه 😍😍😍
صدای بال‌زدن ناشیانه‌شو شنیدم، پریدم بالا! با دیدن من آموزش متوقف شد. منم برگشتم پایین.

  • نظرات [ ۱۴ ]
برگ سبز
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۳:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کاش ما هم‌ پرواز یاد می گرفتیم 
نه فقط خوردن و ***** *** 

پاسخ :

منظورت خوردن و ساز زدن بوده؟ چه زود راه افتادی؟ ;)))
س _ پور اسد
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۴
سلام.... 
-مبارکه 
- اینا پشت "اسپیلت" لانه ساختند؟

پاسخ :

سلام
نمی‌دونستم تبریکش مال من میشه :)
ممنونم :)
بله
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۰
بهش بگو پرواز را به خاطر بسپار D:

پاسخ :

بعدشم بخونم؟ :( پرنده مردنی است؟؟؟
محبوبه شب
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۶:۲۰
دقیقا کجا لونه کرده؟! :|
قمریا کلا ذات خنگی دارن 😁 یعنی هیچ جایی پیدا نمی کنن عدل میان روی لوله گاز خونه مون به اون باریکی لونه می کنن و تخم میذارن 😐

پاسخ :

دققققیققققا! الان اینارم ببین، بین لوله و شیلنگ لونه ساختن. یکی از تخم‌هاشونم افتاد دیگه، یکیش به ثمر رسید.
محبوبه شب
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۶:۲۲
راستی
تبریک میگم :دی

پاسخ :

من که پرواز نکردم 😂😂😂
خورشید ‌‌‌‌
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۷:۰۷
پیروی پاسخ به کامنتهای قبل، من هم بگم:
ایشالا پرواز بچه های خودتون! 😇😄

پاسخ :

آفرین! دعای خوبی بود :)
ولی اول دعا کن خودم پرواز کنم!
محبوبه شب
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۷:۰۷
خخخخخ تاییدتو دوست داشتم خودتو بیشتر 😉😁

پاسخ :

الان منم بگم ما بیشتر؟؟؟ :)))
ما بیشششتر :))
برگ سبز
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۸:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نه منظورم خوردن و ***** *** بود 
فقط می دونم معنی خوبی نداره 
معنیش منفیه همین. 

پاسخ :

عه! شاید پس معنیش خیلی بد باشه، بذار سانسورش کنم 😂
برگ سبز
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۱:۵۰
منم نمدونم معنی لغویش چیه 
ولی تو خونه ما گفته شده 
یه چیزی تو مایه های نمک خوردن و نمکدون شکستن 

پاسخ :

تلفظشم سخته، بیخیال شیم بهتره :)
دلژین
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۳:۳۷
الهی
من بودم چلونده بودم بچه هه رو تا الان 😂

پاسخ :

دست ما کوتاه و خرما بر نخیل :(
بانوی دی ماه
۱۲ شهریور ۹۷ , ۰۸:۲۴
نگاش نکن خجالت میکشه خخخ

پاسخ :

خجالت کجا بود باااابا؟ زل زده تو چشام مستقیم 😅 جوجو هم همچنین، تو عکس یه لحظه روشو کرده اونور!
میم عین
۱۲ شهریور ۹۷ , ۱۱:۳۴
کاش می توانستم پرواز کنم ...

پاسخ :

انسان در آرزوی پرواز...
حوا بانو
۱۲ شهریور ۹۷ , ۱۴:۳۶
:)

پاسخ :

:))
باران ...
۱۳ شهریور ۹۷ , ۰۳:۲۵

کرده گلو پر زباد، قمری سنجاب پوش 
کبک فرو ریخته،مشک به سوراخ گوش

بلبلکان با نشاط،قمریکان با خروش 
در دهن لاله مشک،در دهن نحل نوش

سوسن کافور بوی ، گلبن گوهر فروش 
زمی زاردیبهشت گشته بهشت برین 

چوک زشاخ درخت ، خویشتن آویخته 
زاغ سیه بر دو بال،غالیه آمیخته 

ابر بهاری زدور، اسب بر انگیخته 
وز سم اسب سیاه،لو لو ترریخته 

در دهن لاله باد ، ریخته و بیخته 
بیخته مشک سیاه،ریخته در سمین 

گویی بط سفید،جامه به صابون زده است 
کبک دری ساق پای،در قدح خون زده است

بر گل تر عندلیب،گنج فریدون زده است 
لشکر چین در بهار،خیمه به هامون زده است

لاله سوی جویبار خرگه بیرون زده است 
خیمه ی آن سبز گون،خرگه این آتشین 



+

سلام :)

پاسخ :

به‌به/ به‌به/ ب‌َب‌َبه‌به! ^_^


سلام سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan