مونولوگ

‌‌

شربت آلبالو


از دیروز شربت آلبالو رو ریختم تو جایخی فریزر، الان رفتم می‌خواستم کج کنم که بریزه تو محفظه‌اش، ولی خدا رو شکر به ذهنم خطور کرد اول یه نگاه داخلشو بندازم. اصلا نبسته! مثلا می‌خواستم داخل هر لیوان سه چهار تا تکه بندازم که هم شربت خنک باشه، هم مثلا باکلاس باشه 😅😅

شربت آلبالو تو فریزر نمی‌بنده؟



ب.ن: رفتم سراغ دفترچه یخچال که ببینم درجه فریزر رو چجوری بیارم پایین و الان یک ساعته دارم با یخچال ور میرم که بفهمم چجوری بطری نوشابه رو به جای آبسردکن بذارم! و بعله، به خودم تبریک میگم، بالاخره موفق شدم 😊😊

+ مسخره نکنین، خب این همه سال لازمم نشده بود درجه فریزر رو عوض کنم :|


  • نظرات [ ۸ ]
** دلژین **
۱۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۳۲
شربت خالی رو بی اینکه با اب قاطی کنی اگر ریخته باشی خیلی طول میکشه ببنده...

پاسخ :

پس یعنی بالاخره می‌بنده؟
امتحان کردی که چند روز طول میکشه؟
اگه دمای فریزر رو بیارم پایین‌تر چی؟
** دلژین **
۱۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۴۱
به نظرم با آب قاطی کن بعد بذار فریزر... 
من ی بار امتحان کردم ایرادش اینه وقتی هم ببنده باز یه کم شله ، به محض درآوردن از فریزر و انداختن تو لیوان شربت اب میشه... 
اون شکلی که میخوای رو نداره‌... 
با آب قاطی کن ، با تخم شربتی و یا خاک شیر ؛ بعد بذار فریزر... 

پاسخ :

خب پس هیچی، پروسه با شکست مواجه شد :)))
من فقط همون شکلی می‌خواستم بشه، با آب دوست ندارم قاطی کنم 😆😆

ممنون از به اشتراک‌گذاری تجربه‌ات :**
مرتضا دِ
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۵
:)

پاسخ :

:)
♫ شباهنگ
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۸
انحلال شکر در آب دمای انجمادو تغییر میده :)
علوم سوم ابتدائی :دی

پاسخ :

بعله خانوم مهندس :) خب نهایتا از صفر برسه به منفی هیفده :دی
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۰
منم یه بار چنین تلاشی در دوران طفولیت کردم ولی فقط کمی منجمد شد!
ولی خب مربا میگذاریم تو فریزر می بنده دیگه!

پاسخ :

عه، پس من چقد دیر به این ایده رسیدم 😅
مربا لابد جامداتش بیشتره می‌بنده!
خورشید ‌‌‌‌
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۷:۱۵
بین همه ی صحبت ها، من یاد گرفتم تکه های یخ رنگی چقدر لیوان شربت رو خوشگلتر میکنه :)

ممنون بابت به اشتراک گذاری تجربه ها :)

پاسخ :

منم تا حالا امتحان نکردم، ایده‌ش تازه اومده به ذهنم :)
من می‌خواستم همینطور غلیظ باشه و چهار پنج تا داخل لیوان آب بندازم که کم‌کم رنگش عوض بشه و به شربت تبدیل بشه، که اون تفاوت رنگ و خوشگلی که میگین هم دیده بشه؛ ولی ظاهرا باید یه‌کم رقیقش کنم و بعد داخل لیوان شربت بندازم.
پیله سرخ
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۸:۰۹
دلستر گذاشتی توی جایخی تا حالا؟ فقط برفک میزنه.
سلام :)

پاسخ :

و علیکم :) [علیکن؟ علیک؟]

نه نذاشتم تا حالا، چه بد :|
س _ پور اسد
۱۸ تیر ۹۷ , ۰۱:۲۷
سلام ... تو این وانفسای بی برقی درجه فریزر رو زیاد نکن :)

پاسخ :

خیالتون راحت باشه، حواسم پرت چیزای دیگه شد تو دفترچه، از فکر کم و زیاد کردن دماش اومدم بیرون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan