مونولوگ

‌‌

من، گوشت، پیرزن و دیگر هیچ!


یه پیرزن تو BRT ازم پرسید "اونجا نوشته بودن گوشت قرمز کیلویی سی تومن، راسته؟" گفتم نمی‌دونم و مثل همیشه این پایان بحث برای من بود. بعد یه چیزی در درونم گفت "ببین تا چند جمله می‌تونی صحبت رو ادامه بدی؟" و دیدم حتی برای آدمی مثل من هم، شروع و ادامه‌ی صحبت اونقدرها سخت نیست، یه هل می‌خواد و بعد خودش میره دیگه! مردم هنوز هم همون مردم خونگرم قدیمان، فقط کافیه روی گشاده و لحن دوستانه ببینن :)


  • نظرات [ ۱۲ ]
ار کیده
۰۴ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۴
خصوصا پیرزن ها...
خیلی راحت حرف رو ادامه میدن :)

پاسخ :

آره :) گزینه‌ی مناسبی رو برای شروع انتخاب کردم :)
س _ پور اسد
۰۴ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۸
حسن الخلق نصف الدین :)
وفقکم

پاسخ :

وفقکم و ایانا ان‌شاءالله :)
پیله سرخ
۰۴ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۷
خب چی گفتی بهش؟

اینم یه روش برای ادامه صحبت.همین جمله بالارو میگم.

پاسخ :

بعله! یاد گرفتیم :)
پیله سرخ
۰۴ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۷
خب چی گفتی بهش؟

اینم یه روش برای ادامه صحبت.همین جمله بالارو میگم.

پاسخ :

بعله! دو بار یاد گرفتیم :))
پیله سرخ
۰۵ تیر ۹۷ , ۰۱:۵۳
خب چی بهش گفتی؟!

اصلش سوالم بود!

پاسخ :

بعد از نمی‌دونمی که گفتم سکوت برقرار شد، بعد گفتم "چون خرید گوشت تو خونه‌مون به عهده‌ی مامانمه" بعد ایشون با اشاره به گوشی تو دستم گفتن "هااا! شما سرت تو گوشیه، از دنیا خبر نداری!" :)))) بعد من گفتم "آره دیگه، من اصلا نمی‌دونم این گوشتی که می‌خورم از کجا میاد!" و الی آخر...
مرتضا دِ
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۱:۱۸
راست بود؟

پاسخ :

گفتم که، نمی‌دونم :)
پیله سرخ
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۱
جالب بود.😃
ممنون

پاسخ :

جالبه که یه دیالوگ معمولی براتون جالب بوده!
برای بابامم تعریف کردم بلند بلند و صدادار خندیدن!!! :)))
مرتضا دِ
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۳:۲۴
:|

پاسخ :

قضیه رو میگین؟ اگه بله که بله :)
قندک میرزا
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۴
اونجا نوشته بوده گوشت قرمز کیلویی 30 تومن ولی مساله اینه که گربه ها هم گوشتشون قرمزه!

پاسخ :

به نکته‌ی خوبی اشاره کردین!
ولی اشکال نداره، همینقد که صورتی نباشه من راضی‌ام :)
میگن گوشت خوک صورتیه :|
قندک میرزا
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۸
آفرین منم از گوشت خوک بیزارم

پاسخ :

الان دیگه مطمئنم حداقل دو نفر تو دنیا از گوشت خوک بدشون میاد :)
ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۴
باز هم خوب بلدید حرف بزنید :)

پاسخ :

حساب کنید اگه واقعا بلد بودم چی میشد! :)
خودم حساب کردم، باهاش پیاده میشدم تا حرفامون نصفه نمونه!
پیله سرخ
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۰
به نظرم معمولی نبود. خیلی جالب بود. 
چیزایی رو حس کردم اما نمیتونم به کلمه بگم. حس پیزنه و حس تو جالب بود. مخصوصا حس پیرزنه.

پاسخ :

آره، حرف پیرزنه یه‌کم جالب بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan