مونولوگ

‌‌

این پست قرار بود "غرغر" و "موقت" باشه!


بر شیطان لعنت!
یک عالمه القائات شیطانی نوشته بودم، چیزهایی که به زعم خودم (یا تحت تأثیر وزوزهای شیطان) درست بود و با واقعیت منطبق.
ولی یادم اومد که خیلی وقت‌ها هزار تا دلیل داشتم تا به کسی بدگمان بشم و شدم. فکر می‌کردم ممکن نیست چیزی غیر از این باشه، چون تماااام شواهد و قرائن رو گمان من صحه میذاشته؛ اما چیزی نگذشته که با یه دلیل خیلی خیلی ساده تمام اون مدارک به ظاهر محکم دود شده رفته هوا و من موندم و یه ظن که حالا می‌دونستم تهمت بوده!

خدایا، شیطون بدجوری پیله کرده که بین من و این بنده خدا عداوت و بغض واقع کنه، دیدی که پست سراسر بدگویی و غیبتم رو پاک کردم، به خودم نهیب زدم که "با چشمی که زاویه‌ی دیدش حتی صد و هشتاد هم نیست، چطور تمام حقیقت رو دیدی؟ نترسیدی خیال‌بافی‌های خودت یا افسانه‌های شیطانِ بیخ گوشِت باشه؟" پس یعنی من تلاش کردم دیگه؟ =))) خودت کمک کن که این فکرها دیگه نیاد سراغم!
ممنون، متشکر :)

  • نظرات [ ۱۰ ]
^_^ khakestari
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۰:۳۷
تسنیم این پستت منو یاد یک اتفاقی انداخت....منم قبلا از یکی ناراحتی داشتم و تموم کارها و حرکت هاش روی حدسیاتم مهر تایید میزد و خدا میدونه چقدر حرص میخوردم تا اینکه روزای اخر سال ٩٦ یهویی بهش پیام دادم و خیلی رک بهش گفتم من خیلی شما رو پیش خودم قضاوت کردم ببخشید و اون سوال کرد و پیگیر شد ،وقتی سربسته راجب کاراش بهش گفتم و اون توضیح داد،فهمیدم چقدرررررر ما دیدگاه و جهانمون فرق میکرده و اون یکجور دیگه برداشت کرده بود و رفتاراش بخاطر چی بوده.

پاسخ :

دقیقا الان فکر میکنم منم تو همون موقعیتم و این شیطون این وسط هی داره الکی موش میدوونه!
ممنون از به اشتراک‌گذاری تجربه‌ات! باعث میشه بفهمیم این یه تکنیک معمولشه که ما رو به دام بندازه :)
ار کیده
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۰:۵۵
چه دختر خوبی :)
کیف کردم از این کارت :)

پاسخ :

ممنونم ارکیده جان :)
ولی کاش بتونم خوب بشم و باشم.
پیله سرخ
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۱:۱۸
خواهش میکنم! دفعه آخرت باشه شاید دفعه دیگه کاری برات نکنم...
خدانوشت
😁😁
سلام

پاسخ :

و علیکم و علیکم و علیک :)
چه خوبه خدا به آدم سلام کنه! حس عیسی و یحیی و ابراهیم و نوح و... به آدم دست میده 😀😀😀
لوسی می
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۴:۵۴
همیشه پای یک خان صاد درمیان است؟ :دی

آفرین ^_^

پاسخ :

البته کاش کسی آفرین نمیگفت. برام ناخوشاینده که اشتباه کنم و بعد برای اصلاح نیمه نصفه‌اش یا حتی کاملش تشویق بشم.

+ :)
مرتضا دِ
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۹:۵۸
چه دختر خوبی :)
کیف کردم از این کارت

پاسخ :

پنجاه تومن میشه!
لوسی می
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۰:۳۰
خب ما که نفهمیدیم چه اشتباهی کردی و اصلا چی رو جبران کردی که بخوایم سبک سنگین کنیم! اما هرچی هست جبرانِ اشتباه خودش خیلی خوبه و تشویق هم داره. 

پاسخ :

اشتباهم سوءظن بود دیگه، که سعی کردم فکرمو اصلاح کنم. ولی وقتی من می‌دونم اطلاعات من از دنیای بیرون از طریق همین حواس پنجگانه است که درصد خطاش خیلی بالاست و خیلی وقت‌ها حس ششم هم بهش اضافه میشه که بیشترش حدسه، چرا باید همچین خطایی کنم؟ نمیدونم، شاید اشتباه میگم، ولی چون این مسئله داره تکرار میشه، برای منی که همیشه خوشبین بودم و به همه حسن‌ظن داشتم، این یه مشکل خیلی بزرگه! من اینجوری نبودم که رفتار بقیه رو تفسیر به شر کنم :(( من دوست ندارم این کار رو بکنم بعد به خودم فشار بیارم که فکرمو اصلاح کنم :(( تازه خوشحال هم باشم که به‌به! چه دختر خوبی‌ام :((
مرتضا دِ
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۰:۵۲
پنجاهزار تومن؟

پاسخ :

بابام تعریف میکردن از بابابزرگم که یه زمانی تو افغانستان پول اینقد بی‌ارزش شده بوده که تو گونی اینور اونور میبردن با خودشون! بانک هم که نبوده یا فراگیر نبوده. برای خریدهای بزرگ حتی پول رو با گاری جابجا میکردن!

الان به نظرتون با پنجاه هزار تومن چی میدن به آدم؟ پریروز خانواده رفتن یه جنسی رو دیدن شیشصد تومن، دیروز رفتن بخرن شده بوده هشتصد :|

حالا با تمام این تفاسیر شما چون بهره‌تون از افاضات ما مختصر بوده، همون پنجاه هزار تومنو لطف کنین، صد و پنجاه‌ش به امید خدا از یه جای دیگه میرسه.
مرتضا دِ
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۷
اگه بذارم فردا تقدیم کنم چند میشه اونوقت؟

پاسخ :

باید فردا بپرسین، قیمتو که من از خودم درنمیارم! نرخ فردا، فردا مصوب میشه، ما هم طبق مصوبه عمل می‌کنیم :)
مرتضا دِ
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۱:۲۰
یکی اومده بود کارم داشت. بسختی جلوی ماهیچه های صورتم رو گرفتم که نخندم ! :))))

پاسخ :

دیگه رئیس روابط عمومی این مشکلاتم داره :)))
لوسی می
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۲:۵۴
بعضی چیزا لزوما سوء ظن نیست. تجربه ست. ولی قضاوت کردن نیت آدمها خیلی بده قبول دارم. هرچی کمتر بهش فکر کنی بهتره.

+اون حاج آقا پستشو حذف کرد! نمیدونم سابقه ی این اقدام رو داشته یا نه! اما دوست داشتم به کامنتم جواب میداد. خواستم برم بپرسم چی شد حذفش کردین دیدم خیلی ضایع می باشد! 
در هر حال خوشبینانه تصور میکنم که به لطف خدا به تفسیر اشتباهشون از موضوع پی بردن ان شالله. 

پاسخ :

آره، بعضی چیزا رو بر تجارب قبلی حمل می‌کنیم و این خوب نیست. آدم تا آدم و موقعیت تا موقعیت فرق داره. گرچه اینجوری یه مقدار ریسک ساده‌لوحی و کلاه رفتن سر آدم زیاد میشه که من میگم عب نداره! می‌ارزه به نظرم :)

+ منم تازگی وبشون رو دنبال کردم، آشنا نیستم باهاشون که بدونم پست حذف میکنن یا نه. ولی گفته بودن که قبلا نظرشون چیز دیگه‌ای بوده. منم دوست داشتم کامنت شما و جواب ایشون رو میخوندم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan