مونولوگ

‌‌

شمردم، بیست تا لغت غیرمجاز دارم :|


یه رسانه داشتم به نام اینستاگرام که فیلتر نبود و اخبار اونور رو ازش می‌گرفتم. از وقتی تلگرام اونجوری شد، کلا همه چی قاطی شده. تلگرام گاهی خودش خودبخود رفع فیلتر میشه، اینستاگرام با و بدون فیلترشکن باز نمیشه، یوتیوب کاااملا آزاد و بدون فیلترشکن باز میشه، بیان بدون فیلترشکن باز میشه و با فیلترشکن باز نمیشه!!! بلاگفا وبلاگ‌هاش بدون فیلترشکن باز میشه ولی پنلش فقط با فیلترشکن باز میشه. و از همه قاطی‌تر اینکه فیلترشکن‌هامم دیگه باز نمیشن :|||

همین بیان و همون یوتیوب که آزادن کافیه فعلا و من هی فرت و فرت چهره‌ی ... ترامپ رو می‌بینم!

می‌دونستین تا قبل از این واقعه من نمی‌دونستم فیلترشکن با کدوم شین نوشته میشه؟ جالبه که برای ورود به تلگرام ازش استفاده نمی‌کنم، فقط چون بقیه دارن منم باید داشته باشم دیگه :)

و یه سؤال: اینایی که یه "فیلترشکن" یا "تلگرام" تو پست‌هاشون نمی‌نویسن دقیقا از چی می‌ترسن؟ مثلا از فیلترینگ تلگرام حرف بزنیم میان فیلترمون می‌کنن؟ من که باور نمی‌کنم! زیادی دارن جو میدن.


  • نظرات [ ۶ ]
هو مورو
۱۹ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۳۵
یه تلگرامو خواستن فیلتر کنن ترکشاش هی از اینور اونور پیدا میشه.

پاسخ :

جالبه که گوشی من اینطوری شده، برای خانواده مدل‌هاش فرق می‌کنه :|
پرهـ امـ
۱۹ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۴۶
یعنی الان یوتیوب بازه؟ چه عجیب! :|

پاسخ :

بله! هم بازه هم عجیبه!
غمی ‌‌
۲۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۳:۰۲
الان واسه برداشتن آب از یخچالم فیلترشکنو روشن می‌کنم...

پاسخ :

چقد دنیا بعد از تلگرام تغییر کرده!!! آخه فک کنم قبلا قاعده‌ش این بود که برای روشن کردن فیلترشکن هم در بخچالو باز می‌کردیم :))
یک مسلمان
۲۱ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۲۳
سلام
یوتیوپ که این ورا فیلتره هنوز...
کاش تویتر فیلترش برداشته بشه...نمی دونم برا چی فیلتره!

پاسخ :

سلام
منم از توئیتر خیلی تعریف شنیدم، ولی هنوز نرفتم ببینم چیه!!!
یوتیوب رو برای اولین بار لازمم شد که دیدم بازه!
محمود بنائی
۲۱ ارديبهشت ۹۷ , ۰۹:۵۸
فکر کنم فیلترشکن ها روی تنطیمات اینترنتتون تاثیر گذاشته.
نه آزاده! 

پاسخ :

نمی‌دونم، نه سر در میارم از این چیزا نه علاقه‌ای به سر در آوردن دارم، وگرنه ته‌توشو درمی‌آوردم.
خاتون ..
۲۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۴۵
وقتى بابت نوشتن کلمه تلگرام اومدن با گونى بردنت متوجه میشى:دى
شنیده بودم که یوتیوب یه مدتى رفع فیلتر شده انگار ولى فکر میکردم الکى هست.خیلى جالبه.

پاسخ :

من خیلی گنده‌م! تو گونی جا نمیشم :دی

نمی‌دونم چطور، ولی فقط برای من فیلتر نیست! لابد خودشون می‌دونن من دخدر خوبی‌ام، استفاده‌ی بد نمی‌کنم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan