مونولوگ

‌‌

و چنین بود که ما از دنیای مجاز فاصله گرفتیم!


سر سفره صبحانه بودیم، منم گوشی رو پام بود و داشتم تو وبلاگ‌ها می‌چرخیدم و پست "دنیا دست کیه" پژوهشکده رو می‌خوندم. یه کلوچه رو پنیر مالیدم و یه قُلش رو با نون سنگک ساندویچ کردم و خوردم. برای دومی نگاه کردم یه تیکه کوچیک سنگک رو سفره مونده بود. به مامان گفتم "بازم نون داریم؟" مامان گفتن "نمی‌دونم" گفتم "اگه بخوایم بدونیم باید چیکار کنیم؟" فرمودن "باید رجوع کنیم به اینترنت!"

دیگه من شرمنده شدم و ده دقیقه بعد از این حرف گوشیو گذاشتم کنار :|


  • نظرات [ ۵ ]
شاخه سیب
۱۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۱۳
سلام
😁
تازه با این که شرمنده شدی ده دیقه بعد گوشی رو گذاشتی کنار؟ 

پاسخ :

سلام :)
حالا سخت نگیرین دیگه😆
بهار :)
۱۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۶
ممنون بابت اون ده دقیقه:))

پاسخ :

خواهش می‌کنم، قابلی نداشت 😊
شاخه سیب
۱۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۰۵
یه سوال دیگه هم دارم!
شما ساندویچ کلوچه میخورید؟

پاسخ :

ما نه، من می‌خورم. یکی از صبحانه‌های مورد علاقه‌م ساندویچ کیک تولد و ساندویچ شیرینی تر و ساندویچ شیرینی آلمانیه :)) امروز کلوچه دو قلو داشتم، همونو ساندویچ کردم ;)

+ من قاطی‌پاطی‌های خوشمزه‌ای می‌خورم که سایرین حاضر به امتحان کردنش نیستن!
جناب دچار
۱۹ ارديبهشت ۹۷ , ۰۸:۴۶
بعضیا هستن هدفشون مرتب کردن سفره است. از دم هر چی باشه رو ترکیب می کنن و لقمه میگیرن.
شما از اونایید؟ :)

+پژوهشکده رو خوب اومدین :|)

پاسخ :

سفره رو بله، انقد بشقاب‌ها و غذاها و پارچ و لیوان رو جابجا می‌کنم و اضافی‌ها رو برمی‌دارم تا مرتب بشه، ولی ترکیب کردن غذاها به این خاطر نیست. من ترکیبات رو فقط به دلیل خوشمزگی می‌سازم :)

+ این سومین لغتی بود که به ذهنم رسید.
جناب دچار
۱۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۴۵
اون دوتای قبلی ضایع بودن؟ :)

پاسخ :

نه، این قشنگ‌تر بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan