مونولوگ

‌‌

ابوعلی


امروز رفته بودم بهشت رضا، بلوک 15، ردیف 11، شماره 8

وویس این پست رو گذاشته بودم برای خودم. چون هندزفریمو تو درمانگاه جا گذاشتم با صدای خفیف گذاشته بودم گوش بدم. یهو دیدم از پشت سرم داره صدای گریه میاد!! نمی‌دونم واسه چی گریه می‌کرد. برنگشتم ولی فهمیدم دو تا پسرن، من اینور قبر، اونا اونور قبر. منم گریه‌م گرفت الکی الکی :| بعد پا شدم رفتم چند قبر اونورتر پیش خانواده که داشتن برای یکی از آشناها فاتحه می‌خوندن.


+ ولی خیلی قشنگ می‌خندید :)


  • نظرات [ ۱ ]
حسن قاسمی
۰۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۲۳
https://t.me/ololon/1182
این بنده خدا میگه که اگه در زمان پخش فایل های صوتی که در داخل تلگرام هستند. گوشی رو بیاریم دم گوشمون، صداش از بلندگو تلفن میاد (منظورم بلندگویه که در زمان مکالمه فعال میشه)
البته خودم رو گوشیم تلگرام ندارم منتهی یکی از دوستانم با تلگرام ایکس نتونس اما با تلگرام اصلی تونس

پاسخ :

خیلی جالب بود، با خود همین وویس امتحان کردم شد :)
خیلی ممنون از نکته‌ی کاربردی‌ای که گفتین.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan