مونولوگ

‌‌

آفرین/تسنیم




  • نظرات [ ۲۰ ]
جناب قدح
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۳:۱۴
سلام :)
احسنت بر شما ...

پاسخ :

سلام :)
چرا؟
جناب قدح
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۳:۳۰
این که خط جدیدی رو ابداع کردین ...

خط شکسته تسنیم :)

پاسخ :

من که اختراع نکردم، ولی اگه کسی ثبت نکرده من برم به نام خودم بزنم :)
جناب دچار
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۴:۲۴
خط شماست!؟
بیشتر تمرین کنید

پاسخ :

خطمو همینجوری که هست دوست دارم واقعا، اون کج و کولگی‌هاش مختص خودمه :) تمرین هم نمی‌خواد :)
جناب دچار
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۴:۳۰
خط شما نشانگر شخصیت شماست ! :)

البته اون جمله بالا سمت چپ
خطش خوب بود

پاسخ :

شکسته‌نفسی می‌فرمایید! کج و کولگی از خودتونه! :))



برگ سبز
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۵:۲۱
چیر؟ چیره؟ چیر! 😲

پاسخ :

چیر دیگه! مگه چیه؟
برگ سبز
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۵:۲۲
کمرنگ شده که شده :) تو فقط بگو کدوم محدوده میشینین من خیلی در این مورد کنجکاوم انصافا 

پاسخ :

کمرنگ شده، یعنی خوبه :)
چرا کنجکاوی؟ :) از همون محله‌هاییه که تو ازشون خوشت نمیاد :)
حالا چطو با این پست همچی سؤالی برات پیش اومد؟
جناب دچار
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۵:۴۸
سنگین باش دختر :|

پاسخ :

به کسی که به آدم میگه کج و کوله، بخوایم سنگین جواب بدیم، باید چی بگیم استاد؟ :|
جناب دچار
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۵:۵۲
:))

پاسخ :

پس :))
serek Khatoon
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۶:۰۴
سلام
وبلاگ برای تو کمرنگ شده تو که برای وبلاگ کمرنگ نشدی :/
بی وفا نشی یه وقت :|

پاسخ :

سلام خاتون جان :)
وفا و مهر از آن گل طمع مدار ای دل/توقع ثمر از بید بادپیمائی است ;)
اعتراف می‌کنم در یک اقدام کاملا بی‌وفایانه حدود دو سه هفته قبل می‌خواستم وبلاگ رو حذف کنم و دیگه سراغ این فضا نیام :) لحظه‌ی نود منصرف شدم!

ایها البلاگران! چالش حذف وبلاگ می‌خوام راه بندازم، کی پایه است؟ :)
برگ سبز
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۶:۱۱
من از کدوم محله ها خوشم نمیاد اونوقت؟ 

پاسخ :

از محلات پایین‌شهر :) خودت گفتی قبلا!
برگ سبز
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۶:۱۱
محله ام نخواستم. محدوه خواستم 
مثلا بگی طبرسی مثلا بگی فلان محل...
کلا همیشه برام سوال بوده 

پاسخ :

تو مثل دوست من کبرایی! من یادمه دو بار دیگه هم به این سؤال همیشگیت جواب دادم! :)
اینم بار سوم، محدوده‌ی طبرسی اینا :)

برگ سبز
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۶:۲۶
واقعا؟ 😂😂😂😂 طبرسی شمالی؟ آخه تو یه جور خاصی منطقه تونو گفتی 
: ...مامان از خونه ما اونورتر دیگه خونه نیست.... یا زمینها شروع میشن... 
یه همچی چیزی بود انگار 
قبلا فکر می کردم شاید خواجه ربیع باشین مثلا 
.
.
.
.

پایین شهر 
باور می کنی با ماشین هر وقت راه میفتم (وقتایی ناراحتم) همین پایین شهر ها و روستاهایی که قاطی شهر شدن رو گز می کنم 
چون بزرگند 
و چون پیچ در پیچند و من بلد نیستمشون 
وگرنه مثلا شهرک همش خیابونهای موازی همدیگه است بدون هیچ تنوعی...

پاسخ :

طبرسی شمالی نیستم، همون دور و برم :)
گفته بودم: مگه از این پایین‌تر هم هست؟
با وجود اینکه بعد از محله‌ی ما زمین‌ها شروع میشن! ولی من واقعا محله‌مونو دوست دارم :) به قول هم‌کلاسی‌های دبیرستانم زمینش نمک داره انگار!
الف سین
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۶:۵۹
سلام
یه سؤال:
توی افغانستان چطور رسم الخطی رایجه؟ شبیه پاکستانیا می نویسن یا شبیه نستعلیقای ما ایرانیا؟

پاسخ :

سلام
نمی‌دونم راستش، باید بپرسم.
serek Khatoon
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۸:۲۶
:(

پاسخ :

بخند گل‌بانو :) :) :)
serek Khatoon
۱۹ فروردين ۹۷ , ۱۹:۱۹
چه جوری بخندم وقتی می‌خوای بذاری بری :(

پاسخ :

من که میگم بیا با هم بریم :)))
serek Khatoon
۱۹ فروردين ۹۷ , ۲۱:۳۱
من ننویسم می‌ترکم... تو بمون 

پاسخ :

نه تو بمون! تو بمون عشق من تو بمون :)
ار کیده
۱۹ فروردين ۹۷ , ۲۱:۳۴
مبارک باشه. چه بزرگه :)

پاسخ :

سلامت باشی! مرسی :)
من می‌خواستم خیلی گنده‌ترشو بخرم، خواهرم نذاشت :(
♫ شباهنگ
۲۰ فروردين ۹۷ , ۰۷:۵۹
چالش حذف وبلاگ؟؟؟
وااسفا!!!
نکنیا!!!
اولین باره میام اینجا و ورود خودم رو به وبلاگت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم :دی
باشد که قدومم مبارک باشد :))

پاسخ :

اگه بگیره چالش خوب و مفیدی میشه! اونایی که به یه فوت بندن، مثل برگ‌های پاییزی، تَقی میفتن :)

سلام، خوش اومدی :)
حوا ...
۲۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۳۷
منم شدم که :)

پاسخ :

تخته‌ی سفیدی که هی بنویسی هی پاک کنی، لذتی داره که خوردن پلومرغ با دست هم نداره :)))
حوا ...
۲۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۵۸
دقیقاً
دبیرستانی که بودم یدونه تخته داشتم روش مسئله فیزیک حل می‌کردم :) یه دنیایی بود عجیب... حیف که گذشت...

پاسخ :

چه خوشبخت بودین پس! جمع فیزیک و تخته!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan