مونولوگ

‌‌

"میم" مثل "مامانی که بود و شام می‌پخت و من می‌رفتم حرم"


مژده شاه‌نعمت‌اللهی یه مادره، بخاطر بچه‌ش خیلی مطالعه کرده، خیلی فعاله و خیلی کارا می‌کنه ولی بخاطر بچه‌ش از توی خونه، هرجا میره و هرکاری می‌کنه هانا همیشه همراهشه و مدام میگه "من و همراه همیشگیم"، شاید مقاله‌هاشو تو نت خونده باشین، تو زمینه‌های مختلفی می‌نویسه. از برخورد و رفتارش با دخترش خوشم میاد. دوست دارم رو خودم کار کنم که منم بتونم با بچه‌ها صحیح صحبت کنم. قصد معرفی کردن الگو ندارم و نمی‌دونم ایشون تا چه حدی صحیح صحبت می‌کنن، ولی خودم از اون برخوردهایی که ازشون می‌بینم و خوشم میاد الگوبرداری می‌کنم :) یه چیزی که تو پیجشون خوشاینده اینه که همه چیز سفید نیست، خونه همیشه مرتب نیست، هانا همیشه تر و تمیز و تیپ‌زده نیست، انرژیش خیلی مثبته :)


مثلا تو این مکالمه اگه من بودم به بچه می‌گفتم "مامان جان! بالشت هم بذاریم دستمون نمیرسه"

اینم کار آقای مهدی احمدیان برای روز زنه. اینجا


ظهر کوکوی سیب‌زمینی + قارچ سوخاری با دو دستور درست کردم. قارچ‌ها رو هیشکی نخورد :( حیف اون آرد و تخم‌مرغایی که حیف کردم. بد نشده ولی خانواده‌ی گرام قارچ دوست ندارن. الان یادم اومد باید سس هم می‌بردم سر سفره که یادم رفته😅 شاید با سس می خوردن.


با کل قلبم دوست دارم امشب برم حرم، ولی با کل عقل و منطقم می‌دونم باید از کلینیک برگردم خونه و شام حاضر کنم :|

  • نظرات [ ۱۱ ]
برگ سبز
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۵:۰۱
حرم حرم حرم :( زندگیم حرم 

پاسخ :

:)
زمستان ‌‌..
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۵:۲۱
خداوکیلی ، بینی و بین الله! این نوشته ی مژده شاه نعمت الله رو با یکی از نوشته های خرمالوی سیاه مقایسه کنید. تو یک نوشته اش چهار بار میگه : میخندم، خوشحالم " و اون یکی چهار بار میگه، حالم بده و اوضاع خرابه! 

انرژی مثبت و منفی (از طریق چشمها؛ حالت بدن، حرفها، نوشته های وبلاگی و ...) به صوررت کاملا رایگان منتشر میشه تو دنیا... 

پاسخ :

0. یه بنده خدایی می‌گفت "خدا وکیل نیست، قاضیه!" :)
1. من پیج مژده خانم رو فالو می‌کنم و پیج تهمینه خانوم رو نه!
2. تهمینه خانوم گاهی درست میگه گاهی اشتباه، اینجور نیست که اشتباهاشو نفهمیم!
3. اعتراف می‌کنم از همون وقتی که نقدهاتون تهمینه خانوم رو نشانه رفت، دقتم رو حرفاش بیشتر شد و بیشتر متوجه اشتباهاتش شدم.
4. مژده خانوم هم بی‌اشکال نیست، ولی شاده. یه حرف درستِ پرانرژیش می‌ارزه به صد تا حرف درست مغموم.
5. "انرژی مثبت و منفی (از طریق چشمها؛ حالت بدن، حرفها، نوشته های وبلاگی و ...) به صوررت کاملا رایگان منتشر میشه تو دنیا..." حالا بینکم و بین الله به نظر شما اینجا انرژیش بیشتر منفیه یا مثبت یا خنثی؟
زمستان ‌‌..
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۶:۰۲
بله با حفظ سمت قاضی هم هست! خدا مهندسه، فیزیک دانه، ریاضی دانه، معلمه پرورشیه، زیست شناسی بلده، پنچرگیری، وبلاگ نویسی، مکر و حیله!  اوووووووووووه ... 
"بینک" درسته نه "بینکم" ....  باید فکر کنم تا دروغ نگفته باشم:))

پاسخ :

باید برم اصل جمله‌شو پیدا کنم تا بگم یعنی چی!

یکی از سوالام از دبیرهای عربیم این بود که چرا تو عربی نمیشه با جمع بستن احترام گذاشت؟ در همین راستا خودم از فارسی به عربی برمی‌گردونم تا مشکل حل بشه!
ار کیده
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۶:۴۹
پست خیلی جالبی بود. استفاده کردم خانوم.

توی اینستاست این مژده خانوم؟

پاسخ :

خانوم :)

آره، این پیجی که آدرسش اون بالاست پیج پابلیکشه، پرایوتش رو اکسپت نمی‌کنه! (دقت کن چند تا لغت خارجکی تو یه جمله؟! :)))
برای سایت‌های مختلفی هم می‌نویسه که من اونا رو دنبال نمی‌کنم و اطلاعاتی هم ازشون ندارم.
برگ سبز
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۶:۵۰
چرا می خندی؟ سال تموم شد و نخواست ببینمش 

پاسخ :

سال تموم نشده یک :)
شاید تو نخواستی ببینیش دو :)
شاید خواسته دلت حسابی تنگ بشه بعد بری ببینیش سه :)
شاید هم باید حواسمونو بیشتر جمع کنیم چهار :( چون خیلی وقته منم نرفتم.
ار کیده
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۷:۱۵
ممنون :)

اینستا ندارم. اگه سایتی از خودش دیدی، بهم بگو. تچکر :*

پاسخ :

https://www.instagram.com/me.as.a.mom/

به این آدرس برو، نیازی به داشتن اکانت اینستا نداره. ولی استوری‌هاشو نمی‌تونی ببینی. تو پیجش مطالب علمی/تجربی‌شو می‌نویسه، تو استوری‌هاش از زندگی روزمره‌ش می‌نویسه. یعنی اگه اکانت نداشته باشی فقط می‌تونی از مطالبش استفاده کنی.
serek Khatoon
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۸:۰۵
واااااهاهاهاهاااای قارچ سوخاااااریییییی....من اگر بودم به هیچ کسی مهلت نمی دادم همه شو خودم می خوردم *__*

پاسخ :

چند وقت پیش ایده‌شو از وب لوسی‌می خانوم گرفتم :) ولی خانواده دوس ندارن :( خودم خوردم فقط :) وقتی هیچ‌کس طالب نیست و خوراکی یه عالمه است خوب مزه نمیده به آدم! باید هم کم باشه هم همه واسش سر و دست بشکنن تا خوشششمزه بشه ^_^

+ حالا ان‌شاءالله بعد از تموم شدن این پودمانات! منو به صرف قارچ سوخاری مهمون میکنی بعد بهم مهلت نمیدی بخورم ;))
serek Khatoon
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۸:۱۸
عاره راست می گی آدم اگه طعام بهشتی هم بخوره ولی بقیه بگن خوشمزه نیست و همراهیش نکنن نمی چسبه 
چشششششششم شما قدم بذار روی تخم چشمم هر وقت اراده کنی من در خدمتم... پودمان کیلویی چند وقتی عزیزجانم بخواد براش قارچ سوخاری درست کنم *__*

پاسخ :

اوهوم :)

چشششششمت بی‌بلا عزیز جان :) بری کربلا عزیز جان :)
خدمت از ماست :)
برگ سبز
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۸:۳۱
د خوب همون چهار لامصبه دیگه :/ 

پاسخ :

امشب هرچی زور زدم نشد که نشد :(
serek Khatoon
۱۷ اسفند ۹۶ , ۲۳:۴۲
راستی خدا خیرت بده باعث و بانی شدی امشب یک کیلو قارچ رو سوخاری کردم خوردم *___* الان دادم می ترکم از خوشی ....

پاسخ :

واقعا؟ 0_0 جدیهنی؟ 0_0
نووووش :))
serek Khatoon
۱۸ اسفند ۹۶ , ۰۰:۳۷
آره به خدا ^__^ البته خانواده نذاشتن تنها نوش جان کنم و ریختن سرش و یک دو سه تمام ...
چقدرم جایت خالی ...هی یادت کردم *__*

پاسخ :

نوش جانتون :)

عزیییزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan