مونولوگ

‌‌

از دست حافظ خان!

همه برفتند بخسبیدند. کما فی الیلالی السابق. فقط چون امشب تولد هدهد بود، شیرینی آورده بود خوردیم :) شام هم کدو داشتیم که نخوردم ;)

ما موجوداتی هستیم که صلوات می‌فرستیم و بعد حافظ می‌گشاییم :) [یه وقت به ذهنتون خطور نکنه خانواده تو این امر مقدس شرکت جوییده باشند ها! خانواده در خواب ناز به سر می‌برند :)]



+ یکم خط‌خطی شده. من بیخیال شدم، شما هم بیخیال بشید :)

+ تا کنون یک غزل عاری از حور و پری در دیوان ایشان یافته‌اید آیا؟


ام شهرآشوب
۰۱ دی ۹۶ , ۰۰:۰۴
یلدات مبارک

برای مردا چیزی مهمتر از حور و پری هم وجود داره عایا؟؟؟

پاسخ :

من مردم عایا؟ حافظ اینم نمیفهمه عایا؟ :|| :))
سه ‌شنبه
۰۱ دی ۹۶ , ۰۲:۳۹
فال امشب من که بدون حور و پری بود و مفهوم خوبی هم داشت! 

پاسخ :

الحمدلله که یکی یافت شد!
جناب دچار
۰۲ دی ۹۶ , ۰۸:۴۵
فقط بیت آخر :)

@شهرآشوب!
بله وجود داره :)
ما زن هامون رو در دو دنیا به حور و پری ترجیح میدیم :)

پاسخ :

همه‌ش منهای بیت آخر!

خوب لابد خانوماتون از حور و پری بهترن!
جناب دچار
۰۲ دی ۹۶ , ۰۸:۵۵
بهتر هم نباشن قابل ترجیحن به اونا :/

پاسخ :

باید بیام خانومتونو ببینم!
نکنه آدرس وبلاگتون لو رفته؟
جناب دچار
۰۲ دی ۹۶ , ۰۹:۰۱
خخخ نه این باورم بوده از قبل

پاسخ :

که اینطور!
جناب دچار
۰۲ دی ۹۶ , ۰۹:۰۵
بله دیگه
 ز ز بودن مبانی فکری داره :)

پاسخ :

پس اول مبنای فکری رو باید اصلاح کرد!
جناب دچار
۰۲ دی ۹۶ , ۰۹:۰۸
نتیجه گیری تون منطقی و هوشمندانه بود

پاسخ :

:)
واران ...
۰۲ دی ۹۶ , ۱۱:۲۱
سلام 
یک با تاخیر تقدیم به شما 🌺🌼🌹
https://www.aparat.com/v/94u2W


دو :
حافظ بجز پری و حور می و جام هم داشته :))
کلا هر وقتی می و جام پیشش بوده رفته پیش پری و حوری ها :دی (منظور شعرشه :دی )

سه :
کاش مسابقه خط چند ماه پیش بودی حداقل :))
اونموقع یه روحیه بود برای ما که بدخط بودیم این خط رو می دیدم روحیه میگرفتیم :دی :))
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی :)

پاسخ :

پیانو خیلی خوبه، خیلی دوست دارم یه روز پیانیست بشم :) مرسییی :)

ها والا! هی میزده، هی میرفته پیش حوریا! ;)

خواهر دست رو دلم نذار، هر کار می‌کنم خطم عوض نمیشه. سعی می‌کنم ها، نمیشه :( حالا واقعیتشو بخوای از دست‌خطم ناراضی نیستم، ولی خیلی حسرت بعضی دست‌خطا رو می‌خورم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan