مونولوگ

‌‌

دلم برای کار خودم تنگ میشه

دیروز و امروز، خ.ص سؤالات زنان مامایی می‌پرسید ازم. گفت سؤالات دوستشه ولی شرررط می‌بندم واسه خودشه. اگه اینو نفهمم که اون EQ رو باید بذارم لای جرز دیوار! ولی خیلی بده ها! به هوای اینکه داره سؤالات دوستشو می‌پرسه جزئیات رو هم تعریف میکنه و این بده چون من بیشتر از چیزی که میگه ازش می‌دونم. چون هیچ‌وقت از زندگی کسی سؤال نمی‌پرسم، حتی سؤال متقابل، اونا فک میکنن از زندگیشون چیزی نمی‌دونم، ولی این کاملا اشتباست و من متأسفم که لو میرن! اما براش خوشحالم :) هم برای اون هم برای یکی دیگه!

+ من اکثر مواقع بوی هلو یا گل‌های بهاری میدم! البته از نوع شیمیاییش، نرم‌کننده‌ی لباس هاله! راه‌حلی دارین که این بو از بین بره؟ این یه مشکل اساسیه برام واقعا.
  • نظرات [ ۶ ]
** دلژین **
۲۶ آذر ۹۶ , ۲۱:۳۲
چرا؟ بوی بدی نیست که 

پاسخ :

نه بد نیست، من بدم میاد. حتی سرفه‌م میگیره از بوش! یکککم به بو حساسم.
** دلژین **
۲۶ آذر ۹۶ , ۲۱:۴۶
خب لباسات رو جدا بنداز تو ماشین و نرم کننده نزن 
من خودم ب جز به حوله ها نرم کننده نمیزنم، هیچیم نمیشه... 
میتونی به جای پودر کلا از مایع لباسشویی استفاده کنی نرم کننده هم نمیخواد دیگه 

پاسخ :

من به لباس مشکی/تیره‌هام میزنم فقط، هم با مایع میشورم هم نرم‌کننده میزنم. اگه نزنم چادرم الکتریسیته ساکن میگیره میچسبه بهم وححححشتناک میشه!
نرم‌کننده بی‌بو نمیشناسی؟
ام شهرآشوب
۲۶ آذر ۹۶ , ۲۳:۲۰
سلام 
خب دیگه از نرم کننده ی هاله استفاده نکن، بو از بین میره :/

پاسخ :

سلام
بعله :|
:)
واران ...
۲۷ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۷
سلام 
عزیز تولدت مبارک 🎂🎂🌼🌼🌺🌹

ایشالا فردا میام کلی کادو مادو میارم برات :)

پاسخ :

واااای! کادو دووووست :):)
من منتظر کادوت می‌مونم ها😎😊
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۷ آذر ۹۶ , ۱۰:۵۷
فکر نکن، نرم کنندت رو عوض کنD:

پاسخ :

چشم! اگه بدونم با چی عوض کنم که خوبه :)
** دلژین **
۲۸ آذر ۹۶ , ۱۲:۳۲
ببین من نرم کننده ام active الان 
بعد ازش ک استفاده میکنمم برای ملحفه هام من هیچ بویی حس نمیکنم راستش... 
امتحانش کن 

پاسخ :

اگه من بگم رفتم نگاه کردم دیدم مامانم این دفعه اکتیو گرفته بوده چی؟🙈
پس چرا من انقد بو حس می‌کنم؟ فک کنم باید دماغمو بکنم بندازم دور!
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan