مونولوگ

‌‌

هدهد

😢

😢

😢

😭

😭

😭

.

.

.

و دیگر هیچ!

  • نظرات [ ۱۴ ]
** دلژین **
۱۷ آذر ۹۶ , ۲۱:۱۵
چی شدهههه

پاسخ :

تنها شدم 😢
لوسی می
۱۷ آذر ۹۶ , ۲۱:۴۵
عروس شد؟
یا وبلاگ رو پیدا کرد؟!
چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه :|
:دی

پاسخ :

بلی، عروس شد!
** دلژین **
۱۷ آذر ۹۶ , ۲۲:۰۹
لی لی لی لی لی 
الهی خوشبخت بببشه ... 
آقو همین دیروز خواستگاریش بووود ک 

پاسخ :

مرسی :) به وقتش شما ان‌شاءالله ;)
آقو اون شب یکی از جلساتش بود. ولی در کل آره، خانواده‌ها آشنا بودن، دیگه فرصت آشنایی ندادن! سریع عقد کردن.
** دلژین **
۱۷ آذر ۹۶ , ۲۲:۴۶
الهییی 
چقدر خوبه اینقدر سریع و ساده میگیرین ها...
ایشالا قسمت خودت

پاسخ :

من می‌ترسم ولی از این سرعت! ترس هم داره واقعا! به خواهرم گفتم حالا چند جلسه بیشتر صحبت کن، گفت کافیه!
مرسی :)
لوسی می
۱۷ آذر ۹۶ , ۲۳:۲۸
مبارک باشه پس یه عروسی افتادیم :)

پاسخ :

بله افتادین (دیم!) 😭😭😭
serek یزدان
۱۸ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۹
عاخ عاخ تجربه کردم این حسو... 
:/ 

پاسخ :

بشین با هم بگرییم 😭😭😭
سه ‌شنبه
۱۸ آذر ۹۶ , ۰۱:۲۵
یکی از مصادیق نسبی بودن همه چیز... یه اتفاق صددرصد میمون و مبارک ممکنه باعث گریه هم بشه!

۱۰۰ درصد مبارک باشه ... خدددداوکیلی خیلی غم انگیزه!

پاسخ :

چه جالب! تو این قضیه اصلا بهش فک نکرده بودم، بله! بیشتر چیزا نسبی‌ان انگار.

خیلی ممنون :)
سه ‌شنبه
۱۸ آذر ۹۶ , ۰۱:۲۷
این حس رو‌نسبت به ارباب داشتم، فکر میکردم دیگه مال من نیست، ولی زود همه چی به حالت عادی برمیگرده

پاسخ :

راستشو بخواین الان دیگه اصلا نمی‌دونم چرا گریه‌ام گرفته🤔 فک کنم برای من روندش خیلی سریع پیش میره!

ان‌شاءالله ارباب شما و هدهد ما و تمام ارباب‌ها و هدهدهای دنیا خوشبخت بشن.
جنابــــــــ دچار
۱۸ آذر ۹۶ , ۰۸:۲۳
:))))))
عروسه کجا میشه حالا؟

پاسخ :

هنوز محل زندگیشونو مشخص نکردن. مشهد؟ تهران؟ افغانستان؟
:)
جنابــــــــ دچار
۱۸ آذر ۹۶ , ۰۹:۲۴
ایشالله یکی باید شما رو ببره افغانستان تا از اونجا ادامه ی مونولوگ رو بروز کنی :))

پاسخ :

تا که قبول افتد و که در نظر آید!
ام شهرآشوب
۱۸ آذر ۹۶ , ۱۰:۴۳
دیگه نوبتی هم باشه نوبت خودته!!! 

مبارکا باشه
ان شالله عاقبت بخیر بشن :)

پاسخ :

اشارات شدت گرفته اتفاقا! مثل قضیه‌ی خوابیدن شما😑 ;)

مرسی. مجردا و متأهلا همه خوشبخت بشن ان‌شاءالله :)
serek یزدان
۱۸ آذر ۹۶ , ۱۳:۲۸
مال من خعلی وقت پیش بوده 
گریه هام تمومیده دیگه :(

پاسخ :

😂😂😂 خعلی باحالی  :))
serek یزدان
۱۸ آذر ۹۶ , ۱۵:۳۱
:)) 
؛)
:*

پاسخ :

:):):):*:*;)
واران ...
۱۸ آذر ۹۶ , ۱۶:۴۷
چی شده ؟^__^

چرا گریه ؟👀

سلام :)
اشکاتو پاک کن یک کمی هم به من نگاه کن :)))
گریه نکن عزیز :)

پاسخ :

چیز خاصی نشده! ^_^
سلام عزیزم :) نگاه نگاه نگاه 👀
شعر بود این؟

الان همه چی اوکیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan