مونولوگ

‌‌

درست‌کار :)

یکی به بره‌ی ناقلا: میخوای در آینده چیکاره بشی؟

بره‌ی ناقلا به یکی: میخوام درست‌کار بشم :):)

یکی به بره‌ی ناقلا: درست‌کار؟😂😂😂 یعنی چی؟

بره‌ی ناقلا به یکی: یعنی همه‌ی چیزا رو درست کنم! (وسایل خراب رو تعمیر کنم!)

علاقه‌ی خیلی زیادی به کارای فنی داره. اون روز جعبه ابزار بزرگ داییشو دیده، گفته "خوششش‌بحال دایی! چه چیزهایی داره! مبارکش باشه!" حالا دم به دقیقه میره سرش و بهم می‌ریزدش! در این حد که ما به فکر افتادیم برای تولدش بهش جعبه ابزار و آچار پیچ‌گوشتی کادو بدیم😂

  • نظرات [ ۶ ]
جناب دچـ ــــار
۰۳ آبان ۹۶ , ۱۸:۱۷
خیلی قشنگ بود
اصلا تیتر رو بذار درست کار

پاسخ :

باشه :)
°° مریم °°
۰۳ آبان ۹۶ , ۱۸:۳۰
ای جانم. چه بچه شیرین زبانی. :*

پاسخ :

زنده باشین :)
** دلژین **
۰۳ آبان ۹۶ , ۱۸:۳۵
عزیییزم 
از این وسائل بازی کودکان آچار و ... هستش 
میتونین از اونا براش بخرین 

پاسخ :

گول نمیخوره بابا😅 از من بهتر بلده با اینا کار کنه :)
از همون اول اصلا با اسباب‌بازی بازی نمیکرد!
ولی شاید واقعا واسش جعبه ابزار بخریم😆
سه ‌شنبه
۰۳ آبان ۹۶ , ۲۲:۱۳
+قبلنا تو وبلاگم نوشتم که برای کادو تولد بهم جعبه ابزار بدن، هیچکی گوش نکرد! 

1000 درصد کار درستیه ... بچه ها by default  منابع غنی از انواع استعداد خالص هستن...لکن شرایط اکثریت برای شکوفا شدنشون مهیا نمیشه.

پاسخ :

یحتمل نتونستین به حد کافی برای خاله‌تون شیرین‌زبانی کنین!

مصمم‌تر شدم. حداقل یه نفر بعدها تو وبلاگش بنویسه تو بچگی جعبه ابزار میخواستم و گرفتم!
سه ‌شنبه
۰۳ آبان ۹۶ , ۲۲:۴۸
البته امیدوازم گذرش به‌وبلاگ نویسی نیوفته!

پاسخ :

من که امیدوارم بیفته! بدیِ بدی تو وبلاگ‌نویسی نمی‌بینم.
ام شهرآشوب
۰۴ آبان ۹۶ , ۱۲:۲۵
ای کاش هممون بزرگ که میشدیم درستکار میشدیم :)

پاسخ :

من که هنوزم دوست دارم درست‌کار بشم! از همونایی که بره ناقلا میگه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan