مونولوگ

‌‌

حرم‌درمانی





  • نظرات [ ۱۰ ]
ستاره جان
۲۸ مهر ۹۶ , ۲۱:۴۶
این کدوم صحنه؟ گلدونها و آب خوری هاش شبیه گوهرشاد و آزادیه اما ایوانش ؟ 

پاسخ :

آزادیه :)
ستاره جان
۲۸ مهر ۹۶ , ۲۱:۴۸
خوش به حالت 
می فهمی؟ 
می فهمی؟ 
دلم خیلی تنگ شده 

پاسخ :

آره می‌فهمم :)
تو که اینجا نیستی هم بیشتر از من میری حرم. می‌فهمی؟
** دلژین **
۲۸ مهر ۹۶ , ۲۱:۵۱
التماس دعا... ❤❤❤❤

پاسخ :

چشم. ولی جدا محتاجم به دعا عزیزم :)
ستاره جان
۲۸ مهر ۹۶ , ۲۲:۱۳
عشقم آزادی 
دیدی نوشته سلام علیکم طبتم فادخلوها خالدین 
وقتی از در آزادی به ضریح نگاه می کنم حقیقتش متوجه اون تزئینات دیوار ایوان نمیشم برای همین نشناختم 
ممنون برای کلیپ 
خیلی عالی بود خیلی 

پاسخ :

اصلا بهترین صحن برای مشرف شدن بنظرم آزادیه. از همون صحن هم میشه ضریح رو دید :):)
ولی اینی که تو عکسه درب خروجی صحنه ها! واسه همین شاید نشناختی :)
س _ پور اسد
۲۸ مهر ۹۶ , ۲۲:۲۱
من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم 
تو می روی به سلامت ؛ سلام ما برسانی
صلی الله علیک یا علی ابن موسی الرضا و علیه تحیت و الثناء

پاسخ :

اسمم که صبا نیست حاج‌آقا! ولی به روی چشم :)
دُچـــ ــــار
۲۹ مهر ۹۶ , ۰۹:۴۸
I love Mashhad

پاسخ :

?Mashhad or Holyshrine
دُچـــ ــــار
۲۹ مهر ۹۶ , ۱۱:۰۰
توی سریال کره ای وارثان روی یه پیرنه نوشته بود آی لاو کالیفرنیا

من از اون تقلید کردم :/

پاسخ :

ویلٌ لکل بینندگان فیلم‌های کره‌ای!
دُچـــ ــــار
۲۹ مهر ۹۶ , ۱۱:۱۴
#دیپلماسی_تحریم :)

پاسخ :

کره؟🤔 اونم به آمریکا پیوسته؟
مریــــ ـــــم
۲۹ مهر ۹۶ , ۱۳:۴۴
رفتین حرم منم دعا کنید
ممنون میشم

پاسخ :

سلام :)
ان‌شاءالله.
الف سین
۳۰ مهر ۹۶ , ۱۶:۲۵
چقدر دلم تنگ شد یهویی...
السلام علی ابینا الرضا...

پاسخ :

زیارتتون قبول :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan