مونولوگ

‌‌

همسایه؟

آیفون زنگ زد. برداشتم.
_ ببخشید هونگ (هاون) دارین؟ من همسایه‌تونم.
من: "مامان میگه همسایه است. هونگ میخواد."
مامان: "برو ببین کیه"
من: "عسل تو برو، آماده‌ای.🙏"
عسل رفته و برمی‌گردد: "من که نمیشناسمش مامان. خودتون برین ببینین میشناسین"
مامان رفته و برمی‌گردد: "منم ندیده بودمش تو محل. گفت خونه‌اش کنار سوپری چهارراه بعده. تازه گفت یه بارم اومده خونه‌مون! ولی من نشناختمش."
من: "یعنی بهش هونگ نمیدین؟"
مامان: "نه دیگه، از کجا بدونم کیه."
من: "خوب باهاش برین تا در خونه‌اش بعد بدین بهش."
مامان به عسل: "بیا هونگ رو بردار برو دنبالش، نباید خیلی دور شده باشه."
عسل رفته و برمی‌گردد:
رفتم دیدم داره زنگ خونه یکی دیگه رو می‌زنه. گفتم "همسایه خونه‌تون کدومه؟" در سوم بعد سوپری رو نشون داد. گفتم "بریم من هونگ آوردم." گفت "صبر کن ببینم اگه این همسایه داشت دیگه مزاحم شما نمیشم!" بعد که اون خونه هم گفت ندارم این خانم راه افتاد رفت! سمت مخالف خونه‌ای که نشون داده بود!! گفتم "هونگ دستمه همسایه. بیا بریم خونه‌ات که بهت بدم" گفت "نه دیگه، لازم ندارم!" به همین سادگی، به همین خوشمزگی، پودر کیک کلاه‌برداری :)

+ اگه خونه تنها بودم، شاید همینجوری هونگ رو می‌دادم می‌رفت😅
+ هونگ ما خیلی سنگینه. شاید حدود 200 قیمتش باشه.
  • نظرات [ ۱۰ ]
هع عی
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۱۳
ملت دیوونه ان :/

پاسخ :

دیوونه واسه چی؟ داره نونشو درمیاره بنده‌خدا!
ستاره جان
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۱۸
200 هزار یعنی؟
چه چیزا
واقعا می دزدن؟



منم مثل تو

پاسخ :

آره.
اوهوم.
:)
محمود بنائی
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۲۱
یا خدا :/ من باشم همون اول میگم نداریم، این همه پیگیری نمیخواست. 

پاسخ :

خوب اگه همسایه باشه و بدونیم برمیگردونه چرا ندیم؟ ازش کم نمیشه که :)
هع عی
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۳۲
ادرس بدین ما هم بیایم نونمون رو دربیاریم پس!!

پاسخ :

بعدش یه مطلبم از شما باید بنویسم، ملت بیان بگن چه دیوونه‌ای!
ستاره جان
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۳۴
برو بابا 
این دیگه چجور هاونیه مگه؟
عکسشو بنداز ببینم 

پاسخ :

من قیمت دقیقشو نمی‌دونم، این قیمتم یه بنده‌خدایی گفت. ولی وقتی مقایسه می‌کنم با هاون‌های توی بازار میگم پربیراه هم نگفته. مثلا از یه هاون سی‌تومنی ده برابر سنگین‌تره. البته هم خود هاون، هم دسته‌اش که به اندازه‌ی خودش وزن داره با هم.
فیش نگار
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۳۷
جالب بود!!

پاسخ :

بله!!
محمود بنائی
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۵۱
آخه وقتی نمیشناسی دیگه این همه سختی نداره :) به همسایه آشنا وسیله میدی دیگه نمیاره وای به غریبه :/ البته ایشون خیلی هم شجاع بوده :/ منتهی فکر نمیکرده شما اینقدر پیگیر بشین. 

پاسخ :

آره، فکر اینو کرده که ما می‌خوایم ثواب کنیم، اما فکر اینو نکرده که نمی‌خوایم کباب بشیم :)
ستاره جان
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۵:۰۱
عکس!
میخوام ببینم اگه ارزش داره بیام بدزدمش

پاسخ :

واست می‌فرستم دختر سمج ;)
ستاره جان
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۵:۱۹
چه هیکلی و چار شونه است 
هههههههههههههههههههههه

پاسخ :

بذارم کنار تا بیای؟ :)
ʜᴀᴅɪs :)
۰۲ مهر ۹۶ , ۱۷:۲۹
بیا
مردم چه ایده هایی دارن واسه پول درآوردن :/

پاسخ :

ها والا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan