مونولوگ

‌‌

لطیفه

میگم‌ "بدون چادر و کفش"
رفته رو وزنه، چادرشو درآورده دستش گرفته!!!
  • نظرات [ ۷ ]
دُچــــ ــــار
۰۱ شهریور ۹۶ , ۱۲:۴۹
خخخخخ :))) کفششو چی؟

پاسخ :

درآوَرد.
س _ پور اسد
۰۱ شهریور ۹۶ , ۱۲:۵۳
احسنت... حجاب فطری .... هرچند قابل لبخنده ولی شدیدا قابل تامل و احترام هم هست .... زنده باشید ....  (*ب*)

پاسخ :

البته نظر من اینه که به حجاب فطری ربطی نداره. چه بذاره رو صندلی چه دستش باشه در هر حال سرش نیست. مردی هم تو اتاق نبود که نگران باشه.
** دلژین **
۰۱ شهریور ۹۶ , ۱۴:۰۶
وااای عااالی :)) 

پاسخ :

:))
ستاره جان
۰۱ شهریور ۹۶ , ۱۹:۱۵
خخخخخخ

پاسخ :

از دست ملت!
serek یزدان
۰۶ شهریور ۹۶ , ۰۱:۵۲
آخیییی ... من اگه بودم بغلش می کردم ودر آغوشش از شدت خنده جان به جان آفرین تسلیم می کردم 

پاسخ :

:):):):) واقعا؟ من فقط یه لبخند محو می‌زنم! مثل این :|
(( دایی ))
۰۶ شهریور ۹۶ , ۰۹:۴۶
چادرشو از تو کیفش دراورده بوده:))

پاسخ :

البد! :)
ذهن کوچک
۱۱ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۵
زن است دیگر ! ( خیلی این تیکه مناسب اینجا بود هاها )

پاسخ :

بله، البته که زن بود! (هاهاهاهاها) :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan