مونولوگ

‌‌

دلم فریاد می‌خواهد

امروز با "ر" حرف می‌زدم، گفتیم خیلی وقته از ته دل فریاد نزدیم!

گفتم "فردا می‌زنم."

گفت "نمی‌تونی!"

گفتم "فردا رو کوه از ته دل داد می‌زنم و فیلم هم می‌گیرم :)"


تا دقایقی دیگر به سوی میامی می‌رویم، امید است بتوانم در خلوت یک کوه، فریاد‌های نزده‌ی این مدت را بزنم :)


  • نظرات [ ۵ ]
** دلژین **
۲۲ تیر ۹۶ , ۲۳:۱۴
میامی... 
اسمش خیلی باحاله ‌‌‌... 

پاسخ :

با فریااااااااد باحال‌تر هم میشه :)
ستاره جان
۲۲ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۷
فریادهامو تو ماشینم تو بیابون میزنم 
همین الان دلم میخواد 

پاسخ :

واقعا تو ماشین تو بیابون فریاد می‌زنی؟😮
من خیلی وقت بود فریاد نزده بودم، امروز زدم، خیلی زیاد! با اهالی خانواده با هم و جدا هم😊 خیلی خوب بود :)
دچـــــ ـــــار
۲۴ تیر ۹۶ , ۱۱:۴۳
برید باشگاه خب :)

پاسخ :

یک ساله که قصد دارم برم، هنوز قسمت نشده!
فک کنم فقط تو ورزش‌های رزمی فریاد می‌زنن که من قصدم اصلا رزمی نیست :)
لوسی می
۲۴ تیر ۹۶ , ۱۵:۲۳
من فریادِ نزده ندارم! :|
بارها موقعیتش بوده، فریادی نبوده! :|

پاسخ :

خوب لابد یه جور دیگه هیجاناتتون رو خالی می‌کنین!
ستاره جان
۲۴ تیر ۹۶ , ۱۶:۰۸
آره 
یه جای دیگه هم میزنم که خوب نیست بگم

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan