مونولوگ

‌‌

موزیک

امروز زمان بسته‌ی اینترنتیم به پایان می‌رسه و هنوز حجم دارم. اگه آهنگ خوب می‌شناسین اسمشو لطفا بگین، برم دانلود کنم.
ترجیحا با کلام.
ترجیحا مضمون خوب، از اینایی که آدم باهاش فکر می‌کنه.
خیلی ریتمیک نباشه.
اگه لینک بدین که عالیه.

+ سپس آهنگای پیشنهادی رو میذارم همینجا :)
+ سپس از گذاردن آن‌ها در اینجا پشیمان می‌گردم :)
  • نظرات [ ۱۷ ]
شبنم بیقرار
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۳:۴۷
این اهنگ لیسانسه ها بود مال گروه پالت. من اونو خیلی دوست داشتم هم مفهومش هم قدرت صدای خواننده هم تنظیم اهنگش برام لذتبخش بود کلا

پاسخ :

لیسانسه‌ها رو ندیدم، ولی آهنگشو الان شنیدم. خیلی ممنونم :)
دچـــــ ــــــار
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۹
وابستگی محسن یگانه خوبه :)
+

پاسخ :

دانلود کردم و گوش دادم، ولی تو موسیقی با سلیقه‌تون موافق نیستم :)
ممنون.
دچـــــ ــــــار
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۵:۱۳
شما بگید توی چی با من موافق بودین از اول آشنایی مون تا الان؟ ! :)

+ چون گفتید ریتمیک اون رو معرفی کردم :/ شایدم چون رانندگی میکنید روحیاتمون فرق میکنه :)

پاسخ :

در موارد توافق سکوت می‌کنم متوجه نمیشین! :)
+ گفتم خیلی ریتمیک نباشه!
دچـــــ ــــــار
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۵:۵۴
خخخخخخخخخخخخخخخخ :))

پاسخ :

:)
ABOLFAZL :.
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۵:۵۹
من سیلوش قمیشی و خیلی دوس دارم

پاسخ :

خیلی آهنگ داره که!
ولی ممنون
مریم /دلژین
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۸:۰۵
آهنگ همدم معین
ابر میبارد شجریان پسر 
مرد مجنون امیر حسین افتخاری (محتوای خاصی نداره ولی دیوونشم)
یار تویی مهران مدیری 
تمام ناتمام از پالت
my immortal از evanescense
برف از گروه چهارتار 
۳۰ سالگی خواجه امیری.‌‌‌... 

پاسخ :

اوووه چه همه! دسسستت درست :)
تمام ناتمام و یار تویی رو بقیه هم پیشنهاد دادن. سی‌سالگی رم داشتم. بقیه‌شم برم خونه ان‌شاالله دانلود میکنم 😊
serek یزدان
۲۱ خرداد ۹۶ , ۲۱:۲۸
من آهنگ حال بارون رضا صادقی رو خیلی دوست دارم...
دعا میکنم بهنام صفوی هم قشنگه
تیتراژ پایانی ماه عسل امسالو که سینا شعبانخانی خونده هم خوب است... :)

پاسخ :

ممنون، گرفتم :)
قڵ جیه‌ڵگ
۲۱ خرداد ۹۶ , ۲۲:۱۵
محتاجیم به آهنگ...!!

صدای پای آب رو پیشنهاد میدم. سهراب سپهری و خسرو شکیبایی.. 

پاسخ :

بله بله محتاجیم به آهنگ :)
صدای پای آب خیلی عالیه، گوش دادم زیااااد...
ممنون
س _ پور اسد
۲۱ خرداد ۹۶ , ۲۲:۲۹
سلام ... رسوای زمانه (علیرضا قربانی) ؛ یاران همه رفتند( علیرضاافتخاری)
هنیئامریئا

پاسخ :

سلام
کلیپ یاران همه رفتند و هماره می‌ترسمتون رو هم دیدم و استفاده کردم. ممنون
قڵ جیه‌ڵگ
۲۲ خرداد ۹۶ , ۰۰:۳۵
اخ اخ اخ ، یه فرصت دیگه اگه داشتم حتما بمیرید بمیرید از چاووشی رو پیشنهاد میدادیم.مخصوصا کلیپ کاملا هنری و فنیش... [ خندوانه]

پاسخ :

خندوانه که نمی‌بینم، این آهنگو گوش بدم ببینم واسه چی باید بمیرم!
ممنون
تبارک منصوری
۲۲ خرداد ۹۶ , ۰۱:۱۶
آهنگ غیر ریتمیکم داریم مگه؟؟ =)) 
دو آهنگ گذشته ها و کجایی احسان خواجه امیری رو بعید میدونم نشنیده باشی، ولی اگه نشنیدی آهنگهای خیلی لایت و آرامش بخشی ان... کلا بنظرم احسان روی سبک این دوتا آهنگ تمرکز کنه موفقتره. 
آهنگ نفسش هم خیلی خوبه که گمونم اونم شنیده باشی :\
 میلاد بابایی خواننده ایه که تازه کشفش کردم و 90 درصد ترانه هاشو علیرضا آذر گفته... فوق‌العاده است، هم صدای بابایی هم ترانه ها و ملودی ها..
سخته اینکه بخوای  از بین آثارش  یکی رو برای پیشنهاد انتخاب کنی ولی با توجه به پارامترهایی که بهشون اشاره کردی، بنظرم آهنگ جاده ی سپیدش بتونه نظرتو جلب کنه... :) 

پاسخ :

آهنگ کم‌ریتمیک که داریم =))
اسم آهنگ خیلی یادم نمی‌مونه، ولی فک نکنم شنیده باشم. کلا آهنگای خواجه‌امیری رو دوست می‌دارم.
می‌خوای به آقای خواجه‌امیری پیشنهاد بده که مشاورش بشی، شاید پیشرفتش سریع‌تر بشه :)
تبارک منصوری
۲۲ خرداد ۹۶ , ۰۱:۲۳
علی زند وکیلی هم خوبه ها...
جدیدا یه آهنگی منتشر کرده به اسم لحظه ی شیرین...در عین سنتی بودنش فوق العاده ریتمیک و شاده... خییییلی سعی کردم جلو خودمو بگیرم که ریتمیک پیشنهاد ندم ولی دیگه نشد خدایی 😁90 درصد آهنگهای من هویجورین 😂😂

پاسخ :

😁😁😅 مرسی مرسی. امروز یکم سرم شلوغه، ببینم می‌تونم دانلود کنم امروز!
خانم اشک
۲۲ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۶
خخخخخ رفتی آهنگ پیشنهادی دچار رو دان کردی هههههه
خو اون شوخ طبعه بابا 
تابلو بود با آهنگایی تو میذاری اینجا جور نباشه :)

پاسخ :

😊😉
تبارک منصوری
۲۲ خرداد ۹۶ , ۱۳:۴۷
آخه من از همون 19،20سالگیش که خوانندگی رو شروع کرد  طرفدارش بودم...همه آلبومها و تک آهنگهاشو شنیدم و خواننده مورد علاقه منه.. 
که البته ترانه های مرحوم افشین یداللهی بی تأثیر نبوده توی محبوبیت آثارش..
خدا بیامرزدش... 

پاسخ :

از خواننده‌های مورد علاقه‌ی منم هست، ولی همه‌ی آهنگاش سلیقه‌ی من نیست :)
پس تو موسیقی حرفه‌ای هستی! بقول خودت =)
خدابیامرزه آقای یداللهی رو...
س _ پور اسد
۲۲ خرداد ۹۶ , ۱۵:۵۳
سلام و تشکر .... از بذل توجه تان به کلیپهای نامبرده .... دعوت می کنم از سایر نماهنگهای موجود در کانال آپارات این کمترین هم دیدن کنید.... غالبا تولیدی هستند و البته نافع........... شبهای قدرتان به بهترین مقدرات ؛ مزین و مقدر ...... وفقکم

http://www.aparat.com/hk43siamak

پاسخ :

خیلی ممنون از دعای خوبتون. ان‌شاالله سر فرصت از کلیپ‌ها استفاده می‌کنم.
خانم اشک
۲۳ خرداد ۹۶ , ۲۱:۲۷
التماس دعا

پاسخ :

متقابلا :)
قڵ جیه‌ڵگ
۳۰ خرداد ۹۶ , ۱۵:۰۲
هر پنج شش پست یکیش باز باشه بد نیست!

حقیقتا شیرین ترین خاطره بچگیم خوابیدن تو پشه بنده:))) 
ارباب برپاش میکرد، خواهرا رخت خوابارو میاوردن ...منم معاف! 

پاسخ :

بله، قصد هم همینه!

معمولا دوران کودکی هرکسی خاطره‌انگیزترین دوران زندگی هر کسیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan