مونولوگ

‌‌

باز آمد بوی ماه مدرسه

 

بیا از این بگذریم که امروز حالت چیزی فراتر از فاجعه بود، خب؟

بیا اینو ببین که امیرعلی کیک تولد ده سالگیشو خودش درست کرده و تزئین کرده :)

 

 

این سهم منه که خیلی بد ازش عکس گرفته‌م :)) سی‌ویکم تولدش بود. به عنوان کادوی تولد بهش گفتم می‌تونی خودت یه کیک درست کنی ^_^ همه‌شو خودش انجام داد، حتی ظرفاشم شست. خیلی هم بابت کادوش ذوق کرد :)

امیرعلی امسال پنجمه، فکر کن! ازش پرسیدم هم‌کلاسیات هر سال همونای پارسالی باشن بهتره یا عوض بشن؟ (چون از کلاس اولشون ثابته و عوض نمیشن) تقریبا مطمئن بودم میگه ثابت باشن، چون ارتباط‌گیریش با غریبه‌ها سخته. اما گفت با کلاسی که ما داریم، عوض بشن بهتره! گفتم چرا؟؟؟ گفت چون ده تا بمب اتم، جلوی یک کلاس مثل کلاس ما، کم میاره؛ و رفت.

 

و اینو ببین که فاطمه سادات کلاس اولی یک سر و گردن از (بعضی از) هم‌کلاسیاش بلندتره :)))

 

 

عکس از ریحانه ندارم، اونم با اختلاف چند سانتی‌متر کمتر، مثل فاطمه ساداته. امروز ازش پرسیدم هم‌کلاسیات قد توئن؟ دستشو گذاشت رو شکمش و گفت نه بعضیاشون قدشون کوتاهه! چرا کلاس اولیای ما اصن گوگولی و کوچولو نیستن؟ -_-

 

  • نظرات [ ۲ ]
نگار
۰۳ مهر ۰۲ , ۰۳:۰۱

اول که عکسو دیدم فکر کردم دو سیخ کباب کوبیده است

پاسخ :

عه آره :)) اینطوری هم به نظر میاد :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۵ مهر ۰۲ , ۰۲:۱۳

چه خاله خفنی. چه پسر خفنی😍❤️🌿 چه حرکت جالبی.

باریک الله به هر دوتاتون

تولدش مبارک.

 

آخی چه خوبه😍❤️ من همیشه قد بلند دوست داشتم. 

مبارک مدرسه رفتن شون

دختر منم احتمال موقع مدرسه اینطوری باشه. هم نیمه دومیه، هم قدش بلنده.

پاسخ :

آخه تو شلوغ پلوغیای مهمونی اون شب و بنایی خودشون و اتفاقی که واسه من افتاده بود و چیزای دیگه، براش کادو نخریده بودم. گفتم یه حرکتی بزنم دیگه.

من حالا در حدی که انقد از بقیه بلندتر باشم دوست ندارم، ولی دوست داشتم از خودم یه‌کم بلندتر می‌بودم، ده سانت بلندتر از الانم خوب بود :)) یه‌کم از الانم کوتاه‌تر بودم، جزء قدکوتاه‌ها قرار می‌گرفتم واقعا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan