مونولوگ

‌‌

...



  • نظرات [ ۱۴ ]
دچـــــ ــــــار
۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۶:۵۵
ورژه آهنگ خداحافظ ایرانیشه که توی اتفاقات اینجوری میذارن...:)

خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه

پاسخ :

اون آهنگو که خیلی زیاد دوست دارم.
ولی معادل نیستنا!
خانم اشک
۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۶:۵۸
قشنگ بود

پاسخ :

:)
دچـــــ ــــــار
۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۷:۲۰
هستن
+ درضمن کد امنیتی هم حق الناسه

پاسخ :

نه معادل نیستن.
+ از اسپم بدم میاد.
الف سین
۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۹:۱۸
من یه خواهشی قبلاً از دوستمون داشتم که براشون اهمیتی نداشت. تصمیم گرفتم زیر هر پستی که میبینم تکرارش کنم.
دلیل این‌که کد امنیتی حق‌الناسه چیه؟ چه حقی، به چه دلیلی و از چه کسی ضایع میشه؟ 
و اگر دوستمون استفتایی دارن، لطفا استفتا رو قرار بدن. چون تنها حالتی ک ما بی‌دلیل این ادعا رو ازشون می‌پذیریم، اینه ک فتوا نشونمون بدن.

*نکته مهم اینه ک اگر ما (به زعم خودمون) دیگران رو محکوم به ارتکاب حق‌الناس بکنیم، در حالی که دیگران حق‌الناسی مرتکب نشده باشن، در واقع تهمت زدیم و خودمونیم ک مرتکب حق‌الناس شدیم!
و من الله التوفیق
الف سین
۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۹:۲۵
ذکر این نکته لازمه ک ممکنه کسی به این نتیجه برسه ک چیزی بر او (بصورت شخصی) حرام باشه و اون رو بصورت شخصی مراعات کنه. با این مشکبی نداریم.
ولی این‌که به بقیه تعمیم داده بشه و مدام دیگران به چالش کشیده بشن خیلی محل تأمل و اشکاله.
مگر این‌که فرد استدلال‌های متقن و برمبنای منطق داشته باشه؛ یا این‌که فقیه باشه و بتونه (باز هم بر مبنای عقل و نقل) برای دیگران فتوا صادر کنه!

پاسخ :

بنظرم ایشون مزاح فرمودن و شما کاملا جدی برخورد کردین.
الف سین
۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۹:۳۶
قبلا هم دیدم ک ب دیگران گفتن توی کامنتاشوک
خصوصی هم خدمتشون عرض کردم. ندیدم ک جایی به بگن شوخی بوده حرفاشون:)

پاسخ :

:)
سیامک پور اسد
۱۹ خرداد ۹۶ , ۰۰:۳۸
سلام.... استفاده شد... خداقوت

پاسخ :

سلام
ممنونم
دچـــــ ــــــار
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۸:۰۱
@ الف سین عزیز
باسلام/ حکم مذکور یک حکم فطری است.
الف سین
۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۱:۴۰
@دچار
سلام
سر سوزنی استدلال ندیدم. بنابراین خواهش می‌کنم تا وقتی استدلالی ندارید (یا صلاح نمیدونید که بیارید) این حکم رو در مورد خودتون اجرا کنید، نه برای بقیه
+ ممکنه فطرت من با شما متفاوت باشه! چون فطرتم سر سوزنی حکم مذکورو قبول نمیکنه!
دچـــــ ــــــار
۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۵:۴۹
اولاندش وب شما رو دیدم کد نمیخاست :) ثانیا فطرت همه یکیه فطرت متفاوت! ندارم :)
دچـــــ ــــــار
۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۶:۴۴
ندرایم!
+ شما هم لجاجت رو بذارید کنار . این کد رو بردارید انصافا !

پاسخ :

یه "نداریم" نمی‌تونین بنویسینا!!!! :)
الف سین
۲۰ خرداد ۹۶ , ۲۱:۱۴
تیکه انداختم ب جواب سطحی‌ای ک دادین و عرض کردم ممکنه فطرتم با شما متفاوت باشه! شایدم فطرت من احمق باشه! چون گویا این مسئله رو فقط فطرت شما درک میکنه.
بنده از سر نهی از منکر بهتون تذکر دادم و بازم اگ جایی ببینم تذکر میدم تا نفس‌هامون و مخاطبینمون در جریان قرار بگیرن. چون قویا معتقدم تا وقتی اثبات نشده ک حق الناسه، اینکه شما دیگرانو متهم میکنید ب حق‌الناس، خودش تهمت و حق‌الناسه.
+ اینکه من کد ندارم چون اسپم ندارم. اسپمم دوباره زیاد بشه، میذارمش. شمام بدون ارائه دلیل یا متن استفتا از مرجع تقلیدم نمیتونید جلومو بگیرید:)
++ شما فقط نیستید ک فلسفه و تفسیر و فقه و ... بلدید. بقیه هم از فطرت یه کمی سر در میارن:) از سر هوای نفس هم نمیخوایم با هم حرف بزنیم ک زوم کنیم و غلط از هم بگیریم. شما ادعایی کردین. اثباتش کنید تا ما روی چشممون بذاریمش. وگرنه لطفا آدما رو متهم ب ارتکاب حق‌الناس نکنید!!!
+++ ترجیح میدم زیر پست خانوم ادامه ندم. واضحه ک چی گذشته اینجا:)

پاسخ :

نفس عمیق!
الف سین
۲۰ خرداد ۹۶ , ۲۳:۴۷
نه... ولم کنین ببینم چی میگه!
اون پنجه بوکس من کوووو؟؟؟
ِآآآآی نفسسسس‌کشششش :)))

+ شمام این کد رو بردارین دیگه. این همه کامنت گذاشتیم. هی باید کد بدیم:)))

پاسخ :

خودم نفس عمیق کشیدم! :) البته شمام لازم دارین! خدا به داد اساتید ممتحن و داورتون برسه! ان‌شاالله که سالم از جلسه میرن بیرون :)

+ :| یه سخنرانی از همینا که قبلا نطق کردین، واسه خودتونم ترتیب بدین بنظرم :)
دچـــــ ــــــار
۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۷:۲۳
دیوانه ای تو :)

پاسخ :

بله؟ 0_0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan