مونولوگ

‌‌

بحث مثمر

× بنظرتون سحر اول روزه یا آخر روز؟

_ آخر روز، اذان که میده روز شروع میشه.

+ اول روز.

× > + چرا اول؟ یعنی روز از کی شروع میشه؟

+ از نصفه شب.

× من که فک می‌کنم سحر وسط روزه و روز هم با شب شروع میشه! یعنی اذان مغرب اول روزه.

_ & + ؟؟؟

× خوب همیشه برای همه‌ی مناسبت‌ها شب قبلش مراسم می‌گیریم. یعنی شب مال روز بعدشه. یعنی روز با شب شروع میشه :)


و اینگونه بود که خودم رو قانع کردم که اشکال نداره اگه دعای مشلول رو بعد اذان صبح بخونم! مثلا چله است. از روز اول شبا موقع خواب می‌خوندم، ماه رمضون که شد ساعت خواب هی رفت عقب، هی رفت عقب، حالام که به سحر چسبیده! نگران بودم که اگه بعد اذان صبح بخونم یه روزم بی‌مشلول بشه یه روزم دومشلول😂 که الحمدلله موجبات نگرانیم مرتفع شد😊😥


+ آقای جان

_ مامان جان

× بنده جان

  • نظرات [ ۲ ]
شبنم بیقرار
۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۰:۳۹
سلام.
روز قمری از طلوع ماه شروع میشه یعنی اذان مغرب.

پاسخ :

سلام :)
بله، همینطوره! ولی ماه زودتر از اذان مغرب طلوع می‌کنه هااا! :)
دچـــــ ــــــار
۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۰:۳۹
پس روز با شب شروع میشه!

پاسخ :

به‌به! رسیدنا بخیر!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan