مونولوگ

‌‌

پرتقال ناقلا...

_ اسمش چیه؟

+ جوجه!

_نه! اسسسمش چیه؟

+ جو! جه!

_ اسم جو! جه! ات چیه؟

+ اسم؟؟؟

_ آره، اسم.

+ امممم...

_ مثلا نارنجی!

+ اسمش پرتقاله :)


جوجه


کلا از عروسک مروسک بدم میاد! بخصوص اگه عروسک انسان باشه. ولی این یه جور مظلومانه‌ای نگاه می‌کنه، گردنشم کج کرده دیگه هیچی :)

  • نظرات [ ۱۲ ]
خانم اشک
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۴
با این دستگاه ها درست کردی؟ این دستیا 

پاسخ :

دستگاه؟؟؟ 0_0 چجوری عروسک درست کنم تو خونه؟؟؟
مریم /دلژین
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۵
من اینارو فقط فشار میدم و پرت میکنم اینور و اونور... 

پاسخ :

من اینو فقط نیگاش می‌کنم :)
فاخته ..
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۷
واهای چه گوگوله
چقدم بهش میاد پرتقال

پاسخ :

آره، این یه استثناست :)
ABOLFAZL :.
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۱:۵۳
خوشکله:)

پاسخ :

بله همینطوره :)
خانم اشک
۱۳ خرداد ۹۶ , ۱۲:۴۳
از این توپی درست کُن ها
من خواهرم داره 

پاسخ :

نه، ندیدم تا حالا!
دایی ‌‌جان
۱۳ خرداد ۹۶ , ۲۱:۳۹
nice  :)

اسمش پرزه!

پاسخ :

پرز نارنجی!
سیامک پور اسد
۱۳ خرداد ۹۶ , ۲۳:۵۶
 (。◕‿◕。)

پاسخ :

(。◕‿◕。)
تبارک منصوری
۱۴ خرداد ۹۶ , ۰۳:۲۴
میدیش یا به زور بگیرم؟؟؟🐥


پاسخ :

از زورآزمایی بدم نمیاد😜
تبارک منصوری
۱۴ خرداد ۹۶ , ۰۳:۳۶
یادمه گفتی لاغری.یادته گفتم تپلمم؟؟  😏😌(البته فقط یه ذره در حد نمک😁) 

پاسخ :

اینو که یادم بود! منتها در نظر نداشتم عربی! زور من دو برابر هم بشه، جلوت کم میارم! تسلیم!🙌
تبارک منصوری
۱۴ خرداد ۹۶ , ۰۴:۱۰
عربها مگه تراکتورن! = |

پاسخ :

نههههه! فقط دیدم ماشاالله زورشون زیاده :)
پرواز ...
۱۴ خرداد ۹۶ , ۱۹:۳۳
چقد گوگولی :))

پاسخ :

آره گوگولی مگولی :)
شادکه :)
۱۴ خرداد ۹۶ , ۲۳:۳۶
وااااااااای من از بچگیم جوجه میخاستم^^
یه بار دوتا جوجه داشتیم کلاغ برد😭😭 خیییییلی بچه بودم. بعد دیگه نداشتیم تا چند سال پیش که جوجه هه ازین دستگاهیا بود که میمرد زود:((
بعدنا دیدم جوجه مصنوعی دارن انقددددد ذوقزده شدن^^
ولی نذاشتن بخرم -__-

پاسخ :

کلاغ؟ 😲 چه ترسناک!
من بچگیام یه جوجه داشتم که اتفاقی زیر پای داداشم له شد😳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan