مونولوگ

‌‌

اگر

 

همون همکارم که به عنوان یادگاری براش ساعت خریدیم، برای همه‌مون نفری یه لیوان با عکس شخصی چاپ کره، اون طرفشم آرم کلینیکو زده. از من عکس نداشته و اسممو این شکلی طراحی کرده :) یادوگارو :)

 

 

صبح بین دو تا بیمارستانو پیاده رفتم. پلی‌لیست نزدم و کل آهنگا رو گذاشتم روی تصادفی (تصادفی؟ :)). رسید به این یکی که نمی‌دونم کی دانلود کرده‌مش. دیدم واقعا "تو را دوست دارم، اگر دوست دارم".

 

 

 

 

الان هم بین بشوربسابای آخرهفته‌ای این آهنگ داوود سرخوش پخش شد که قبلا هم گذاشته‌مش اینجا و بازم دوست دارم بذارمش.

 

 

 

 

گفتم بیام چای عصرمو به رختون بکشم و برم :)

 

  • نظرات [ ۵ ]
مهتاب ‌‌
۲۰ آبان ۰۱ , ۱۶:۴۸

عه! من فکر می‌کردم تسنیم اسم واقعیته :)

پاسخ :

من چند بار قبلا گفتم اسممو اینجا :)
ن. ..
۲۰ آبان ۰۱ , ۱۹:۱۸

این ماگ خیلی قشنگه 

این ماگ خیلی قشنگه 

این ماگ خیییییییییلی قشنگه 

خوشنویسی نامت واقعا قشنگه 

مبااااارکه

پاسخ :

به نظر من معمولیه، ولی چون هدیه‌ایه که انتظارشو نداشتم دوستش دارم :)
ممنونم :)
خانوم معلم
۲۰ آبان ۰۱ , ۲۱:۰۳

سلام

مبارک باشه :)

آهنگا هم زیبا بودند، ممنون بابت به اشتراک گذاری :)

پاسخ :

سلام
سلامت باشی :)
خواهش می‌کنم :)
ن. ..
۲۱ آبان ۰۱ , ۰۹:۴۳

برو گمشو، قشنگه، نه معمولی

پاسخ :

نمیشه، متاسفانه نقشه دارم رو گوشیم، نمی‌تونم گم شم :)
ن. ..
۲۱ آبان ۰۱ , ۱۸:۲۰

ببین نمیگم خاصه 

ولی خوشم اومد 

آخه اسمت به خوشنویسی خیلی خوب دراومده بود متوجهی؟ دلم خواست راستش

پاسخ :

آره منم خوشم اومده.
اسمم تو فونتای دیگه از اینم قشنگ‌تره، چی فک کردی؟ :))) البته اسم تو هم تو همون مایه‌ها میشه دیگه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan