مونولوگ

‌‌

عطر

 

یادم نیست اینجا گفته‌م یا نه، چند وقت پیش یه ویزیتور عطر که آشنای جیم‌جیم بود اومده بود کلینیک که جیم‌جیم ازش عطر بخره. به بقیه هم معرفی می‌کرد و بعضی‌ها خریدن. به منم خیلی اصرار کردن یه عطر بخرم، هم ویزیتوره هم جیم‌جیم. هرچی بو کردم از هیچ رایحه‌ای خوشم نیومد و می‌گفتم نه. من هیچ‌وقت عطر نخریده‌م. چون استفاده نمی‌کنم. چون بیرون از خونه نمی‌زنم یا به قول حرفه‌ای نمی‌پوشم! مهمونی‌هامون هم همین خواهر و برادراییم و مختلطه همیشه و اونم مثل بیرون. مهمونی زنونه هم نداریم و نمیرم. عروسی هم سالی دو سالی یه بار دعوت میشیم که اونم نمیرم. ذوقی هم نیستم تو خونه بخوام بزنم. اشتیاقی بهش ندارم. بیشتر بوی تروتازگی بعد از حموم رو روی آدم‌ها دوست دارم و از بیشتر عطرهایی که کنار بقیه به مشامم می‌رسه خوشم نمیاد. خییییلی کم پیش اومده بوی عطری توجه مثبتمو جلب کنه. ولی همون شب به این فکر افتادم که چطور آقایون مجازن و حتی سفارش شدن لیترلیتر عطر رو خودشون خالی کنن، ولی خانوما نباید کوچکترین بویی بدن؟ تصمیم گرفتم یه عطر بخرم واسه خودم و البته فقط تو خونه استفاده کنم =) ولی نمی‌دونستم برای پیدا کردن رایحه‌ی موردعلاقه‌م جستجومو از کجا شروع کنم. پس قضیه رو مسکوت گذاشتم. تا اینکه خیلی اتفاقی یه جایی یه عطری رو معرفی و خیلی ازش تعریف کردن. منم رفتم تو نت دنبال خرید اینترنتیش. فکر نمی‌کردم انقدر گرون باشه. هفتاد میلش نه‌وخرده‌ای بود. دو میلش که سمپله، سیصدوخرده‌ای. منم دو میل رو سفارش دادم. البته از یه سایت دیگه که حدود پنجاه تومن ارزون‌تر بود. می‌خوام تست کنم ببینم بوش چطوره. امروز رسید ولی هنوز استفاده نکرده‌م. همینجوری ظرفشو که بو کردم :)) بدم نیومد ولی چمدونم میگن نت آغازین و میانی و پایانی دارن عطرا. باید تو استفاده ببینم چطوریه. اینم سمپل مذکور. از همونجا بو کنین نظرتونو راجع بهش بگین :))

 

 

اگرم اسمشو خواستین، نفری پونصد به کارتم بزنین که من بتونم شیشه‌شو بخرم، بعدم اسم عطر یا عطرهایی که خودتون استفاده می‌کنین رو هم بگین، بعد منم بهتون میگم ^_^

 

  • نظرات [ ۱۵ ]
مریم بانو
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۹:۰۳

من ساتین میزنم 

گاهی اکلت یا مموریز هم میزنم 

دلم میخواد ادکلن ژادور دیور بخرم یه شیشه کاملش ولی گرونه زیاد

 

پاسخ :

ایشالا یکی واسه تولدت بخره :)
اینی که من خریدم اسمش هست  ا لا رز.
آلباتروس ...
۱۶ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۸

این دو میله ؟!

چقدر گرون

منم اصلا عطر و اینا نیستم

بعضا میخرمااا اما اصل نه از همینا که بیرون هست قیمت مناسب،البته قبلا میخریدم الان از قیمتا خبر ندارم . 

ولی بهترین عطری که داشتم از برند lovable بود به قدری خوش بو بود حد نداشت

پاسخ :

بعله دو میله :) ولی خوب شد گرفتم، این ظرفش به درد می‌خوره بعدا :)))
آره گرونه واقعا.
الان هیشکی از قیمتا خبر نداره، چون هر روز در حال تغییره.

ن. ..
۱۶ آبان ۰۱ , ۲۳:۲۷

سیصد هزار تومن؟!

خدا وکیلی برای شروع رفتی سیشد هزار تومن دادی!!

من عطر مورد علاقه ام ویاگ هست

یه عطر هم هست اسمش لجند هست که در اصل مردونه بوده ولی خانمها هم میزنن اونو من کسی بزنه از کنار خوشم میاد ولی خودم خریدم و زدم بدم اومد :/

ویاگ هم عشقمه :) 

پاسخ :

ها والا. البته گفتم از سایت دیگه ارزون‌تر گیرم اومد، ۲۷۵.
خب عزیزم برای شروع باید چیکار کنم؟ رایحه‌هایی که دوست ندارم رو بزنم؟
خوبه دونه دونه این اسما رو سرچ کنم راجع بهشون بخونم اطلاعات عطریم بره بالا :)
ن. ..
۱۶ آبان ۰۱ , ۲۳:۲۸

آهان یادم رفت بگم منم خیلی خیلی کم عطر میزنم و شاید پونزده با یا حتی ده بار م نزده باشم

پنم میل سی و پنج تومن خریدم

برا من که نمیزنم کافیه میخوام چکار اصلشو بخرم؟ 

پاسخ :

اینکه کم بخریم منطقیه، ولی اینکه چون زیاد نمی‌زنیم پس عطر ارزون بخریم خب ارتباط مستقیمی ندارن. اون بوئه مهمه :)
محمدعلی ‌‌
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۰:۳۲

به عنوان کسی که تا حالا عطر نخریده با چیز گرونی شروع کردید =)) من می‌ترسم چنین ریسکی کنم و خوشم نیاد. خرداد دوتا ۵۰ میل عطر عربی گرفتم، بدک نبودن ولی خب هیچی سردرنمیارم از ماندگاری و اینا و خب نمی‌دونم اصلا چجوری می‌خرن ملت :)) هعییی...-_-

 

پاسخ :

بله ریسک بود، ولی نمی‌دونم چطور تست نکرده تا حد خیلی زیادی می‌دونستم بوشو دوست خواهم داشت. اونم منی که خیلی کم از عطری خوشم اومده تا حالا. و همینم شد، دوستش داشتم. آخه نحوه‌ی آشناییم با این عطر از تو یه کتاب بود. توصیفی که نویسنده کرده بود خیلی برام خوشایند بود و انگار همونجا بوشو حس می‌کردم. عطر انتخاب کردنمم به آدم نرفته :)
منم واقعا نمی‌فهمم این نت‌هایی که میگنو. از اول تا آخر انگار یه بو داره :)) البته شایدم چون پیوسته و آهسته تغییر می‌کنه من نمی‌فهمم. و منم نمی‌دونم بقیه چطوری انتخاب می‌کنن. هزاری هم که بین تست کردن‌هات قهوه بو کنی بازم بوها با هم قاطی میشن انگار.
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۳:۳۰

:))) عالی بود.

شماره کارت لطفاً

منم آلرژی دارم. اما عطر دوست

ادکلن عقدم و بعد هفت سال هنوز دارم. گاهاً یادم بیافته میزنم. :))

یه عطر اصل هم از صفحه عطر مرهم طبیب خریدم. با رایحه ی گل نرگس طبیعی. محشررره عطراشون. همه کاملا طبیعی.

فقط چون من آلرژی دارم، گلودرد شدید و خارش و سوزش پوست پیدا میکنم.

البته رایحه های دیگه اش بهتر بود. نرگسش زیادی تنده. ولی قشنگ انگار یه دسته گل نرگس دستته.

خواهر یاس رازقی و مریمش و خرید، اونا خیلی رایحه شون دلچسب بود. 

البته اینا خاصیت درمانی دارن و باید مناسب طبع و مزاج مصرف بشن. 

پاسخ :

یادداصت کن لطفا: ۶۰۳۷  نوشتی بقیه‌شو بگم؟ :)
آره بعضیام آلرژی دارن که طفلکی‌ان :) من خاله‌م سردرد میشه و حتی کرم‌های بودار استفاده نمی‌کنه.
ایشالا به این سایتی که گفتی هم یه سر می‌زنم. ممنون :)
حامد سپهر
۱۷ آبان ۰۱ , ۱۰:۵۵

رین درآپ بوی خوبی داره من استفاده میکنم 

البته عطر سلیقه‌ایه یه عده رایحه‌ی گرم دوست دارن یه عده رایحه‌ی خنک یه عده عطر ملایم دوست دارن یه عده تند، کلا یه چیز سلیقه‌ایه شاید چیزی که من استفاده میکنم به نظر شما اصلا خوشایند نباشه 

این روزا هم که خیلی گرون شده اصلا نمیشه طرفش رفت:)

 

پاسخ :

دقیقا، کاملا سلیقه‌ایه و بدیش هم همینجاست. ممکنه من میلیونی خرج کنم عطر بخرم، ولی بقیه به خاطر بوش ازم فرار کنن :)))

ن. ..
۲۰ آبان ۰۱ , ۰۱:۱۱

بوش عالیه 

ویاگ را میگم

کاری هم به قیمتش نداره

کلا همه عطرهای اونجا همین قیمتهاست

میخوام چکار عطر رو لباسم بوش یک ماه بمونه، اتفاقا حس بدی می گیرم _نمیگم امتحان کردماااا ولی حس خوبی به این داستان ندارم_

پاسخ :

یه با باید ببویمش پس :)
منم دوست ندارم یه بو زیاد رو لباسم بمونه. اینطوری احساس بدی به اون لباس و اون بو پیدا می‌کنم.
آلباتروس ...
۲۰ آبان ۰۱ , ۰۸:۴۸

ظرف عطر بعدا دیگه به چه دردی میخوره 😃😁

بگو شاید منم استفاده ش کردم 🤪

پاسخ :

فک کردم میشه درشو باز کرد دوباره توش عطر ریخت. می‌خواستم شیشه‌شو که خریدم، یه‌کمشو بریزم تو این بذارم تو جیب کیفم، هم کیفم بوی خوب بده، هم اگه جایی لازم شد داشته باشم، جاگیر هم نباشه. ولی خب از اونجایی که من بی‌تجربه‌ام تو عطر، نمی‌دونستم در ظرف عطر باز نمیشه که :))))
ن. ..
۲۰ آبان ۰۱ , ۱۹:۲۱

اگه این کار را کردی بهم نظرتو بگو 

 

 

الان این عطر گرونت چقدر رو لباس می مونه؟ 

پاسخ :

اگه یادم بود باشه :)

رو لباس تا حالا نزدم.
ن. ..
۲۱ آبان ۰۱ , ۰۹:۴۴

کجا زدی پس؟ 

پاسخ :

مای نِک!
ن. ..
۲۱ آبان ۰۱ , ۱۸:۲۱

و چقدر موند؟

پاسخ :

یه ته‌بو!یی تا یک روز مونده بود که دوش گرفتم و رفت. ولی من خیلی کم زده بودم. حتی همکارایی که تو حلقم بودن هم نفهمیدن تا نگفتم. البته اینکه اونا خودشون غرق عطرن و این یه ذره بو تو اون بوها گمه هم بی‌تاثیر نبود.
ن. ..
۲۲ آبان ۰۱ , ۱۰:۴۱

مگه از زیر مقنعه معلوم میشه 🧐

 

پاسخ :

اگه زیاد بزنی که معلومه بوش معلومه.
آسـِ مون
۲۳ آبان ۰۱ , ۱۵:۳۶

سلاام 

بعد مدت ها من اومدم ابنجا:)

چطوری خوبی؟

 

نمیدونم از چه عطرایی خوشت میاد

من با بوی شیرین حالم بد میشه

معمولا یه عطر مابین تلخی و شیرینی و با رایحه خنک انتخاب میکنم

تازگی یه عطر از این گِرَمی ها خریدم

اسمش الینه

و خیلی بوی قشنگی داره:دی

بوی تازگی بعد از حموم میده😁

شاگرد بنّا
۰۸ آذر ۰۱ , ۱۸:۰۵

عطر گل یاس

بیک قرمز :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan