مونولوگ

‌‌

۷ شهریور ۱۴۰۱

 

آدم گاهی به خاطر کمبود مطلب چیزی نمی‌نویسه، گاهی به خاطر اینکه مطلب هست، برای خود شخص هم جدید و جالبه، ولی از بیرون تکرار مکررات به نظر میاد، گاهی هم این دو تا نیست، از فرط تراکم ماجرا و ضیق وقت نمی‌تونه چیزی بنویسه. هم نمی‌تونه انتخاب کنه چیو بنویسه، هم اگه انتخاب کرد وقت نداره بنویسه. من تقریبا به اولی دچار نمیشم، بیشتر به دومی و از اول امسال به ترکیب دومی و سومی دچارم. ولی درنگ بیش از این جایز نباشد :)

دارم فیلم‌های بچه‌ها رو می‌بینم. یعنی شروع کردم به دیدن انیمیشن‌هایی مثل راپونزل و فروزن و اینا. البته فقط صبحا و شبا تو مترو. می‌خوام ببینم این بچه‌های ما دقیقا چی می‌بینن. از امیرعلی و فاطمه سادات خواستم یه لیست از انیمیشن‌های محبوبشون برام درست کنن. وقتی لیستو برام آوردن امیرعلی رو همون لیست کامنت کرد که "البته خاله، فلان و فلان مورد، یه‌کم توش بی‌ادبی داره. این یکی کمتر، این یکی بیشتر". وقتی پرسیدم بی‌ادبی یعنی چی؟ یعنی فحش مثلا؟ گفت نه، نمی‌تونم توضیح بدم، خودت باید ببینی. -_-! هنوز اونایی که بی‌ادبی داره رو ندیدم. نمی‌دونم قراره با چی روبرو بشم. البته حدس می‌زنم که چی باشن. ولی من حتی همین فروزن و راپونزل رو هم مناسب بچه نمی‌بینم. اونا که حتما جای خود دارن.

کوئیز‌آف‌کینگ رو هم نصب کردم و گاهی بازی می‌کنم. تو بعضی بخش‌هاش، به شدت ضعیفم. مثلا فوتبال، ورزشی، تکنولوژی، لوگو و سرگرمی. جیم‌جیم هم پیدا کردم توش. چند باری تا حالا با هم بازی کردیم. گاهی اون می‌بره، گاهی من، گاهی هم برابر میشیم. اون لولش خیلی بالاست، من تازه عضو شده‌م. بهم میگه تو خیلی قدری (البته خودش قدرتره :|)، خانومای اینجا تقریبا همه‌شون خیلی ضعیفن. همون روز قبل این حرفش می‌خواستم شکل آواتارمو پسرونه کنم که دیگه وسط بازی هی پیام "سلام خوبی؟" واسه‌م نیاد. ولی این حرف جیم‌جیم منصرفم کرد. بذار اونا تا جان در بدن دارن بگن "سلام خوبی؟" ولی در عوض با یه خانوم که ضعیف نیست هم مواجه بشن. حالا اگه آخرشم بگن "خدا رو شکر فهمیدیم لالی" هم مشکلی نیست :) چیزی که لج منو می‌تونه دربیاره اینه که بازی رو نصفه ول کنن، ولی خوبیش اینه که نمی‌تونن این کارو بکنن، چون امتیاز منفی داره واسه‌شون :)

اگه شماهام هستین تو کوئیزآف‌کینگ آیدیتونو بگین با هم بازی کنیم :)

 

  • نظرات [ ۷ ]
حامد سپهر
۰۷ شهریور ۰۱ , ۱۲:۵۷

من کلا معتقدم این انیمیشنها رو برا بچه‌ها نساختن و اکثر اونقدر محتوای پری دارن که من فکر نکنم بچه‌ها درکش کنن ولی بیشتر براشون حکم آشنایی با این مسائل رو داره و آماده سازی ذهنشون 

انیمیشن روح یا انیمیشن لوکا یا انیمیشن یا هتل ترانسینوانیا 

 

پاسخ :

آره منم فکر می‌کنم یه جوری می‌سازن که هم مخاطب بزرگسال رو جذب کنه هم خردسال. ظاهر و رنگ‌ولعابش مال بچه‌هاست، داستان و مفهومش مال آدم بزرگا.
ولی من دوست ندارم بچه اینقدر زود آماده بشه :|
** دلژین **
۰۷ شهریور ۰۱ , ۱۴:۴۵

اخخخخ منم دلم بااازی خواااست 

-خیلی انیمیشن های خوب هم داریم انصافا که واقعا دید بچه ها رو باز میکنه و چیز یادشون میده 

مثل همین soul که فوق العاده اس ، frozen و راپونزل اینا هم قدیمی شده هم محتوای ب درد بخور اموزشی خاصی نداره ب نظرم  

سر فرصت بهت میگم اسم چند تای دیگع رو 

من خیلییی دوست دارم انیمیشن 

پاسخ :

نصب کن، سرگرمی بدی نیست :)
soul رو دیده‌م و نظری در موردش ندارم. راپونزل و اینا آره قدیمی شده، ولی من تازه دیدم :))) محتوا هم آره نداره.
مرسی، لطف می‌کنی :)
من راستش دوست ندارم، به دلیلی که گفتم دارم می‌بینم و به نظرم لازمه.
مهتاب ‌‌
۰۷ شهریور ۰۱ , ۱۵:۰۱

می‌تونی تو تنظیماتش درست کنی این قضیهٔ پیام دادنو.

پاسخ :

درست کردم، مرسی :) عجیبه که اینو دیده بودم همون اول که سیخ‌سیخش می‌کردم، ولی اصلا یادم نمونده بود.
حالا آیدیتو نمیگی به ما؟ :) واقعا متوسطم ها، جیم‌جیم الکی میگه :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۷ شهریور ۰۱ , ۱۷:۱۵

چه خاله خفنی😎

پاسخ :

نه بابا، انقدر وقتم پره که بخوام حرکتی هم بزنم نمی‌تونم :)
ن. ..
۰۷ شهریور ۰۱ , ۱۹:۲۲

بازیش چیه؟

قشنگه که نصب کنم 

پاسخ :

بلی نصب کن.
مسابقه‌ی سوال جواب دادنه. آنلاینه.
ن. ..
۰۷ شهریور ۰۱ , ۱۹:۲۳

بیای بگی بی ادبیاش چی بود 

پاسخ :

فکر نکنم بیام بگم
مهتاب ‌‌
۰۷ شهریور ۰۱ , ۲۲:۳۹

من یه مدت کوتاه بازی می‌کردم بعد حذفش کردم. 

پاسخ :

واسه منم فک کنم همین‌طوری بشه. کم‌کم سوال تکراری هم توش داره پیدا میشه و این حوصله‌سربره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan