مونولوگ

‌‌

اینور سکه

 

یه روزی میشه مثل دیروز که از چهار صبح تا ده شب کار کردم و با حال و روحیه‌ی خوب برگشتم خونه و فقط مقدار زیادی خستگی جسمی داشتم.

یه روزم مثل امروز که دیشبش، آخر شب کلی با همکارم سر ارتباطات و تعاملاتمون بحث و چالش داشتم تو واتساپ و بعد نیمه شب خوابیدم. صبحم چهار خودمو از خواب کندم، برای صبحانه نون نداشتیم، با کوفتگی راه افتادم سمت بیمارستان، راننده‌ی اسنپ مسیرو خوب بلد نبود، بیمارستان خلوت نبود، اسنپ اولی که از بیمارستان ۱ به ۲ گرفتم مردک بی‌ادب تلفنو روم قطع و سفرمو لغو کرد، چون اومده بودم جلوتر ایستاده بودم که برای اون راحت‌تر باشه و نخواد دور بزنه و اون رد شده بود قبلش، اسنپ دوم دو دور دور بیمارستان زد تا تونست بالاخره لوکیشنو پیدا کنه، موقع پیاده شدن هم نرسیده به بیمارستان نگه داشت، نگهبان جلوی در بازم مثل هر روز جواب سلاممو نداد و... اینا هر کدوم تنهایی مشکلی نیستن، ولی وقتی با هم باشن و مخصوصا خستگی پس‌زمینه‌ی همه‌شون باشه آدم حالش گرفته میشه.

الان چی حالمو خوب می‌کنه؟ برم خونه، خونه مرتب باشه، خواهرام و بچه‌هاشون اومده باشن، ولی آروم باشن و جیغ‌وداد نکنن و جایی رم منفجر نکنن. بچه‌ها یه گوشه مجسمه بازی کنن، من و مامان و عسل و هدهد هم چای و کلوچه‌ی سنتی لاهیجان بخوریم و حرف بزنیم. من درازکشیده باشم البته. بعد برای ظهر هم از غیب غذا برسه و هیچ کدوممون پا نشیم نهار درست کنیم. آخرشم ناگهان شب بشه و صبح بشه، دم اذان صبح، بعد من و عسل و هدهد بریم حرم و بشینیم تو صحن و گرگ‌ومیش هوا بیایم بیرون، بریم یه چیزی بخوریم و برگردیم خونه.

 

+ ولی من دیگه به اون نگهبانه سلام نمی‌کنم.

 

  • نظرات [ ۳ ]
خانوم معلم
۲۷ مرداد ۰۱ , ۱۱:۲۲

سلام :)

عجب صبح پرچالشی. امیدوارم توی خونه حسابی بهتون خوش بگذره و همه‌ی اون تنش‌ها با آرامش خانگی جایگزین بشن.

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون. اتفاقا خواهرام بعدا اومدن، ولی بچه‌هاشون اصلا نذاشتن بخوابم و کوفتم شد :)))
ن. ..
۲۷ مرداد ۰۱ , ۱۱:۳۶

دقیقا خواستم اون + را بگمت 

 

کوفت بگیره این نت که دق میده 

 

و کوفت نگیره اون راننده اول :/

پاسخ :

نمی‌دونم چرا جواب سلاممو نمیده. اولا می‌گفتم منو نمی‌شناسه. حالا می‌بینم می‌شناسه، محل نمیده. فک کنم شبیه فاطی کوماندوهام واسه همون :))

پلڪــــ شیشـہ اے
۲۷ مرداد ۰۱ , ۱۵:۳۳

یا خدا

خیلییی خداقوت

بیا بغلم :*

دختر سخت کوش. ان شاءالله که پاسخ همه تلاش هات و زودی بگیری یه جور خیلی دلچسب. (شاید ربطی به متنت نداشته باشه ولی به دلم افتاد این دعا.)

پاسخ :

مرسی دختر مهربون :)
چه دعای خوبی :) مدل تلاش‌های من اینطوریه که اگه بخوام یه‌جور دلچسب جوابشونو بگیرم، باید حقوقم چند برابر بشه :))) اتفاقا دعای خوبی هم هست 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan