مونولوگ

‌‌

بارون میاد شرشر

 

دیروز صبح مامان گفتن منم تا یه جایی باهات میام، من میرم حرم، تو برو سر کارت. از خونه اومدیم بیرون، میگن تو نمی‌ترسی تو این تاریکی میای بیرون هر روز؟ میگم یه چیزی نشون بدین که ترسناک باشه. میگن الان آدما از هر چیزی ترسناک‌ترن. میگم خب یه آدم نشون بدین ازش بترسم. یه نفر هم حتی نیست تو خیابون :))

 

این امروزه. تاریک‌تر و خلوت‌تر از دیروزه، ولی دوربین خودش حالت شب گرفته، روشن دیده میشه :) بارون میاد، چتر هم برداشتم. ما از اوناش نیستیم که با بارون حس بگیریم و دلمون بخواد بریم زیرش خیس بشیم و جفت‌پا تو چاله‌های آبش بپریم! ما زودتر از خونه درمیایم که آروم‌تر راه بریم که شلوار و چادرمون گلی نشه. البته که تمااااام تمهیدات بی‌نتیجه است و انگار روزای برفی و بارونی، یه سری فرشته مأمورن مشت مشت گل بپاشن به لباسای من :)))

 

  • نظرات [ ۳ ]
سید مقدام حیدری
۱۳ دی ۰۰ , ۰۹:۰۴

سلام و صبح به خیر
دو سه سال پیش وقتی ماشین نداشتم هر وقت بارون می‌اومد با خودم عهد می‌کردم اگه ماشین‌دار شدم مثل این بی‌شعورا از کنار آدما رد نشم و لباسشونو به گند نکشم. خدا رو شکر هنوز یادمه و بهش عمل می‌کنم.

پاسخ :

سلام
خدا رو شکر که سر عهدتون هستین.
ن. ..
۱۳ دی ۰۰ , ۱۰:۴۵

مگه ساعت چند میای بیرون؟

بعد برام جالبه مگه مامانت روزای دیگه نمیدونه چه ساعتی بیرون میری و نمدونه تاریکه؟ یا خلوته؟

والا منم هول می کنم فکر کنم از تنهایی

پاسخ :

شش و ده، ربع.
ساعتشو می‌دونن، ولی خب اون ساعت یا در خواب ناز هستن همه یا دارن قرآن بعد از نمازشونو می‌خونن هنوز. نمیان تو کوچه رو ببینن که.
بـقـچـه ‌‌
۱۳ دی ۰۰ , ۱۱:۳۹

تو هم اگه ساکن کویر بودی بودی بیشتر از سالی یه بار بارون نمی‌دیدی اونم خیلی نم‌نم جوگیر می‌شدی و نه تنها بدون چتر راه می‌رفتی بلکه حتی یه قر یواش هم می‌دادی :))

حالا فرض کن عاااشـــق بارون هم باشیD:

اتفاقاً من عاشق این تاژیم از صبحم. دقیقاً از ۴ تا ۹ طلایی‌ترین زمان منه :)

پاسخ :

مشهدم جزء مناطق خشکه ها. مخصوصا این سال‌های اخیر برف و بارون خیلی کم داریم.
ولی اینو قبول دارم که علایق آدم برمی‌گرده. البته کلا بارون طراوت‌بخشه، آدم خوشش میاد، ولی اینکه عاشقش باشی زیادیه دیگه :)) ان‌شاءالله امسال شهر شما حسابی بباره :)
ساعت گرگ‌ومیش رو منم دوست دارم. ولی از بعدش تا حدودای ده خیلی خوشم نمیاد. چون همه خوابن، کسلن، رخوت همه جا را فراگرفته! اگه همه با هم صبح زود پاشن، خیلی عالیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan