مونولوگ

‌‌

روزمره

 

امروز رفتم رو ترازو، پنجاه شدم! سه کیلو، یا سه‌ونیم کیلو کم کردم. یعنی اینطور فکر می‌کردم تا همین چند لحظه پیش. الان یادم اومد امروز چند تا از مریضا رو که وزن کردم، گفتن نسبت به چند هفته پیش یا ثابت موندن یا یک کیلو کم کردن که برای بارداری نرمال با تغذیه و حال نرمال، آنرماله. معمولا یکی دو کیلو اضافه باید بکنن. فکر کنم صفر ترازو تنظیم نبوده :/ الکی فاز تحت‌فشارها رو برداشتم از صبح، فک کردم چقدر غذا نخوردم که سه چهار کیلو کم کردم =))) ولی جدی، من که غذا نمی‌خورم، چرا وزنم کم نمیشه؟ فردا برم صفرشو درست کنم ببینم چه خبره، دنیا دست کیه، با خودم و دنیا و سفره و ترازو چندچندم. حالا نبایدم کم کنما، ولی خب بازم زحمت کشیدم نخوردم دیگه :)

 

  • نظرات [ ۶ ]
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ آذر ۰۰ , ۱۳:۴۷

س _ پور اسد
۲۲ آذر ۰۰ , ۲۲:۲۱

سلام ... 

البته سرکارعالی بهتر می دانید که شاخص توده بدنی یا همان BMI ایده آل ؛ شامل قد و نسبت آن با وزن ، کیس مورد نظر است ! چه بسا این وزن کذائی که فرمودید ؛ درتناسب با قدتان؛ نرمال باشد یا آنرمال و قس علی هذا....

وفقکم

پاسخ :

بله درست میگین. کلا من از رنج نرمال خارج نشدم هیچ‌وقت. بین حداقل و حداکثرش نوسان می‌کنم. ولی اگه منظورتون برای اون مادرای بارداره، اونا اجازه ندارن تو بارداری وزن کم کنن :)
ن. ..
۲۳ آذر ۰۰ , ۰۱:۰۶

به مادرها هم زنگ بزن :)

سلام دوست جونی

پاسخ :

نه فرداش رفتم ترازو درست بود :)
ن. ..
۲۸ آذر ۰۰ , ۰۰:۳۴

خوب مادرها که فرداش نمیومدن که 

طفلکا دل نگرون الکی شدن 

پاسخ :

مادرها اونقدام دل‌گرون نبودن بابا :) یه وزنه دیگه، یه بار خوب میره بالا یه بار نه.
بعدم میگم چیو می‌گفتم؟ وزنشون رو درست نشون داده ترازو. زنگ می‌زدم می‌گفتم ترازو درست بوده و شما واقعا وزن کم کردین؟ خب از اول هم که بهشون نگفته بودم ترازو خرابه که.
ن. ..
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۱:۱۶

ولم کن بابا، قاطی کردم چی به چی شد 

اول میگی ترازو خرابه 

بعد میگی درسته 

من میرم، حرف بزنی جیغ می زنم 🤪

پاسخ :

خب روز اول فکر کردم شاید خرابه دو سه نفرو کمتر نشون داده، منم کم نشون داده. ولی آخر روز به این فکر افتادم و به کسی هم چیزی نگفتم که ترازو خرابه. ولی روز بعد دیدم ترازو درسته. پس نیازی نبود به کسی چیزی بگم دیگه.
حالا جیغ بزن :)
ن. ..
۳۰ آذر ۰۰ , ۰۸:۵۹

😄😄

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan