مونولوگ

‌‌

به قول دکتر احسان، تویوتای اف‌جی‌کروز بخرم خوبه؟

 

امیرعلی: خاله، فقط ماشین داخلی نخری!

من: مگه قراره من ماشین بخرم؟

امیرعلی: بعله. فقط یادت باشه داخلی نخری.

من: باشه.

امیرعلی: چون اگه توش چهار پنج نفر بشینن و با سرعت از روی سرعت‌گیر رد بشی، شاسی‌هاش می‌شکنه.

من: آها! -_-

 

یکی دو هفته پیش هم اومد نشست کنارم، گفت خاله می‌دونی فلان ماشین ساخت کدوم کشوره؟ (حتی یادم نیست اسم ماشینه و کشوره چی بود :))) بعد من خواستم مثلا روشو کم کنم، هی اسم ماشین می‌گفتم، هی اون کشور سازنده‌شو می‌گفت. جدی فکر می‌کردم یه جا کم بیاره، ولی حتی وقتی حدسی هم می‌گفت، حدسش درست بود. از دست بچه‌های این دوره زمونه با این علائقشون.

 

یکی دو ماه پیش قرار بود من ماشین بخرم، با مساعدت آقای. ولی حجت پیش‌دستی کرد و خرید. ما کلا یک جای پارک توی خونه داریم، یک جای پارک تو کوچه که تازه اونم محل مناقشه است. واسه همین قضیه‌ی ماشین خریدن من کان‌لم‌یکن تلقی شد. شانسه دارم واقعا؟ :||

 

  • نظرات [ ۳ ]
هـی وا
۱۹ تیر ۰۰ , ۰۰:۲۳

چند سالشه این فسقلی ؟ :))

شاسی رو از کجا آورده :)))

پاسخ :

آخر تابستون هشت ساله میشه.
از چند ماه پیش که با گوگل آشناش کردم، هر وقت گوشی دستش می‌رسه، در مورد جهان و دیدنی‌هاش و چیزهای دیگه، به خصوص ماشین سرچ می‌کنه و می‌خونه. هنوز خیلی روون هم نیست تو خوندن همه‌ی متن‌ها، ولی خب وقتی علاقه باشه، همه چی حل میشه :))
هـی وا
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۲:۲۵

چه خوب

اگه اینقدر ذهن کنجکاوی داره به نظرم دیکشنری هم بهش معرفی کنید، که هرچیزی رو میبینه سرچ کنه و ببینه انگلیسیش چی میشه

من خودم اینجوری زبانم خیلی پیشرفت کرد 

پاسخ :

پیشنهاد خوبیه، البته اگه از انگلیسی خوشش بیاد.
مترسک هیچستانی
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۱:۰۴

منم خیلی سال پیش همین طوری عشق ماشین بودم (زمان ما اینترنت مثل الان نبود و عوضش «مجله ماشین» می‌خوندیم) ولی از وقتی سرم تو حساب و کتاب رفته با خوندن اطلاعات ماشینا عمدتاً افسردگی می‌گیرم (مخصوصاً وقتی می‌بینم با پولی که ما اینجا برای ارابه‌های مرگ خرج می‌کنیم اون طرف می‌شه یه فورد خرید!) و برای همین کلاً چهار گوشهٔ زمینِ ماشین‌دوستی رو بوسیدم گذاشتم کنار و نشستم یه گوشه ماستمو می‌خورم! :))

پاسخ :

ایشونم چون نمی‌دونه این ماشینا قیمتشون چقدره و توان مالی ما چقدر، از این پیشنهادا میده. به من میگه برو هیوندایی بخر 😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan