مونولوگ

‌‌

خندق بلا

 

دیروز نه پریروز :دی همکارم داشت می‌گفت من خوراکم کمه و مثلا صبحانه سه لقمه کره عسل خوردم و نهار پنج قاشق برنج و اینا. بعد می‌دونین من یاد چی افتادم؟ یه خاطره از دوران دانشجویی :)) یه روز صبح دیرم شده بود و بدون صبحانه رفتم دانشگاه. کلاس اول که تموم شد من گفتم آخ بچه‌ها من خیلی گشنمه، امروز صبحانه نخوردم، بریم تریا. بچه‌ها گفتن باشه. بعد دقیق یادم نیست که چی شد و کی چی پرسید که گفتم من صبح سه تا موز خوردم. آقا اینو گفتم چشای همه چهار تا شد :))) دیگه هر وقت می‌گفتم من صبحانه نخوردم، نهار نخوردم، اینا می‌پرسیدن تسنیم! هیچی هیچی نخوردی؟ دقیقا چقدر نخوردی؟ :))

آخه سه تا موز مگه صبحانه میشه واقعا؟ یا پنج قاشق برنج :/ همین دو هفته پیش هم صبح که بیرون بودم، پنج تا موز خریدم و تا اتوبوس بیاد خوردم، جدی جدی کناری‌هام با تعجب نگاهم می‌کردن 😂 (واقعا نمی‌تونستم تا شب گرسنه بمونم، وگرنه تو خیابون نمی‌خوردم). من هفت هشت قاشق/لقمه‌ی اول رو اصولا جزء غذا حساب نمی‌کنم و اگه چیزی پیش بیاد و فقط همین هفت هشت قاشق/لقمه رو خورده باشم میگم غذا نخوردم. راستی یه خاطره‌ی دیگه هم یادم اومد. تو شیراز با خاکستری رفته بودیم صبحانه بخوریم، من املت سفارش دادم، خاکستری پنکیک نوتلا. من نصف املتمو خوردم و با اینکه املت و نیمرو دوست دارم، اما چون مزه‌شو دوست نداشتم، دیگه نخوردم. خاکستری هم یک چهارم پنکیکشو خورد. من دیدم حیفه اینا رو دور بریزن، سه چهارم پنکیک خاکستری رو هم خوردم :))) انگار املت حیف نیست، فقط پنکیک حیفه ;)

جمعه هم برای خودم پنکیک مغزدار درست کردم، از اینا که نصفش می‌کنی، شکلات شره می‌کنه :)) اما حوصله‌م نشد بذارم تو یلووین. همینجا میذارم الان دیگه:

 

 

منظورم از نصف کردن، نصف کردن هر لایه است که گرچه نازکه، ولی موقع پخت بینش شکلات جاسازی شده و اگه تا گرمه نصف کنیم، دقیقا مثل این کلیپای تبلیغاتی شکلات سرریز میشه ازش :)

 

  • نظرات [ ۵ ]
^_^ khakestari
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۷:۰۱

میگماااا پس خونه ما کم غذا خوردی که😐

 

راستی اون مشکلی که توی پست های قبلی نوشته بودی، حل شد؟

خیلی توی فکرت بودم ولی اصلا فرصت نشد برات کامنت بگذارم.

 

پاسخ :

برووووو! آی ملت! من و خاکستری و مامان خاکستری می‌نشستیم سر سفره، بعد من یک نفره اندازه دو نفرشون غذا می‌خوردم، بعد می‌گفتن تو چرا غذا نخوردی؟ چرا کم خوردی؟ حتما دوست نداشتی! 😭😭😭

نه حل نشده. سعی می‌کنم یه تایمی رو اینجا دور از اون مساله بگذرونم، ولی هیچ حرفی به ذهنم نمی‌رسه که بزنم :(
منم اتفاقا می‌خواستم حال مامانتو بپرسم که گفته بودی نذر کردی برای سلامتشون. حالشون خوبه؟
من ...
۱۶ تیر ۰۰ , ۰۰:۳۰

سلام

منم دیشب پنکیک درست کردم و خیلی زیاد با مال تو فاصله داره🥲

ای پیر و مرشد ما لطفا بگو چگونه انقدر زیبا و شکل هم و با قطر یکسان پنکیک تولید کردی🥲

پاسخ :

سلام
اول تو بگو چرا هیچی نمی‌نویسی؟
من ماهیتابه‌ای که برداشتم، قطرش تقریبا همین‌قدر بود، واسه همین اختلاف سایز زیادی ندارن.
^_^ khakestari
۱۶ تیر ۰۰ , ۰۱:۵۲

امیدوارم بزودی و براحتی حل بشه اون مسئله....

 

خداروشکر اره خیلی بهتر شده ولی خب نیاز به مراقب داره

پاسخ :

خدا کنه. ممنون

ان‌شاءالله به زودی کاملا سالم و سلامت میشن :)
مترسک هیچستانی
۱۶ تیر ۰۰ , ۱۰:۰۸

حداقل یه تعارف بزن :))

نوش جان :)

پاسخ :

والا قبلاها تعارف می‌کردم، می‌گفتن چرا الکی تعارف می‌کنی؟ آزار داری؟ :))

ممنون :)
مریم بانو
۱۶ تیر ۰۰ , ۱۵:۳۱

لابد هرچی میخوری چاقم نمیشی؟:)

 

واقعا پنج تاموز غذای یه روزکامل منه! 

 

وی هواهم بخورد چربی میشود میچسبد به پهلوهایش!!!

پاسخ :

آره، کلا غذا روی وزنم تاثیر چندانی نداره، ولی ظاهرا سن داره :) طی یکی دو سال پنج کیلو اضافه کردم و باز یک سال اخیر ثابت شده وزنم.

جدی؟ ته معده‌ی آدمم نمی‌گیره که :))

عکستو که دیده‌م، خیلی هم خوش‌استایلی، چی میگی؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan