مونولوگ

‌‌

جشنواره ملل

دیروز رفته بودم جشنواره ملل، تو دانشگاه فردوسی.

افغانستان، نروژ، اندونزی، آمریکا، سوریه، تایلند، عراق، پاکستان، تاجیکستان، یمن، بحرین، روسیه، چین، ژاپن، کره‌جنوبی، ایتالیا، لبنان غرفه داشتن. شاید باز هم بود ولی همینا رو یادم میاد دیگه. هر کشوری غذاهای مخصوص کشورش رو هم آماده کرده بود. جالب بود از غذاهای محلی خودمون بجز سه چهار تا بقیه رو نمیشناختم! رو همه‌ی غذاهام سلفون کشیده بودن نمیشد بخوری :) منم خیلی گشنه‌ام بود. بعد فهمیدیم پشت نمایشگاه یه قسمتی مربوط به خرید و فروشه. رفتیم اونجا. من میخواستم یه سالاد روسی رو امتحان کنم که پولم درشت بود و اوشون خورده نداشت و باز هم نشد که چیزی بخورم!

یه چیزی که خوشم اومد از نمایشگاه این بود که سقفش تماما چترهای رنگی بود! انقد خوشگل بود :) اینجوری :)

تو غرفه‌ی کره و چین و ژاپن اسممو دادم نوشتن! مثل خُلا ذوق کردم که اسم چین‌چانگ‌چونگی برام نوشتن! حالا انگار میفهمم اون نوشته رو! مثلا ممکنه بجای اسم من نوشته باشن امیرحسین! من از کجا میفهمم خوب :):):)

  • نظرات [ ۹ ]
خانم اشک
۳۰ فروردين ۹۶ , ۱۷:۲۴

اون چترها کار هر سال دانشگاهه

گرچه تا حالا ندیدم

تا کی هست؟

.

.

تابلو من بودم از همون غذا ایرانی های خودمون که نمدونستم می خوردم که بعد برم طرز تهیشو سرچ کنم یاد بگیرم :)



سلاااام آرتمیس :)

پاسخ :

من بار اولم بود میرفتم.
دیروز و امروز بود.

طرز تهیه رو اگه میخواستیم بهمون میگفتن، منتها تست نداشت غذا دیگه! باید از رو قیافه‌اش تصمیم میگرفتیم که خوشمزه فرضش کنیم یا بدمزه!

سلاااااام خانم پرستار :):)
دچــ ــــار
۳۰ فروردين ۹۶ , ۱۷:۲۶
اوه چه چترآویزون قششنگی! :)

پاسخ :

آره خیلی حس خوبی به آدم می‌داد :)
بانو. میم
۳۰ فروردين ۹۶ , ۱۸:۳۹
سلاااام
وااای اگه من بودم به زور در غذا ها رو باز میکردم میخوردم :)))))) 

پاسخ :

سلام :)
یک عدد دانشجوی طب؛ عاشق خوراکیجات ;)
دایی ‌‌جان
۳۰ فروردين ۹۶ , ۱۹:۳۸
Very nice  :)
Colorful umbrellas was a really fantasltic idea 

پاسخ :

بله بله...

+ قبلا یه فارسی دست و پا شکسته‌ای هم تو محاوراتتون بود، دیگه همونم نیست!!! فک کنم زبان مادریتون چینج شده :)
Orki De
۳۰ فروردين ۹۶ , ۲۲:۱۵
عکسش خیلییییی خوشمل بود
من از اون چتر رنگین کمونی ها میخوام :(
هرچند اصفهان اصلا بارون نداره که چتر بخواد‌...

پاسخ :

عزیزم :)
عه اصفهان؟؟؟ چه شهر خوبی! اصفهانی هستی؟
اشکال نداره بارون نمیاد، بخر تو آفتاب بگیر دستت :) بنظر من تو آفتاب واجب‌تره تا تو بارون :)
هَشت حَرفی
۳۰ فروردين ۹۶ , ۲۲:۳۴
چرا حالا اسم من؟! :))

پاسخ :

همینطوری اومد تو ذهنم :)

این اسم هشت تِرَکی رو که حدس زدنش سخت نبود حدس زده بودم قبلا!
دایی ‌‌جان
۰۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۳۷
بعضی علما (دانشمندان) اعتقاد دارن که همه زبان‌ها از روز ازل روی ما نصب هست، فقط باید تیکشون رو بزنیم (فعالشون کنیم!) منم سعی می‌کنم فعالشون کنم:) البته تا امروز successful نبودم

پاسخ :

چه جالب، نشنیده بودم!
خوب پس تیک بقیه‌شونم بزنین، مستفیض شیم :)
دایی ‌‌جان
۰۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۴۰
به علاوه اینکه پست بین اللمللی بود! می طلبید انگلیسی بنویسم:)

پاسخ :

که اینطور!
+ بین‌المللی درست است :)
Orki De
۰۲ ارديبهشت ۹۶ , ۰۷:۱۳
بله با اجازتون اصفهانی هستیم :دی


پاسخ :

:):)
هر جا هستین و هرجایی هستین سلامت باشین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan